CARSNEWS
AUTONEWS

Θριάμβευσε και πάλι η Toyota στο Rally Dakar!

Ο Ιανουάριος θα ήταν ένας αρκετά βαρετός μήνας όσον αφορά τα motorsports αν δεν ήταν το Rally Dakar. Οι θαρραλέοι οδηγοί και αναβάτες και τα πληρώματα που απαιτούνται για να λειτουργήσουν οι ομάδες μαζί με τους εθελοντές και τους εργαζόμενους στην διοργανώτρια αρχή έκαναν πρωτοχρονιά στην καυτή άμμο της Σαουδικής Αραβίας καθώς ετοιμάζονταν για να ξεκινήσουν έναν από τους πιο δύσκολους και επικίνδυνους αγώνες που διεξάγονται ακόμα στον κόσμο. Σε αυτόν τον αγώνα λοιπόν, όπου ο τερματισμός και μόνο είναι ένα επίτευγμα, ο Nasser Al-Attiyah με τον συνοδηγό του, Mathieu Baumel κατάφεραν να κατακτήσουν τη νίκη πίσω από τα χειριστήρια ενός εκ των Toyota GR DKR Hilux, υπερασπίζοντας τα κεκτημένα του 2022 όπου ο ίδιος συνδυασμός είχε τερματίσει στην 1η θέση!

Οι Al-Attiyah-Baumel είχαν τον έλεγχο του φετινού Dakar για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα επωφελούμενοι τόσο από την δική τους ταχύτητα και την αξιοπιστία του αγωνιστικού της Toyota Gazoo Racing, όσο και από τις ατυχίες που χτύπησαν νωρίς τον ανταγωνισμό. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Sebastian Loeb που αντιμετώπισε πολλαπλά προβλήματα με τρυπήματα στα ελαστικά ενώ είχε και ένα ατύχημα τουμπάροντας το Prodrive Hunter της Bahrain Raid Xtreme. Ο Γάλλος με συνοδηγό τον Fabia Lurquin τέθηκαν εκτός διεκδίκησης από πολύ νωρίς αλλά ξεκίνησαν άμεσα μία εντυπωσιακή αντεπίθεση κατακτώντας 7 νίκες ειδικών (οι 6 συνεχόμενες, επίδοση που αποτελεί ρεκόρ για την διοργάνωση) για να τερματίσουν εν τέλει για άλλη μία φορά στην 2η θέση, έστω και 80 λεπτά πίσω από τον Al-Attiyah. Στην 3η θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισε ένα ακόμα Toyota Hilux, αυτή τη φορά της Overdrive Racing με οδηγό τον Βραζιλιάνο Lucas Moraes και συνοδηγό τον Timo Gottschalk που οδήγησαν με σταθερότητα αποφεύγοντας τα σοβαρά λάθη και τις… κακοτοπιές για να διατηρήσουν την θέση που κατείχαν ήδη από την 6η από τις δεκατέσσερις συνολικά, ειδικές διαδρομές!

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, τα πρωτοποριακά Audi RS Q E-tron ταλαιπωρήθηκαν από σημαντικά προβλήματα αξιοπιστίας, ατυχήματα και άλλες ατυχίες με αποτέλεσμα η υψηλότερη θέση που τερμάτισαν να είναι η 14η, περισσότερες από 6 ώρες πίσω από τον πρωτοπόρο. Η X-Raid Mini JCW ομάδα δε, μία εκ των πρωταγωνιστών στον θεσμό πριν από 10 χρόνια περίπου, δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 9η θέση, 4 ώρες και 42 λεπτά πίσω από τον Al-Attiyah. Το Rally Dakar λοιπόν μπορεί να τελείωσε για φέτος αλλά δεν τελείωσε ακόμα το World Rally-Raid Championship – μόλις άρχισε με τον Sebastian Loeb να προηγείται χάρη στις νίκες που σημείωσε σε 7 ειδικές (παρά την 2η θέση στην γενική κατάταξη) με 87 πόντους και τον Nasser Al-Attiyah να ακολουθεί με 2 βαθμούς διαφορά.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το Nissan Re-Leaf είναι ένα off-road όχημα άμεσης επέμβασης.

cars

Το νέο Audi RS3 είναι ένα super-hatchback 400 ίππων.

cars

Στο Τόκιο τον Οκτώβριο το ηλεκτρικό μοντέλο της Mazda.

cars

Έρχεται μείωση τεκμηρίων κατά 30% από το 2025

cars

Τράπεζα της Ελλάδος: Διασφαλισμένη η βιωσιμότητα του Δημοσίου Χρέους έως το 2030

Bury

Πλησιάζει η ώρα του Hyundai Elantra N.

cars

Το ΚΘΒΕ συμμετέχει στην απεργία της 17ης Απριλίου

Bury

Το νέο VW Amarok έρχεται με άγριες διαθέσεις!

cars

Τις 18 Ιουνίου τα αποκαλυπτήρια του Renault Rafale

cars