CARSNEWS
NEW MODELS

Ιδού οι «8 2» υποψήφιοι αντι-Vettel για τη Ferrari

Η Ferrari έκανε την πρώτη κίνησή της, προτείνοντας στον Sebastian Vettel μονοετή επέκταση της συνεργασίας τους, η οποία ολοκληρώνεται στο τέλος του 2020. Δεν είναι, όμως, μόνον η περιορισμένη διάρκεια του συμβολαίου, η οποία «ενόχλησε» τον Γερμανό τετράκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Αυτό που… εξόργισε περισσότερο τον Vettel είναι ότι η Ferrari του πρότεινε αποδοχές της τάξης μάξιμουμ των 15 εκατομμυρίων ευρώ, τη στιγμή που με βάση την τρέχουσα συμφωνία των δύο πλευρών, ο Γερμανός αμείβεται με περισσότερα από 50 εκατομμύρια ευρώ για κάθε χρόνο συμβολαίου.

Φαίνεται πως στην παρούσα φάση η σχέση ανάμεσα στις δύο πλευρές δεν είναι ιδανική. Στο Μαρανέλο θεωρούν ότι ο Charles Leclerc είναι πλέον ο «νούμερο 1» πιλότος τους, με τον Μονεγάσκο, πάντως, να ξεκαθαρίζει πως θα ήθελε να συνεχίσει να συνυπάρχει με τον Vettel.

«Η συνεργασία μας είναι πολύ καλή και αισθάνομαι τυχερός που είμαι teammate με τον Sebastian. Γνωρίζω πως προς τα έξω έχουν υπάρξει κάποιες στιγμές κατά τις οποίες φάνηκε πως δεν υπάρχει ισορροπία ανάμεσά μας, όμως σας διαβεβαιώνω ότι ποτέ δεν προέκυψε το παραμικρό πρόβλημα» τόνισε ο Leclerc, στέλνοντας μήνυμα στήριξης στον Γερμανό.

Είναι ακόμα μία απόδειξη πως οι ισορροπίες έχουν αλλάξει στο Μαρανέλο. Άλλωστε μέχρι… πέρυσι, η γνώμη του Vettel ήταν αυτή που καθόριζε σε μεγάλο βαθμό το ποιος θα ήταν ο εκάστοτε teammate του. Δεν μπορεί κανείς να ξεχάσει, άλλωστε, τις σχεδόν… μόνιμες δηλώσεις στήριξης στο πρόσωπο του Kimi Raikkonen! Τώρα, όμως, ο Leclerc είναι αυτός που εκφράζει άποψη.

Όπως και να ‘χει, στη Ferrari θα πρέπει να είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν την «επόμενη ημέρα». Εάν αυτή περιλαμβάνει τον Vettel, τότε δεν θα αλλάξουν πολλά πράγματα στο Μαρανέλο, όμως εάν δεν είναι παρών ο Γερμανός, τότε θα μιλάμε για μια «νέα σελίδα» στην ιστορία της «σκουντερία».

Μοιραία εγείρεται το εξής ερώτημα: ποιος θα μπορούσε να αποτελέσει τον αντικαταστάτη του Vettel εάν ο Γερμανός δεν συμφωνήσει με τους όρους της Ferrari; Με την απάντηση να είναι… γρίφος, μιας και υπάρχουν πολλά στοιχεία που την επηρεάζουν. Ποιοι θα μπορούσαν, λοιπόν, να αντικαταστήσουν τον Vettel;

Φυσικά ο πρώτος υποψήφιος δεν είναι άλλος από τον Lewis Hamilton. Όσο δεν ανανεώνεται το συμβόλαιο του Βρετανού με τη Mercedes, τόσο θα παραμένει ο «νούμερο 1» υποψήφιος! Άλλωστε η πρόκληση της διεκδίκησης ενός παγκόσμιου τίτλου με τρίτη διαφορετική ομάδα, είναι μεγάλη!

Ο Daniel Ricciardo είναι ο δεύτερος στη σχετική λίστα. Έμπειρος, γρήγορος, γνώστης της λειτουργίας μιας μεγάλης ομάδας, με ιταλικές ρίζες και το σημαντικότερο, ευπροσάρμοστος στις συνθήκες. Ο Αυστραλός θα μπορούσε να σταθεί εύκολα στο πλευρό του Leclerc.

Παρεμφερή είναι τα δεδομένα και για τον Carlos Sainz. Πλέον θεωρείται έμπειρος, έχει τη δυνατότητα να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της «σκουντερία», είναι οδηγός που μπορεί να δεχθεί το να γίνει «νούμερο 2» και –το βασικότερο- έχει σημαντικά χαμηλότερο μπάτζετ από τους Ricciardo και Hamilton.

Από κοντά και ο Lando Norris. Οι φήμες θέλουν τον νεαρό Βρετανό να βρίσκεται «υπό την ομπρέλα» της Mercedes, ωστόσο εάν προκύψει ενδιαφέρον από τη Ferrari, τα πάντα μπορούν να ανατραπούν. Διατηρεί πολύ καλές σχέσεις με τον Leclerc, όμως είναι σαφώς πιο άπειρος.

Ο Antonio Giovinazzi θα είναι πάντα ένας… υποψήφιος για μια θέση στη Ferrari. Γνωρίζει την ομάδα… απ’ έξω κι ανακατωτά, έχει υπάρξει test driver στο Μαρανέλο και φυσικά θα οδηγούσε ακόμα και… τσάμπα το κόκκινο μόνοθέσιο εάν του δινόταν η ευκαιρία!

Ο Sergio Perez θα μπορούσε επίσης να ενταχθεί σε αυτή τη λίστα, μιας και είναι ένας οδηγός που προέρχεται από την Ακαδημία της Ferrari, από την οποία αποχώρησε για να πάει στη McLaren. Είναι γρήγορος και σίγουρα δικαιούται ακόμα μία ευκαιρία σε μία κορυφαία ομάδα του grid.

Δεν είναι λίγοι αυτοί που αναφέρουν και το όνομα του Valtteri Bottas στους υποψήφιους «αντι-Vettel». Η… κλεψύδρα αδειάζει για τον Φινλανδό όσον αφορά στη συνεργασία του με τη Mercedes και θα πρέπει να κάνει μιαν υπέρβαση για να επεκταθεί η συνεργασία τους και για το 2021. Σίγουρα είναι πολύ έμπειρος, όμως δεδομένα θα επιθυμεί να γίνει «πρώτο βιολί» στην επόμενη ομάδα με την οποία θα συνεργαστεί.

Τελευταίος μα όχι… έσχατος είναι ο Nico Hulkenberg. Τα χρόνια έχουν περάσει για τον Γερμανό, όμως είναι ένας πιλότος ικανός να δώσει το καλύτερο σε μια ομάδα. Και στη Ferrari σίγουρα θα αξιολογήσουν και το δικό του όνομα όταν φτάσει η ώρα της κρίσης.

Εσκεμμένα από αυτή την εννιάδα απουσιάζουν δύο ονόματα: του Fernando Alonso και του Mick Schumacher. Ο ισπανός μάλλον… αυτοπροτείνεται προς το παρόν, την ώρα που ο γιός του Michael θα πρέπει να αποκτήσει σημαντικές εμπειρίες πριν πάρει την ευκαιρία του από τη «σκουντερία». Κι όσο δεν διεξάγεται το Πρωτάθλημα της Formula 2 λόγω COVID-19, τόσο λιγοστεύουν οι πιθανότητες για τον Mick ώστε να βρεθεί στη Formula 1 με την Ferrari το 2021.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η υπερυψωμένη C8 Corvette είναι αυτό που λέμε… διαστημική!

cars

Αυτά είναι τα 10 supercars των ‘90s που νοσταλγούν όλοι!

cars

Η σύγχρονη Alfa Romeo Duetto Stradale είναι ένα όνειρο

cars

Αυτά είναι τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στην αυτοκινητοβιομηχανία τη δεκαετία που πέρασε

cars

Τρίχρονο προκαλεί ζημιές 38.000 δολαρίων σε έκθεση της Audi

cars

F1: Μπακού και… βλέπουμε!

cars

Μια σπάνια Lancia Delta Integrale Martini αναζητά ιδιοκτήτη

cars

Από 14.180 ευρώ το υγραεριοκίνητο Dacia Duster LPG

cars

Το VW Golf Manhart RS 450 είναι ο δολοφόνος με το αγγελικό πρόσωπο

cars