Όπως γνωρίζουμε, το κόστος της προσαρμογής των μοντέλων του A-segment στους ολοένα αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων είναι αρκετά μεγάλο για να αναγκάσει κάποιους κατασκευαστές να αποχωρήσουν από την συγκεκριμένη κατηγορία. Ανάμεσα σε αυτούς που απέσυραν τα μοντέλα τους είναι η Ford και η Opel ενώ απ’ ότι φαίνεται, θα προστεθούν η Citroen και η Peugeot που σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, έχουν αποφασίσει να μην συνεχίσουν με τα C1 και 108 αντίστοιχα.
Η κίνηση των δύο γαλλικών εταιριών έρχεται ταυτόχρονα με την συγχώνευση του PSA Group, του οποίου αποτελούν μέρος, με την Fiat-Chrysler Automobiles αλλά δεν γνωρίζουμε αν τα δύο συνδέονται, όπως δεν γνωρίζουμε το ακριβές χρονοδιάγραμμα για την απόσυρση τους από την αγορά. Να θυμίσουμε όμως ότι η PSA έχει ήδη πουλήσει το μερίδιο της στην κοινοπραξία με την Toyota, μέσα από την οποία τα C1/108 “συγγένευαν” με το Toyota Aygo άρα η απόφαση σχετικά με το μέλλον των δύο Βενιαμίν μάλλον είχε ληφθεί πριν από καιρό. Το μόνο σχόλιο που έκανε το γαλλικό group είναι ότι χρειάζεται “φρέσκες και ανατρεπτικές ιδέες” όσον αφορά στην ικανοποίηση των αναγκών του αγοραστικού κοινού αλλά και την συμμόρφωση με τους νέους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Ίσως αυτό να είναι υπονοούμενο για τον εξηλεκτρισμό της επόμενης γενιάς του C1, ίσως και όχι. Θα μάθουμε στο μέλλον.
The post Καταργούνται τα Citroen C1 και Peugeot 108; first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr