Έχει σημειωθεί πολλές φορές ο αντίκτυπος που είχε και συνεχίζει να έχει η πανδημία στον χώρο του αυτοκινήτου με μείωση παραγωγής αφού σχεδόν όλα τα εργοστάσια ανέστειλαν την λειτουργία τους για μεγάλο χρονικό διάστημα με φυσικό επακόλουθο την δραστική μείωση της παραγωγής και απώλεια χιλιάδων θέσεων εργασίας. Το κακό συνεχίστηκε με μεγάλη πτώση στις πωλήσεις καινούργιων επιβατικών αλλά και φορτηγών μέχρι έξη τόνους που έχει φθάσει στο 32% για το οκτάμηνο του 2020 με τον Αύγουστο να καταγράφει μείωση πωλήσεων κατά 19% περίπου. Μέχρι τώρα η μείωση της παραγωγής φθάνει στα 2.446.344 οχήματα και στον αριθμό αυτόν περιλαμβάνονται και τα φορτηγά και τα λεωφορεία ενώ ο μέσος όρος παύσης της λειτουργίας είναι οι 30 εργάσιμες ημέρες.
Φυσικά όλα αυτά μέχρι στιγμής διότι κανείς δεν γνωρίζει την εξέλιξη και η επιστροφή σε κανονικούς ρυθμούς ούτε εύκολη είναι ούτε γρήγορα μπορεί να γίνει ακόμη και αν όλα τελειώσουν αύριο!. Σήμερα για την ενημέρωσή σας δημοσιεύουμε έναν πίνακα με την μείωση της παραγωγής αυτοκινήτων ανά κράτος στην Ε.Ε. αλλά και τις ημέρες που είχε σταματήσει η παραγωγή.
ΑΥΣΤΡΙΑ 26.480 34
ΒΕΛΓΙΟ 33.360 25
ΤΣΕΧΙΑ 155.060 29
ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ 11.604 25
ΓΑΛΛΙΑ 278.425 34
ΓΕΡΜΑΝΙΑ 616.591 30
ΟΥΓΓΑΡΙΑ 51.552 22
ΙΤΑΛΙΑ 157.934 41
ΟΛΛΑΝΔΙΑ 30.819 25
ΠΟΛΩΝΙΑ 101.957 36
ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ 41.525 35
ΡΟΥΜΑΝΙΑ 68.673 31
ΣΛΟΒΑΚΙΑ 114.632 24
ΣΛΟΒΕΝΙΑ 19.399 27
ΙΣΠΑΝΙΑ 452.155 34
ΣΟΥΗΔΙΑ 23.464 15
ΑΓΓΛΙΑ 262.715 41
The post Κορονοιός και αυτοκίνητο first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr