Γνωρίζουμε ήδη ότι η νέα Macan θα είναι αποκλειστικά ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Το γνωρίζουμε επειδή το έχει πει η ίδια η Porsche. Τώρα όμως, έφτασε η ώρα να μάθουμε κάποιες επιπλέον πληροφορίες για την επερχόμενη προσθήκη στην γκάμα των EV της γερμανικής εταιρίας και για άλλη μία φορά, οι πληροφορίες αυτές δεν είναι προϊόν ανεπιβεβαίωτων ή ανώνυμων φημών, αλλά προέρχονται από το στόμα του επικεφαλής των SUVs της Porsche, Julian Baumann.
Ο Baumann επιβεβαίωσε το γεγονός ότι η νέα, ηλεκτρική Macan θα λανσαριστεί κάποια στιγμή εντός του 2021 αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι καταργείται η “συμβατική”, τρέχουσα γενιά. Τα δύο μοντέλα θα συνυπάρχουν για ένα χρονικό διάστημα (δεν έχει αποφασιστεί ποιο θα είναι αυτό καθώς εξαρτάται από την αγορά) με την ηλεκτρική να απευθύνεται σε αυτούς που όχι μόνο δεν έχουν πρόβλημα με την αλλαγή αλλά την επιζητούν κιόλας και την βενζινοκίνητη στους διστακτικούς που ψάχνουν για “σταθερές αξίες”.
Η ουσία είναι ότι τα δύο μοντέλα θα είναι εντελώς διαφορετικά. Η ηλεκτρική Macan θα βασίζεται στην Premium Platform Electric που εξελίχθηκε για την Porsche (και την Audi) ενώ ο σχεδιασμός της θα αντικατοπτρίζει το κινητήριο σύνολο. Καθώς θα έχει σχεδιαστεί εξαρχής ως αμιγώς ηλεκτρική, θα είναι πιο αεροδυναμική από την τρέχουσα Macan, με χαμηλότερη μάσκα και διαφορετικό design – αλλά άμεσα αναγνωρίσιμη. Φυσικά θα είναι τετρακίνητη με έναν ηλεκτροκινητήρα για κάθε άξονα ενώ η ισχυρότερη έκδοση της (Turbo S όπως και στην Taycan) αναμένεται να προσφέρει περί τα 700 άλογα. Επίσης φυσικά, θα είναι βαρύτερη από την βενζινοκίνητη Macan καθώς μονάχα οι μπαταρίες ζυγίζουν περί τα 600 κιλά αλλά η τοποθέτηση τους στο πάτωμα του αυτοκινήτου θα εξασφαλίζει χαμηλό κέντρο βάρους και η Porsche υπόσχεται εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Όσο για την προσφάτως ανανεωμένη τρέχουσα γενιά, θα παραμείνει στην αγορά περισσότερο από αυτό που προγραμμάτιζε αρχικά η γερμανική φίρμα – όσο χρειαστεί μέχρι να γίνει φανερό πού θα “κάτσει το μπαλάκι” στην ρουλέτα των μορφών κίνησης.