CARSNEWS
AUTONEWS

Με $21.807 αγοράζεις 807 άλογα αλλά όχι το αυτοκίνητο!

Μπορεί κάποιοι να σνομπάρουν τις Η.Π.Α. για τους γνωστούς λόγους που σχετίζονται με την εικόνα της αμερικανικής βιομηχανίας αυτοκινήτου τις δεκαετίες του ’70, του ’80 και του ’90 αλλά κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το πάθος που έχουν στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού για το αυτοκίνητο. Πάθος που ξεκινά από τα ιστορικά. Ένα πάθος που συντηρείται από τις εταιρίες που λανσάρουν τους λεγόμενους “crate” κινητήρες για όποιον έχει ένα κλασικό μοντέλο αλλά θέλει να το αναβαθμίσει με ένα σύγχρονο κινητήριο σύνολο. Ας πούμε για παράδειγμα έναν supercharged V8 με χωρητικότητα 6,2 λίτρων που παράγει αβίαστα και αξιόπιστα 807 άλογα και σχεδόν 1.000 Nm ροπής ο οποίος μπορεί να τοποθετηθεί στο μηχανοστάσιο οποιουδήποτε οχήματος με έτος παραγωγής πριν το 1976 και να εκτοξεύσει τις επιδόσεις του!

Αυτόν ακριβώς τον βενζινοκινητήρα λανσάρει η Mopar στη Β. Αμερική. Τον κινητήρα που γνωρίσαμε για πρώτη φορά με το Dodge Challenger SRT Redeye, όπου το μετατρέπει σε ένα κτήνος που κάνει το σπριντ στα 100 km/h σε κάτι περισσότερο από 3,5 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 327 km/h. Στο κλασικό Mopar που θα βρει το νέο σπίτι του ο “Redeye” Hellcat V8 μπορεί να χαρίσει ανάλογες επιδόσεις αλλά θα πρέπει να σημειώσουμε ότι αυτές οι επιδόσεις συνοδεύονται από ένα κόστος. Αυτό ανέρχεται στα 21.807 δολάρια που κάνει τον συγκεκριμένο V8 την δεύτερη ακριβότερη πρόταση της Mopar πίσω από τον εξωφρενικό “Hellephant” των 1.000 ίππων και 1.228 Nm ροπής που κοστίζει κάτι λιγότερο από 30.000 δολάρια.

Τι παίρνεις όμως για σχεδόν 22.000 δολάρια; Καταρχάς, έναν κινητήρα 800 ίππων με μεγαλύτερο supercharger σε σύγκριση με τον “βασικό” Hellcat, ενισχυμένο κάτω μέρος με σφυρήλατο στροφαλοφόρο, αναβαθμισμένες μπιέλες και πιο ανθεκτικά πιστόνια. Υπάρχουν φυσικά και διάφορες βελτιώσεις στα συστήματα ψύξης και λίπανσης ενώ η Mopar προσφέρει και ένα Front End Accessory Drive kit που προσθέτει τον εναλλάκτη, την αντλία του συστήματος διεύθυνσης και όλα εκείνα τα αξεσουάρ που χρειάζονται για να κάνεις τον κινητήρα να λειτουργήσει. Το μόνο που δεν προσφέρει, είναι ο συμπλέκτης και το βολάν.

The post Με .807 αγοράζεις 807 άλογα αλλά όχι το αυτοκίνητο! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η αναβίωση του MR2 “δεν αποτελεί προτεραιότητα” για την Toyota.

cars

Alfa Romeo Giulia και Stelvio. Στη χώρα μας οι ανανεωμένες εκδόσεις

cars

Rezvani Hercules 6×6. Επειδή περισσότερα είναι καλύτερα!

cars

GMC Hummer EV SUV. Το Hummer του 21ου αιώνα.

cars

Ανακύκλωση μπαταριών στο… σπίτι!

cars

Ford GT Mk IV – Η τελευταία και κορυφαία έκδοση του Ford GT

cars

BMW X7 Dark Shadow Edition. Απολύτως σκοτεινή!

cars

Η Toyota πιστεύει ακόμα στο Aygo!

cars

Το Audi RS6 GTO Concept είναι ένα ύμνος στο παρελθόν.

cars