Τη δεύτερη plug-in υβριδική έκδοση της γκάμας του αποκτά το DS7Crossback, αξιοποιώντας τον ήδη γνώριμο συνδυασμό του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης του 1,6 λίτρου με ένα ηλεκτρικό μοτέρ.
Η συνδυαστική απόδοση των δύο κινητήρα φτάνει τους 225 ίππους και τα 360 Nm ροπής, ενώ με δεδομένο το γεγονός ότι ο ηλεκτροκινητήρα κινεί τους πίσω τροχούς διαμορφώνεται με αυτό τον τρόπο ένα ιδιότυπο σύστημα τετρακίνησης.
Ειδικότερα, ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρες βενζίνης του 1,6 λίτρου αποδίδει 180 ίππους και 300 Nm ροπής, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας 110 ίππους. Τη διαχείριση της συνδυαστικής απόδοσης των 225 ίππων αναλαμβάνει ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, ενώ η μεγέθους 13,2 Kwh προσφέρει μια «ηλεκτρική» αυτονομία της τάξης των 55 χιλιομέτρων.
Χάρη σε αυτήν τη λειτουργία, η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου περιορίζεται στα 1,6 με 1,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, με τη διάρκεια φόρτισης να μην υπερβαίνει την 1,5 ώρα σε οικιακό σταθμό επιτοίχιας φόρτισης απόδοσης 7.4 kW.
Φυσικά το DS7 Crossback εφοδιάζεται με όλα εκείνα τα στοιχεία εξοπλισμού που ταιριάζουν στο πολυτελές προφίλ του, διαθέτοντας έξι επιμέρους εξοπλιστικά επίπεδα.
Διαβάστε επίσης:
Δοκιμάζουμε το πολυτελές plug-in υβριδικό DS 7 Crossback E-Tense 4×4 PHEV
Follow @CarsnewsGr