Είμαστε ακόμα στην αρχή της εποχής του εξηλεκτρισμού και οι εταιρίες ακόμη δεν έχουν έχουν καταλήξει σε έναν συγκεκριμένο, βέλτιστο συνδυασμό μπαταρίας-κινητήρα. Προσπαθούν να ισορροπήσουν την πρακτική εμβέλεια ενός μοντέλου ώστε να μην είναι τόσο χαμηλή που θα αποτρέψει τους πελάτες από το να το αγοράσουν λόγω “range anxiety”, με το βάρος και την τιμή της μπαταρίας που μειώνουν την ελκυστικότητα ενός μοντέλου για άλλους, εξίσου προφανείς λόγους. Και με τον CEO της Jaguar-Land Rover, Ralf Speth, να δηλώνει ότι η τιμή των μπαταριών δεν πρόκειται να μειωθεί μέσα στην επόμενη δεκαετία, πρέπει να βρεθούν άλλες λύσεις που θα κάνουν τους οδηγούς ηλεκτρικών αυτοκινήτων να αισθάνονται πιο άνετα. Ένας από αυτούς, είναι οι υποδομές φόρτισης.
“Ελπίζω να διορθωθεί η κατάσταση με τις υποδομές. Η τιμή των ηλεκτρικών είναι ακόμα υπερβολικά υψηλή καθώς πρέπει να προσφέρουμε μεγάλη αυτονομία. Άρα, χρειαζόμαστε μία μεγάλη μπαταρία αφού δεν μπορείς να φορτίσεις το αυτοκίνητο. Αν μπορούσες, θα μπορούσαμε και εμείς να κάνουμε την μπαταρία μικρότερη για να ελαττώσουμε το κόστος.“
Δήλωσε ο επικεφαλής της αγγλικής εταιρίας καλώντας όποιον ακούει σε δράση. Ο Speth ζητά ένα πυκνότερο δίκτυο σταθμών φόρτισης με “περισσότερη ποιότητα και περισσότερη ποσότητα”, ταχύτερους ρυθμούς φόρτισης και κανονικοποίηση των φορτιστών. Όλα αυτά απαιτούνται για τον “εκδημοκρατισμό” της τεχνολογίας. Για να γίνουν τα ηλεκτρικά πιο προσιτά και για να μην ανησυχεί ο κόσμος που θα τα αγοράζει το πού θα φορτίσει το αυτοκίνητο του αν δεν είναι στο σπίτι ή σε κάποιο αστικό κέντρο.