CARSNEWS
NEW MODELS

Μικρότερος Turbo κινητήρας 225 PS και fine tuning για την Toyota GR Supra (UPD)

Με τη νέα Supra η Toyota έδειξε πώς μπορεί να κατασκευάζει fun-to-drive και μάλιστα πολύ ανταγωνιστικά ακόμη και στον γερμανικό ανταγωνισμό.

Στο ΜΥ 2021 η ιαπωνική εταιρεία προχώρησε σε σημαντικές βελτιώσεις, με πιο βασική την τοποθέτηση ενός νέου κινητήρα, που προέρχεται επίσης από την BMW.

Ειδικότερα η Toyota GR Supra εφοδιάζεται με έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2 λίτρων που παράγει 255 PS από τις 5.000-6.500 rpm με τη ροπή στρέψης να φθάνει τα 400 Nm σε ένα ευρύ ωφέλιμο φάσμα που ξεκινά από τις 1.550 και κορυφώνεται στις 4.400 rpm.

Με την επιλογή αυτή η μεγάλη ιαπωνική εταιρεία, ουσιαστικά κλείνει το κενό ανάμεσα στο GT-86 και το Supra 3.0, παρουσιάζοντας το GR Supra 2.0, που πάντως δεν υπολείπεται σε επιδόσεις: για τη διαδικασία της επιτάχυνσης (0-100 km/h) χρειάζεται μόλις 5,0 sec με την τελική του να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Οι επιδόσεις, αυτές κατατάσσουν την GR Supra 2.0 ως το δεύτερο πιο γρήγορο αυτοκίνητα στη γκάμα της Toyota πίσω από τη Supra 3.0.

Επιδόσεις και οικονομία

Ο νέος 2.0 κινητήρας δεν προσφέρει μόνον εντυπωσιακές επιδόσεις, αλλά και οικονομία στην κατανάλωση και την εκπομπή ρύπων. Αν και ακόμη δεν υπάρχουν επίσημα εργοστασιακά στοιχεία, ωστόσο σε αυτό συνηγορεί ο μικρότερος κυβισμός, αλλά και το χαμηλότερο βάρος του αυτοκινήτου: ζυγίζει 1.443 kg, όταν η GR Supra 3.0 φθάνει τα 1.542 kg.

Στα αξιοπρόσεκτα, η γεγονός ότι η GR Supra 2.0 διαθέτει εμπρός φρένα με μονό έμβολο, αντί των τεσσάρων εμβόλων, ηχοσύστημα με 4 ηχεία, αντί των 10, αλλά και χειροκίνητα ρυθμιζόμενα καθίσματα έναντι των ηλεκτροκίνητων με τις 14 ρυθμίσεις της 3λιτρης Supra.

BMW Vs Toyota: Η νέα Supra ξεγυμνώνει την παντοκρατορία των SUV (Video)

Όταν η Toyota GR Supra τα έβαλε με την Mustang Bullitt (video)

Δοκιμάζουμε τη νέα Toyota Supra σε πίστα (Video)

Επίσης, η 2λιτρος κινητήρας δεν μπορεί να συνδυαστεί με ηλεκτρονικό έλεγχο διαφορικού και ανάρτησης, δηλαδή τα συστήματα Active Differential και Adaptive Suspension που είναι διαθέσιμα στην εξακύλινδρη έκδοση.

Στην μικρότερη έκδοση της Supra η κατανομή του βάρους διατηρείται στο 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες, ενώ το πιο ελαφρύ εμπρός μέρος «φημολογείται» ότι διευκολύνει το έργο του οδηγού στο «σημάδεμα» της στροφής.

2021 Toyota GR Supra 3.0 Premium: Ακόμη πιο sport

Βελτιώσεις και για την κορυφαία Supra, καθώς διαθέτει ένα βελτιωμένο πλαίσιο, ενώ ο 3λιτρος σε σειρά 6κύλινδρος κινητήρας παράγει 382 PS στις 5.800-6.500 rpm με τη ροπή στρέψης να φθάνει τα 500 Nm από τις 1.800 έως 5.000 σ.α.λ. Η αύξηση της απόδοσης κατά  47 PS και 4 Nm συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση επιτρέπουν στο ανανεωμένο Supra 3.0 να επιταχύνει τα 0-100 σε 3,9 sec, δηλαδή ταχύτερα κατά 0,2 δευτερόλεπτα.

Οι μηχανικοί της Toyota, έχουν ενισχύσει την πλευρική ακαμψία της 2021 GR Supra με την ενίσχυση αντίστοιχων τμημάτων του πλαισίου, ενώ και η ανάρτηση έχει νέες ρυθμίσεις, που αυξάνουν ακόμη περισσότερο την πρόσφυση του αυτοκινήτου.

Φήμες: Τρικύλινδρο και με 261 ίππους το Toyota C-HR!

Παράλληλα, νέες ρυθμίσεις έχει δεχθεί και το software του ηλεκτρονικού ελέγχου του συστήματος διεύθυνσης (EPS), της ανάρτησης (Adaptive Variable Suspension-AVS), της ευστάθειας  (VSC) και του διαφορικού (Active Differential).

Αποτέλεσμα όλων αυτών, όπως φημολογείται, είναι πώς η κορυφαία Supra είναι πιο σταθερή, πιο γρήγορη και πιο απολαυστική στις στροφές.

Η νέα έκδοση GR Supra A91 είναι εντυπωσιακή

Σε περιορισμένο αριθμό 1.000 αντιτύπων η GR Supra A91 και διαθέσιμη με επιλογή μόνον δύο χρωμάτων, αυτή η έκδοση είναι για εκείνους που επιζητούν το κάτι διαφορετικό.

Μαύρες ζάντες, γραφικά με το logo C στις κολώνες, εξωτερικοί καθρέπτες από ανθρακονήματα,  μπροστινές δαγκάνες φρένων Brembo με κόκκινο χρώμα και το λογότυπο Toyota, ενώ στο εσωτερικό η έκδοση A91 διαθέτει επενδύσεις Alcantara αλλά και ένα ξεκάθαρα πιο sport περιβάλλον.

Ανεξάρτητα από την έκδοση, η ανανεωμένη Supra διαθέτει οθόνη multimedia 8,8 ιντσών ως αντί της προηγούμενης μονάδας 6,5 ιντσών, ενώ μπορεί να εφοδιαστεί με προαιρετικά συστήματα ασφάλειας και τεχνολογίας, αλλά και υποβοήθησης οδηγού για τις εκδόσεις 3.0 Premium και A91.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το πρωτοποριακό InnoDrive σύστημα της Porsche 911 Turbo S (βίντεο)

cars

Rimac Nevera: Κατέρριψε το ρεκόρ τελικής ταχύτητας για ηλεκτρικό όχημα! (video)

cars

Πώς διαμορφώνεται η λιανική τιμή πώλησης ενός αυτοκινήτου

cars

Ford GT Le Mansory: Για λίγους και καλούς

cars

Το φθινόπωρο τo ανανεωμένο KIA Picanto στην Ευρώπη

cars

Η Ferrari Stallone θα μπορούσε να είναι η επόμενη LaFerrari

cars

Τον Οκτώβριο η πρεμιέρα του εκθαμβωτικού Zagato IsoRivolta GTZ

cars

O Pininfarina ετοιμάζει και ηλεκτρικό SUV για το 2022

cars

20.000 Bentley Bentayga σε τέσσερα χρόνια

cars