CARSNEWS
AUTONEWS

Μπορεί η Mitsubishi να επιστρέψει στον κόσμο των επιδόσεων;

Δύσκολα θα βρεις μία εταιρία η οποία να παραμένει τόσο… προσγειωμένη ώστε να μην προσφέρει κανενός είδους όχημα επιδόσεων στην γκάμα της. Άλλες μάρκες περισσότερο, άλλες λιγότερο, επενδύουν στα λεγόμενα “halo” μοντέλα ή σε “halo” εκδόσεις (κράχτες εις την ελληνικήν) που θα τραβήξουν την προσοχή του αγοραστικού κοινού και θα αυξήσουν τις μετοχές ακόμα και των πιο… βασικών εκδοχών αλλά όχι η Mitsubishi. Η ιαπωνική εταιρία απέχει έτη φωτός από την χρυσή δεκαετία του ’90 με το 3000GT, το Eclipse (το πραγματικό και όχι το ομώνυμο SUV) και τα διάφορα Lancer Evolution προσφέροντας μία από τις πιο… πεζές γκάμες αυτοκινήτων στην αγορά. Ευτυχώς όμως, υπάρχουν ακόμα άνθρωποι εντός της εταιρίας που βλέπουν φως στο τούνελ.

Ένας από αυτούς είναι ο επικεφαλής σχεδιασμού της, Seiji Watanabe, που σε πρόσφατες δηλώσεις του δεν έκρυψε την επιθυμία του να προσθέσει ένα μοντέλο επιδόσεων στην γκάμα της Mitsubishi. Τα συστατικά υπάρχουν: το ένα είναι το εγνωσμένης αξίας plug-in υβριδικό σύστημα της εταιρίας που μπορεί να αναβαθμιστεί περαιτέρω για ένα πιο ειδικό μοντέλο και το άλλο, το S-AWC σύστημα τετρακίνησης που συνδυαστικά, μπορούν να αποτελέσουν την βάση για ένα “SUV υπερ-υψηλών επιδόσεων”. Επειδή φυσικά μιλάμε για ένα super-SUV – δεν είναι πρόσφορο το έδαφος για πειραματισμούς με coupe σχήματα ή super-sedans. Αυτά ανήκουν σε άλλες, περασμένες εποχές.

Το πρόβλημα είναι ότι η Mitsubishi αποτελεί μέρος της Συμμαχίας και το μεσοπρόθεσμο πλάνο δεν περιλαμβάνει κάποιο μοντέλο επιδόσεων. Μπορεί όλες οι υπόλοιπες μάρκες να διαθέτουν ημι-ανεξάρτητα “performance” τμήματα (βλ. Nismo και RS) και η Ralliart θα ήταν σε θέση να αναλάβει αυτόν τον ρόλο για την Mitsubishi, αλλά κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται βάσει του σχεδιασμού της Συμμαχίας. Η Mitsubishi μοιάζει… καταδικασμένη να ζει σε έναν κόσμο λογικής. Εκτός κι αν τα σχόλια του Watanabe-san είναι μία πρώτη ένδειξη για κάτι πολύ συναρπαστικό που ετοιμάζεται πίσω από κλειστές πόρτες βαθιά στα ενδότερα της ιαπωνικής μάρκας. Επιλέγουμε να ελπίζουμε απλά και μόνο επειδή η εναλλακτική είναι… βαρετή!

The post Μπορεί η Mitsubishi να επιστρέψει στον κόσμο των επιδόσεων; first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το καλοκαίρι του 2021 το νέο “86”!

cars

Lamborghini Huracan Performante v Porsche 911 Turbo S. Αδερφός εναντίον αδερφού!

cars

Ανδρέας Μικρούτσικος για Νίκο Οικονομόπουλο: Στα 5 λεπτά μου αποκάλυψε το πρόβλημα του χωρισμού, το φέρει βαρέως

cars

Audi R8 V10 RWD. Δυνατό και πισωκίνητο

cars

Πώς συγκρίνεται η θηριώδης G63 AMG με το Audi RS3 και ένα Leon Cupra R;

cars

Hennessey Venom F5 Revolution – 1.800+ άλογα για την πίστα…

cars

Volkswagen Golf GTI. Έτοιμη η όγδοη γενιά του μοντέλου

cars

Η Mercedes ανανεώνει τις CLA και CLA Shooting Brake

cars

Η Chevrolet Corvette “έγραψε” 7:29,9 στο Nurburgring!

cars