15.7 C
Athens

Νέα Mercedes CLA 2025: υβριδική με «απόδοση σε επίπεδο ντίζελ»

Published:

Το ολοκαίνουργιο, μικρό μοντέλο σαλούν είναι το πρώτο που χρησιμοποιεί τη νέα αρθρωτή αρχιτεκτονική της Mercedes (MMA), η οποία έχει σχεδιαστεί για να χρησιμοποιεί τόσο υβριδικά όσο και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης με μπαταρία. Η Merc ασχολείται σοβαρά με αυτό το νέο μοντέλο και την πλατφόρμα από κάτω, με το αφεντικό Ola Källenius να έχει ήδη δηλώσει προηγουμένως ότι η μάρκα «θα αναβαθμίσει ουσιαστικά κάθε πτυχή του τι μπορούν να περιμένουν οι πελάτες μας σε αυτήν την κατηγορία».

Καθώς η μάρκα υποχωρεί και επαναπροσδιορίζει τις προτεραιότητές της μετά από σκληρή (ίσως λίγο πολύ δύσκολη) χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της με μπαταρία EQ, θα υπάρχουν και τα δύο διαθέσιμα καθώς η πλατφόρμα MMA έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί και τα δύο χωρίς συμβιβασμούς.

Το πρώτο είναι ένα ολοκαίνουργιο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, που περιλαμβάνει έναν ολοκαίνουργιο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων ‘M252’, πακέτο μπαταριών 1,3 kWh και e-motor – καθώς και ένα πρόσφατα αναπτυγμένο κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη. να λειτουργεί απρόσκοπτα με το σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Σε αντίθεση με τις προηγούμενες εξελίξεις του κινητήρα, αυτός είναι εξ ολοκλήρου. Ο ίδιος ο κινητήρας είναι μικρότερος και 17 τοις εκατό ελαφρύτερος από τον κινητήρα 1,5 λίτρων M260 που αντικαθιστά, και ολόκληρο το σύστημα δεν είναι απλώς ένα ήπιο υβριδικό – η Mercedes ισχυρίζεται ότι μπορείτε να οδηγείτε πολλά μίλια σε e. -ισχύς έως και 62 mph.

Η Mercedes λέει ότι θα υπάρχουν τρεις αποδόσεις ισχύος για το υβριδικό μοντέλο: 134 ίππων, 161 ίππων και 188 ίππων. Όσον αφορά την οικονομία καυσίμου, ο μηχανικός του συστήματος μετάδοσης κίνησης Karsten Krebs λέει ότι το νέο υβριδικό θα «φτάσει την απόδοση καυσίμου σε επίπεδο ντίζελ». Τόσο πολύ που η μάρκα δεν σκοπεύει να προσφέρει ένα plug-in υβριδικό μοντέλο για να διευκολύνει τα πράγματα. «Πιστεύουμε ότι το σύστημα που θα προσφέρουμε με 48 βολτ είναι ο καλύτερος συνδυασμός που μπορούμε να προσφέρουμε για καθημερινή χρήση», λέει ο μηχανικός μετάδοσης κίνησης Jan Becker.

Η άλλη επιλογή σας είναι ένα ηλεκτρικό μοντέλο μπαταρίας, το οποίο η μάρκα δεν θα χαρακτηρίσει ως EQA. Η Mercedes-Benz έχει κάνει βήματα για να βελτιώσει τη χημεία των στοιχείων της μπαταρίας και εισάγει νέους ηλεκτροκινητήρες που είναι πιο αποδοτικοί, σφιχτά συσκευασμένοι και διαθέτουν τεχνολογία μεγάλων αυτοκινήτων. Θα προσφερθούν δύο επιλογές μπαταριών: ένα πακέτο φωσφορικού σιδήρου λιθίου με χωρητικότητα 58 kWh και ένα πακέτο νικελίου μαγγανίου κοβαλτίου με 85 kWh.

Η Mercedes λέει ότι ολόκληρο το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με μπαταρία «έχει τη δυνατότητα» εμβέλειας άνω των 466 μιλίων (750 km). Για γρήγορη φόρτιση και ελαφρύτερα ηλεκτρονικά, το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με μπαταρία χρησιμοποιεί αρχιτεκτονική 800 volt, επιτρέποντας φόρτιση έως και 320 kW – η Merc λέει ότι αυτό σημαίνει ότι μπορούν να προστεθούν έως και 186 μίλια αυτονομίας σε 10 λεπτά.

Όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα CLA θα διαθέτουν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, απόδοσης 268 ίππων. Ο ηλεκτρονικός κινητήρας στον πίσω άξονα διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων δύο ταχυτήτων (όπως μια Porsche Taycan ή Audi e-Tron GT ) που έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα σε υψηλότερες ταχύτητες. Οι εκδόσεις τετρακίνησης 4Matic θα επωφεληθούν επίσης από έναν ηλεκτροκινητήρα 107 ίππων στον μπροστινό άξονα.

Η εξαιρετικά αποδοτική μηχανική, καθώς και η διαχείριση φόρτισης και μπαταρίας σημαίνουν ότι ένα πρωτότυπο μοντέλο του ηλεκτρικού CLA έχει σπάσει ένα ηλεκτρικό ρεκόρ: τη μεγαλύτερη απόσταση που διανύει ένα EV σε 24 ώρες. Η Mercedes κέρδισε ένα ρεκόρ που έθεσε η Porsche Taycan, διανύοντας 3717 χιλιόμετρα σε 24 ώρες. η μάρκα επισημαίνει τις ικανότητες γρήγορης φόρτισης του αυτοκινήτου και τη μεγάλη δυναμική αυτονομία, καθώς και την εμφάνιση χαμηλής αντίστασης.

Λοιπόν… πώς θα μοιάζει τότε;

Αυτό είναι το κομμάτι που σίγουρα δεν ξέρουμε ακόμα, αλλά έχουμε μια αρκετά σταθερή ιδέα. Το πρώτο μας σημείο προς τη σωστή κατεύθυνση ήταν το Concept CLA , που αποκαλύφθηκε στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου το 2023. Από τότε, η Mercedes έχει πειράξει πρωτότυπα που αφαιρούν μέρος του ογκώδους καμουφλάζ στο 39ο Festival d’Hyères.

Σκεφτείτε το ως μια απογοητευμένη, πιο βελτιωμένη έκδοση του απερχόμενου CLA. η συνολική σιλουέτα δεν θα αλλάξει πολύ, αλλά ορισμένες από τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες θα αλλάξουν. Όπως και άλλα μοντέλα της μοντέρνας σειράς Merc, η νέα CLA θα χρησιμοποιεί το τρίκτινο αστέρι της μάρκας στον φωτισμό της.

Οι λεπτομέρειες είναι ελάχιστες σχετικά με το εσωτερικό, αλλά έχουμε δει πρωτότυπα μοντέλα που περιλαμβάνουν κάθετες οθόνες και οθόνη επιβατών εμπνευσμένα από το concept EQXX.

Πότε θα έρθει το νέο CLA;

Η Mercedse λέει ότι θα κάνει το δημόσιο λανσάρισμά της το 2025, σηματοδοτώντας την ως το πρώτο αυτοκίνητο που τρέχει με τη νέα Mercedes Modular Architecture.

Μετά από αυτό, η μάρκα σχεδιάζει να λανσάρει μια νέα γενιά CLA Shooting Brake estate, καθώς και μια νέα GLA και GLB. Όπως και η νέα CLA, όλα αυτά τα νέα μοντέλα θα περιλαμβάνουν υβριδικά και ηλεκτρικές επιλογές μπαταρίας.

READ MORE

H Volvo κάνει δύο σημαντικές αλλαγές-τι θα έχουν τα νέα μοντέλα της

ΝΕΑ Στον δρόμο προς τον εκσυγχρονισμό, τα νέα μοντέλα της Volvo θα ενσωματώνουν δύο νέα χαρακτηριστικά που θα απλοποιήσουν τις ζωές...

Find us on X

Related articles

Latest articles