Με δόσεις αποκαλύπτεται το ελληνικό hypercar των 3.000 ίππων, καθώς έναν περίπου μήνα μετά την αποκάλυψη των πρώτων φωτογραφιών του πολυαναμενόμενου τετράτροχου, η Spyros Panopoulos Automotive επιστρέφει δίνοντας στο φως της δημοσιότητας περισσότερες εικόνες.
Οι νέες φωτογραφίες του περίφημου Chaos αποκαλύπτουν τον σχεδιασμό των πίσω φωτιστικών σωμάτων, διαμορφώνοντας μια ξεκάθαρη εικόνα για το πως θα μοιάζει το πίσω τμήμα του αμαξώματος.
Εκεί όπου εδρεύει τετραπλή απόλυξη της εξάτμισης, η οποία μοιάζει περισσότερο με κόσμημα και λιγότερο τμήμα ενός τετράτροχου.
Τι σημαίνει όμως Chaos και για πιο λόγο έχει δημιουργηθεί τόσο θόρυβος γύρω από το όνομά του; Σύμφωνα με την εταιρεία που έχει αναλάβει την εξέλιξη και την παραγωγή του, το Chaos θα εφοδιάζεται με έναν V10 κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λίτρων, ο οποίος με τη βοήθεια δύο ανθρακονημάτινων στοβιλοσυμπιεστών μεγέθους 68 mm και των συνολικά 20 μπεκ ψεκασμού (ένα άμεσου και ένα έμμεσου σε κάθε κύλινδρο) θα αποδίδει έως και 3.000 ίππους.
Υπερβολή θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς, ωστόσο, τίποτα ίσως να μην μπορεί να θεωρηθεί υπερβολικό για έναν κινητήρα που διαθέτει κυλινδροκεφαλές, στροφαλοφόρο άξονα, εκκεντροφόρους, μπιέλες και βαλβίδες κατασκευασμένες από τιτάνιο. Άλλωστε η μέγιστη ισχύς των 3.000 ίππων θα επιτυγχάνεται καύσιμο E85, καθώς με τη χρήση της κοινής αμόλυβδης βενζίνης o V10 των 4,0 λίτρων θα αποδίδει μόλις… 2.000 ίππους.
Ένα ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων και το κεντρικό διαφορικό Torsen αναλαμβάνει τη μετάδοση της ισχύος και στους τέσσερις τροχούς, την ίδια στιγμή που οι κεραμικοί δίσκοι και οι δαγκάνες τιτανίου θα φροντίζουν για την επιβράδυνση του συνόλου. Με μέγιστο βάρος 1.150 κιλών, το ελληνικό Chaos έχει την ικανότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 2 δευτερόλεπτα, φτάνοντας την τελική ταχύτητα των 500 χλμ./ώρα.
Διαβάστε ακόμα:
Για τα μάτια σας μόνο: Δέκα καυτά αυτοκίνητα πόλης από το μέλλον
Follow @CarsnewsGr