CARSNEWS
AUTONEWS

Νέες BMW M3 & M4 με εμφάνιση που διχάζει!

Η BMW M3 και σε μικρότερο βαθμό η M4 είναι δύο από τα πλέον εμβληματικά και ιστορικά σημαντικά αυτοκίνητα επιδόσεων στην γκάμα της γερμανικής εταιρίας αλλά στην τελευταία εκδοχή τους που παρουσιάστηκε αργά εχθές το βράδυ, δεν είναι αυτές που ξέραμε. Η βασική διαφορά σε σχέση με το παρελθόν είναι ότι χαράσσουν τον δικό τους δρόμο σχεδιαστικά και εμφανίζονται μπροστά μας με εμφάνιση που απαιτεί την προσοχή και ταυτόχρονα διχάζει.

Το βασικό στοιχείο του design των νέων M3 και M4 είναι φυσικά η γιγαντιαία κάθετη γρίλια που θυμίζει έντονα αυτή που… κοσμεί την μάσκα της νέας 4 Series αλλά διαφέρει από αυτήν αποτελούμενη από 2 διακριτικά κομμάτια. Η γρίλια διαθέτει 7 οριζόντιες “περσίδες” και φιλοξενεί την πινακίδα κυκλοφορίας ενώ η οπτική επίδραση της τονίζεται περαιτέρω από το νέο καπό με τις δύο εσοχές που καθοδηγούν το βλέμμα. Κατά τα άλλα, έχουμε να σημειώσουμε τα νέα, full-LED φωτιστικά σώματα, τον “σμιλευμένο” προφυλακτήρα, τα φαρδύτερα φτερά με τους αεραγωγούς πίσω από τους εμπρός τροχούς και τους νέους καθρέπτες ενώ πιο πίσω, ξεχωρίζει ο νέος προφυλακτήρας με τον ενσωματωμένο διαχύτη, οι δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης και η μικρή αεροτομή στο τελείωμα του πορτ-μπαγκάζ. Τόσο η M3 όσο και η M4 εξοπλίζονται με CFRP οροφή ενώ το πακέτο ολοκληρώνουν οι ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών μπροστά και 19 πίσω που “ντύνονται” με ελαστικά 275/40 και 285/35 αντίστοιχα. Πριν προχωρήσουμε, να σημειώσουμε πως και τα δύο μοντέλα είναι μεγαλύτερα σε σύγκριση με τους προκατόχους τους ( 108 mm στο μήκος) και ανάλογα έχει αυξηθεί και το μεταξόνιο ( 45 χιλιοστά).

Όσον αφορά στο εσωτερικό, η BMW “έχτισε” πάνω στις καμπίνες των M340i και M440i προσφέροντας νέα “M Sport” καθίσματα που για πρώτη φορά είναι διαθέσιμα και ως αεριζόμενα, νέο τιμόνι με τα χαρακτηριστικά κόκκινα κουμπιά που κάνουν την πρόσβαση σε διαφορετικά modes οδήγησης ευκολότερη, ψηφιακό πίνακα οργάνων και σύστημα infotainment με ειδικά γραφικά και ορισμένα διακοσμητικά που σχεδιάστηκαν ειδικά για την περίσταση. Ανάμεσα στα υπόλοιπα συστήματα ξεχωρίζει η τελευταία γενιά του head-up display της γερμανικής εταιρίας, επίσης με ειδικά γραφικά καθώς και το BMW Drive Recorder που χρησιμοποιεί τις κάμερες των διάφορων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης για να καταγράφει πλάνα από διαφορετικά σημεία του εξωτερικού! Νέο είναι και το M Drive Professional σύστημα που περιλαμβάνει το M Traction Control και επιτρέπει την ρύθμιση του συστήματος ελέγχου ευστάθειας σε 10 διαφορετικά βήματα!

Κάτω από το καπό των νέων M3  και M4 βρίσκεται ο S58 εξακύλινδρος εν σειρά, υπερτροφοδοτούμενος, 3-λιτρος βενζινοκινητήρας που γνωρίσαμε για πρώτη φορά στις X3 M και X4 M και παράγει 480 ίππους και 550 Nm ροπής στην standard έκδοση και 510 ίππους με 650 Nm ροπής στην Competition. Όποιος επιθυμεί την… αναλογικότητα ενός μηχανικού κιβωτίου θα πρέπει να επιλέξει την έκδοση με τα 480 άλογα που συνδυάζεται και με ένα 6-τάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο ενώ όλοι οι υπόλοιποι θα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν ένα νέο, αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων που αντικαθιστά το 7-τάχυτο διπλού συμπλέκτη της προηγούμενης γενιάς. Για πρώτη φορά δε, η BMW προσφέρει τις M3 και M4 με το M xDrive σύστημα τετρακίνησης (στην Competition εκδοχή τους) που μιμείται τις λειτουργίες που γνωρίσαμε στην M5 και κατά συνέπεια, θα δίνει την δυνατότητα “πισωκίνητης” λειτουργίας. Αναφορικά με τις επιδόσεις, η BMW ανακοινώνει πως τα δύο μοντέλα ολοκληρώνουν το σπριντ στα 100 km/h από στάση σε 4,2 δευτερόλεπτα (για τις “βασικές” M3 και M4) και 3,9 δευτερόλεπτα (για τις Competition) παρά το γεγονός ότι ζυγίζουν 1730 κιλά η Μ3 Competition και 1725 κιλά η αντίστοιχη M4.

Πάντως, ο κινητήρας δεν είναι η μοναδική αλλαγή στα μηχανικά των δύο αυτοκινήτων με την BMW να εξοπλίζει την ανάρτηση που αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω με νέες ρυθμίσεις. Αυξημένα είναι και τα μετατρόχια (κατά 34 και 38 χιλιοστά εμπρός-πίσω) ενώ οι μηχανικοί της M GmbH προχώρησαν και στην υλοποίηση διάφορων μέτρων για την αύξηση της ακαμψίας με “δεσίματα” τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στο πίσω. Τέλος, να σημειώσουμε ότι τα δύο νέα μοντέλα έρχονται με το M Servotronic σύστημα διεύθυνσης standard και μία ειδική εκδοχή του Integrated Braking System που δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε δύο διαφορετικές ρυθμίσεις για την απόκριση και την αίσθηση του πεντάλ του φρένου. Αυτές είναι λοιπόν οι νέες BMW M3 και BMW M4 και η αλήθεια είναι ότι στα χαρτιά τουλάχιστον, φαίνονται εξαιρετικές. Το θέμα είναι αν θα μπορέσει το αγοραστικό κοινό να ξεπεράσει την πολωτική εμφάνιση για να μεταφραστεί το ενδιαφέρον του κόσμου σε πωλήσεις.

The post Νέες BMW M3 & M4 με εμφάνιση που διχάζει! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Peugeot Metropolis. Νέα πρόταση με τρείς τροχούς

cars

Η αναμέτρηση των twin-turbo V8: Audi RS7 vs AMG GT63 S 4-Door.

cars

Νέο Hyundai Sante Fe. Εντελώς διαφορετικό

cars

Κίνηση στην Αθηνών-Κορίνθου από την επιστροφή των εκδρομέων του τριημέρου – Αυξημένα τα μέτρα της Τροχαίας

cars

Το «Μεγάλο Τσίρκο» στο «Μεγάλο Μήλο»; – H Formula 1 θέλει Grand Prix στους δρόμους της Νέας Υόρκης

cars

Opel Corsa 1.2T 100 PS. Οι αξίες του είναι μεγαλύτερες

cars

Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV – Aνατρεπτικό

cars

Peugeot: Σημαντικό το GTi, ακόμα και στην εποχή του εξηλεκτρισμού!

cars

Subaru Solterra – Με πέντε αστέρια στην ασφάλεια

cars