CARSNEWS
MARKET

Νέο… ίδιο Nissan GT-R με ειδικές εκδόσεις

Το σενάριο για το νέο Nissan GT-R γυροφέρνει εδώ και χρόνια, καθώς το R35 βρίσκεται στην παραγωγή από το 2009. Οι Ιάπωνες παρουσίασαν στο Σαλόνι του Τόκιο αυτό που οι ίδιοι αποκαλούν «νέο GT-R», αλλά επί της ουσίας μιλάμε για ένα ακόμα facelift.

Ο φρεσκαρισμένος «Godzilla» διακρίνεται για το ελαφρώς διαφορετικό εμπρός μέρος, που φιλοξενεί πλέον νέο προφυλακτήρα και μικρότερη εισαγωγή στη μάσκα. Η συγκεκριμένη αλλαγή εμπνέεται από το θρυλικό R34, δίχως να επηρεάζεται στο ελάχιστο η παροχή αέρα στον VR38DETT. Τα LED ημέρας επίσης αλλάζουν, ωστόσο η πιο εμφανής αλλαγή στα φωτιστικά σώματα εντοπίζεται στα εξαγωνικά φώτα ομίχλης (που θυμίζουν αρκετά Renault RS). Οι σχεδιαστές έδωσαν ιδιαίτερη βάση στην αεροδυναμική, μονιμοποιώντας τους αεραγωγούς στο καπό και βελτιστοποιώντας τη ροή του αέρα στο πάτωμα και τον διαχύτη.

Ειδικά το Nismo φέρει έξτρα αεραγωγούς εμπρός-πίσω, ακόμα μεγαλύτερη αεροτομή και νέες ρυθμίσεις σε ανάρτηση – σύστημα τετρακίνησης, έχοντας παράλληλα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στον εμπρός άξονα και έκδοση Special Edition. Εκεί τα αεροδυναμικά βοηθήματα είναι ακόμα εντονότερα, η χρήση ανθρακονημάτων εκτενέστερη (βλέπε καπό) και η ανάρτηση πιο σκληρή, για τη μεγιστοποίηση της κάθετης δύναμης και πρόσφυσης. Στο εσωτερικό δεσπόζουν οι επενδύσεις suede και alcantara, με τον απόλυτο πρωταγωνιστή να ενσαρκώνεται από τα νέα ανθρακονημάτινα καθίσματα της Recaro.

Νέα είναι και η έκδοση T-Spec του απλού GT-R, που πλέον περιλαμβάνεται κανονικά στη γκάμα (περιορισμένης παραγωγής μέχρι σήμερα). Το χρώμα Millenium Jade είναι αποκλειστικό, ενώ και εδώ εφαρμόζονται οι αλλαγές σε μάσμα-προφυλακτήρα. Στα μηχανικά μέρη συναντάμε νέα ρύθμιση στην ανάρτηση και κεραμικά δισκόφρενα, που πλέον είναι διαθέσιμα και για το GT-R Premium Edition.

Κατά τα λοιπά, η κατάσταση βαίνει ως είχε. Ο 3.8 V6 twinturbo παραμένει στα 570 άλογα και 637 Nm για το απλό GT-R, τα οποία γίνονται 600 ίπποι και 652 Nm για το Nismo. Αλλαγές στις επιδόσεις δεν αναφέρονται, οπότε τα Premium και T-Spec λογικά επιταχύνουν στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 2,8 δλ. και φτάνουν μέχρι τα 315 χλμ./ώρα, για να γράψουν τα χρονόμετρα μόλις 2,5 δλ. για το Nismo (ίδια η τελική)! Η Nissan δηλώνει πως το Nismo Special Edition «είναι το ταχύτερο GT-R όλων των εποχών», συνεπώς θα πρέπει να περιμένουμε ρεκόρ πίστας από αυτό στο εγγύς μέλλον.

Το ανανεωμένο GT-R θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία την άνοιξη στην Ιαπωνία, όπου και θα διατίθεται αποκλειστικά. Η Ευρώπη και άλλες μεγάλες αγορές του κόσμου, θα πρέπει να περιμένουν το R36 για να ξαναδούν «Godzilla» στις αντιπροσωπείες της Nissan.

Related Articles

Ανάκληση Mercedes E-Class και CLS

cars

Η ιστορία του πρώτου σύγχρονου ηλεκτρικού αυτοκινήτου που κατασκευάστηκε στη Σύρο και ναυάγησε

cars

Οι εταιρικές πωλήσεις κράτησαν ζωντανή την αγορά του αυτοκινήτου στα χρόνια της κρίσης

cars

Ορόσημο στην αυτόνομη στάθμευση από τη Mercedes

cars

Η αποκάλυψη στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας που έκανε ντεμπούτο πριν μισό αιώνα

cars

Οδηγούμε το Seat Arona 1.0 TSI, 115 ίππων

cars

Νέο λογότυπο για 110 χρόνια της Alfa Romeo

cars

Αυτά είναι τα νέα σπορ μοντέλα της BMW M 8

cars

Παρουσιάστηκαν τα νέα Mini John Cooper Works Clubman και Countryman

cars