Η Opel συνεχίζει την παρουσίαση ταχύτατων μοντέλων, καθώς μετά το κορυφαίο Grandland έρχεται το Mokka GSE. Κι όχι απλά έρχεται, αλλά συνοδεύεται από αριθμούς-ρεκόρ στα χρονικά των ηλεκτρικών -κι όχι μόνο- Opel παραγωγής, όσον αφορά τις επιδόσεις.
Το ταχύτερο EV της Opel μέχρι σήμερα χαρακτηρίζεται από το πιο επιθετικό παρουσιαστικό, εμπνευσμένο από το πρωτότυπο GSE Rally που έκανε το ντεμπούτο του τον περασμένο Μάιο. Μαύρα ένθετα στους μπροστινούς και πίσω προφυλακτήρες τονίζουν τις εισαγωγές αέρα, ενώ το σήμα GSE στη μάσκα και τα πλαϊνά πάνελ φανερώνει την έμφαση στις επιδόσεις. Αυτό που ξεχωρίζει, ωστόσο, είναι οι νέες ζάντες των 20 ιντσών (σε ελαστικά 225/40) με καθαρό, αεροδυναμικό σχεδιασμό και οι φανταχτερές κίτρινες δαγκάνες φρένων πίσω τους. Στο εσωτερικό τα μπάκετ καθίσματα είναι επενδυμένα με alcantara και συνοδεύονται από ανάλογες επενδύσεις σε πολλά σημεία της καμπίνας, μαζί με κίτρινες λεπτομέρειες και νέο τιμόνι. Οι διπλές οθόνες 10 ιντσών στο ψηφιακό πιλοτήριο περιλαμβάνουν πλέον γραφικά επικεντρωμένα στην απόδοση, μοναδικά για αυτό το μοντέλο, παρέχοντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο κατά την οδήγηση.
Την κίνηση του Mokka GSE αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας 280 ίππων και 345 Nm, που γνωρίζουμε ήδη από τα Peugeot E-208 GTi, Abarth 600e και Alfa Romeo Junior Veloce. Ένα πολύδισκο μπλοκέ διαφορικό Torsen φροντίζει για το πέρασμα της ισχύος στους εμπρός τροχούς, εξασφαλίζοντας παράλληλα ένα καταιγιστικό 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 5,9 δλ. – αριθμός που καθιστά το Mokka GSE ως το ταχύτερο ηλεκτρικό Opel όλων των εποχών, αλλά και ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα παραγωγής του Ρούσελχαϊμ. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα, ενώ οι μηχανικές αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν σφιχτότερη και χαμηλότερη (-10 χλστ.) ανάρτηση με διπλά αμορτισέρ, σκληρότερη ρύθμιση στον ημιάκαμπτο άξονα πίσω, αναθεωρημένο λογισμικό στο ηλεκτρικό τιμόνι για καλύτερη αίσθηση και ταχύτερη απόκριση, αλλά και μεγαλύτερα φρένα της Alcon με δίσκους 380 χλστ. εμπρός και τετραπίστονες δαγκάνες. Η μπαταρία των 54 kWh δεν αλλάζει σε σχέση με τα υπόλοιπα Mokka, παρέχοντας στο GSE αυτονομία που φτάνει μέχρι τα 408 χλμ.