CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Audi A3. Premium και σπορ συνδυάζονται αρμονικά…

Η Audi ίδρυσε την κατηγορία των premium compact αυτοκινήτων με το A3 το 1996 και επιστρέφει για 4η φορά στην επιτυχημένη συνταγή με ένα αυτοκίνητο που μοιάζει πιο ώριμο και κατασταλαγμένο από ποτέ. Το νέο Audi A3 παρουσιάστηκε πριν από λίγες ώρες και συνδυάζει όλα εκείνα τα στοιχεία που θεωρητικά τουλάχιστον, εγγυώνται την επιτυχία – σπορ χαρακτήρα, ψηφιακές τεχνολογίες και premium ατμόσφαιρα.

Η 4η γενιά του δημοφιλούς hatchback δεν παρουσιάζει κάποια σημαντική διαφοροποίηση στις διαστάσεις και μετράει 4,34 μέτρα στο μήκος και 1,82 μέτρα στο πλάτος ενώ το ύψος του αγγίζει τα 1,43 μέτρα και το μεταξόνιο τα 2,64 μέτρα. Έχοντας μεγαλώσει κατά μόλις 3 εκατοστά στο μήκος, η Audi υπόσχεται πως το νέο A3 προσφέρει μεγαλύτερους χώρους και περισσότερη πρακτικότητα απ’ ότι στο παρελθόν και αυτό αντικατοπτρίζεται εν μέρει από τον χώρο αποσκευών των 380 λίτρων που φτάνει έως και τα 1.200 λίτρα ανάλογα με την θέση των πίσω καθισμάτων. Το design του είναι συγκρατημένα επιθετικό με την χαρακτηριστική Singleframe γρίλια να καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος της μάσκας και τα νέα φωτιστικά σώματα να αποτελούν το “παράθυρο για την ψυχή” του νέου A3. Φωτιστικά σώματα τα οποία διαθέτουν για πρώτη φορά ψηφιακά φώτα ημέρας με την Matrix LED τεχνολογία. Λίγο πιο πάνω, παρατηρούμε το μυώδες καπό ενώ όσο προχωρούμε προς τα πίσω, οι έντονες ακμές δίνουν την θέση τους σε καμπύλες. Πίσω δε, εκτός από τα διαφορετικά φανάρια, αξίζει να αναφέρουμε και τον προφυλακτήρα που δεν φιλοξενεί πλέον σε εμφανές σημείο την απόληξη της εξάτμισης.

Ριζικά διαφορετική από την άλλη, είναι η εικόνα που αντικρίζει κάποιος με το άνοιγμα της πόρτας. Η Audi ακολουθεί το ρεύμα που επιβάλλει την μείωση του αριθμού των φυσικών χειριστηρίων με την ενσωμάτωση τους σε κάποιο μενού του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ή σε κάποιο ξεχωριστό πάνελ, ως πλήκτρα αφής. Γι’ αυτό η οθόνη των 10,1 ιντσών αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού, όπως και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών ενώ οι ακριβότερες εκδόσεις εξοπλίζονται με μία μεγαλύτερη οθόνη 12,3 ιντσών. Το A3 έρχεται πάνοπλο και στον τομέα της συνδεσιμότητας τόσο με το ενσωματωμένο Wi-Fi και την απολύτως απαραίτητη συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto, όσο και με δυνατότητες “car-to-X”.

Κατά το λανσάρισμα, η Audi θα προσφέρει το A3 με τρεις διαφορετικούς κινητήρες: έναν 1500άρη TSI με 150 ίππους και έναν δίλιτρο TDI είτε με 116 ίππους είτε με 150. Για το κιβώτιο, υπάρχει η επιλογή ανάμεσα σε ένα κλασικό 6-τάχυτο μηχανικό και ένα 7-τάχυτο αυτόματο (S-tronic) ενώ σε πρώτη φάση, δεν είναι διαθέσιμο το σύστημα τετρακίνησης της εταιρίας. Αυτό θα προστεθεί στην γκάμα αργότερα, μαζί με επιπλέον κινητήρια σύνολα συμπεριλαμβανομένων και των υβριδικών – τουλάχιστον ενός “mild-hybrid” και δύο plug-in. Αναφορικά με την ανάρτηση, να σημειώσουμε ότι οι ισχυρότεροι κινητήρες συνδυάζονται με μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα ενώ υπάρχει πάντοτε η επιλογή της ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης ανάρτησης που χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 10 χιλιοστά αλλά και της σπορ ανάρτησης (standard με το S-Line πακέτο και προαιρετικό εναλλακτικά) που προφανώς εστιάζει στον περιορισμό των κλίσεων με πιο σκληρές ρυθμίζεις και μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά.

Σύμφωνα με την Audi, η προπώληση του νέου A3 ξεκινά σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες τον Μάρτιο του 2020 με τις πρώτες παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες για τον ερχόμενο Μάιο. Η τιμή του δε, ξεκινά από τα €28.900 για τον 1.5 TFSI στη Γερμανία.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το “συμβατικό” Fiat 500 θα υπάρχει όσο υπάρχει ζήτηση!

cars

Η McLaren ενώνεται ξανά με την Gulf!

cars

Τι «μαρτυρούν» οι κινήσεις της Κέιτ Μίντλετον την στιγμή που αποκαλύπτει ότι έχει καρκίνο

cars

Platform Beyond Vehicle: Η τεχνολογία για τα αυτοκίνητα του μέλλοντος

cars

Ford Puma από μόλις 4.799€

cars

Η Smart μπορεί να εμπνευστεί από την Mini.

cars

F1 2019: Ο Charles Leclerc κατέκτησε την παρθενική του νίκη!

cars

Η Hyundai ετοίμασε το σκληροτράχηλο Veloster Grappler για την SEMA.

cars

Volkswagen ID.7: Αναμένεται στο τέλος της χρονιάς με αυτονομία 700 χιλιομέτρων

cars