CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Audi RS3 LMS. Το entry-level αγωνιστικό γίνεται καλύτερο!

Μπορεί οι παραστάσεις να “κλέβονται” από τα κορυφαία μοντέλα αλλά δεν θα πρέπει να λησμονούμε ότι όλοι από κάπου ξεκινούν και στην περίπτωση της Audi, το σημείο έναρξης όσον αφορά στα αγωνιστικά της, είναι το RS3 LMS που φτάνει στην δεύτερη γενιά του. Το κάνει μάλιστα με στιλ και την αυτοπεποίθηση που της δίνουν τα 180 RS3 LMS που συναρμολόγησε και παρέδωσε στους πελάτες της κατά την πρώτη γενιά του entry-level αγωνιστικού. Από εδώ και πέρα όμως, η δεύτερη γενιά είναι καλύτερη σε κάθε πιθανό τομέα.

Κάτω από το καπό βρίσκεται και πάλι ένας δίλιτρος, τετρακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας (μία εξέλιξη του γνωστού, EA888) ο οποίος παράγει 340 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 420 Nm ροπής στις 2.500. Συνδυάζεται δε με ένα 6-τάχυτο, σειριακό κιβώτιο που στέλνει την ισχύ στους τροχούς του εμπρός άξονα μέσω ενός ρυθμιζόμενου, πολύδισκου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Αυτό για το οποίο είναι ιδιαίτερα περήφανη η Audi όμως, είναι η πρόοδος που σημείωσε στον τομέα της ασφάλειας, τονίζοντας ότι κανένα άλλο αγωνιστικό της TCR κατηγορίας δεν προσφέρει ούτε ως προαιρετικά τα συστήματα ασφαλείας που έχει standard το νέο RS3.

Σημαντικές είναι οι αλλαγές που έχουν γίνει και στην ανάρτηση. Στον εμπρός άξονα για παράδειγμα, τα κλασικά γόνατα McPherson σχεδιάστηκε ώστε να επιτρέπουν ταχύτερες αλλαγές στην κινηματική ενώ η διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω χρησιμοποιεί πλέον track rods. Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην αεροδυναμική, με τους μηχανικούς να έχουν προχωρήσει σε πληθώρα αλλαγών βάσει υπολογισμών και προσομοιώσεων, χαρίζοντας στο νέο RS3 LMS ένα πιο ομοιογενές και αρμονικό αεροδυναμικό προφίλ. Κάπως έτσι, η γερμανική φίρμα είναι πεπεισμένη ότι θα συνεχίσει στο μονοπάτι των επιτυχιών που χάραξε η πρώτη γενιά που κατέγραψε 3.105 εμφανίσεις σε 1.051 αγώνες με 764 podiums, συμπεριλαμβανομένων 279 νικών!

The post Νέο Audi RS3 LMS. Το entry-level αγωνιστικό γίνεται καλύτερο! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το Citroën Jumper και ë-Jumper στα 30 του μπαίνει στην ηλεκτρική εποχή

cars

Peugeot: Ναι στο ηλεκτρικό 308, μάλλον όχι στο καυτό 308 PSE.

cars

Ετοιμάζει η Polestar μία καυτή έκδοση του “2”;

cars

Bentley Continental GT by Mulliner. Πόσες ραφές είναι αρκετές;

cars

Hyundai Kona Hybrid. Ένα ολοκληρωμένο υβριδικό

cars

Η Bentley θυμάται και τιμά την R-Type Continental

cars

Climbkhana 2: Ο Ken Block λιώνει λάστιχα και στην Κίνα τώρα!

cars

Η Bosch επενδύει €400 εκ. στην τεχνολογία ημιαγωγών.

cars

Πολιτικός διάλογος Ελλάδας – Τουρκίας: Kοινή δέσμευση υπέρ της αξιοποίησης της θετικής ατμόσφαιρας

cars