CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Hyundai Elantra. Συνεχίζει εκεί που σταμάτησε το Sonata!

Τα SUVs μπορεί να είναι βασιλιάδες, αλλά η Hyundai αποδεικνύει έμπρακτα πόσο νοιάζεται πραγματικά για την κατηγορία των sedans, λανσάροντας μέσα σε μερικούς μήνες δύο πολύ σημαντικά μοντέλα. Το πρώτο ήταν φυσικά το Sonata, που εξέπληξε τον κόσμο με την εκκεντρική του εμφάνιση. Τώρα, η κορεατική φίρμα αποκαλύπτει το μοντέλο που θα τοποθετηθεί απέναντι σε ανταγωνιστικές προτάσεις όπως η Toyota Corolla και το Honda Civic (στις Η.Π.Α.): το νέο Elantra, που έρχεται συνολικά αναβαθμισμένο και έτοιμο για την πρόκληση.

Για την 7η γενιά του μοντέλου, όλα ξεκινούν με μία ολοκαίνουρια πλατφόρμα. Μία πλατφόρμα που προσθέτει 20 χιλιοστά στο μεταξόνιο και επιτρέπει στους σχεδιαστές να “παίξουν” λίγο με τις διαστάσεις ώστε να δημιουργήσουν ένα πιο… αθλητικό σύνολο. Έτσι, το νέο Elantra δεν είναι μονάχα μακρύτερο κατά 56 χιλιοστά, αλλά και 25 χιλιοστά φαρδύτερο και 20 χιλιοστά χαμηλότερο. Σε συνδυασμό λοιπόν με τον νέο σχεδιασμό που υιοθετεί στοιχεία από την “Sensuous Sportiness” σχεδιαστική ταυτότητα της Hyundai, το Elantra παρουσιάζεται μπροστά μας σημαντικά διαφοροποιημένο από τον προκάτοχο του και εμφανώς επηρεασμένο από το Sonata.

Το μεγαλύτερο άλμα προς τα εμπρός όμως, εντοπίζεται αναμφίβολα στον τομέα της τεχνολογίας. Εκεί, το νέο Elantra προσφέρει μία οθόνη 8 ιντσών και ασύρματο Apple CarPlay/Android Auto ακόμα και στις βασικές εκδόσεις ενώ οι ακριβότερες εξοπλίζονται με οθόνη 10,25 ιντσών για το σύστημα infotainment και άλλη μία ίδια, για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Παράλληλα, δεν θα μπορούσαν να λείπουν όλα τα μοντέρνα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης (βλ. Automatic Emergency Braking, Lane-keep Assist, Driver Attention Monitoring και προαιρετικά, Adaptive Cruise Control και Blind-spot Monitoring μεταξύ άλλων) ενώ ανάλογα πλούσια είναι και η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων. Εκεί, εκτός από τον δίλιτρο βενζινοκινητήρα των 2,0 λίτρων με τα 150 άλογα και τα 180 Nm ροπής, βρίσκουμε για πρώτη φορά στο συγκεκριμένο μοντέλο ένα υβριδικό σύνολο. Γι’ αυτό, ένας κινητήρας 1,6 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και μία μπαταρία 1,32 kWh για συνδυαστική απόδοση 141 ίππων και 265 Nm ροπής και μέση κατανάλωση που δεν υπερβαίνει τα 4,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Δυστυχώς όμως, δεν γνωρίζουμε αν το μοντέλο που κάποτε ήταν διαθέσιμο και στην χώρα μας, θα επιστρέψει. Προς το παρόν λοιπόν, το νέο Hyundai Elantra προορίζεται για την εγχώρια αγορά της Κορέας και αυτήν των Η.Π.Α.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Lancia. Τα 115 χρόνια της ιστορίας της και η σύνδεση της με τον Ελληνο-ρωμαϊκό πολιτισμό

cars

Seat MÓ eScooter 125. Ξεκίνησε η παραγωγή του

cars

Skoda Octavia RS iV. Με νέο focus αλλά τον ίδιο χαρακτήρα!

cars

Hyundai Santa Cruz. Η Hyundai αποκτά pickup!

cars

Δένδιας: Η εφαρμογή του Διεθνούς Δικαίου διαχρονική ελληνική θέση για την επίλυση διαφορών

Bury

Nissan. Συνεργάζεται με την Taxiplon για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό ταξί στην Ελλάδα!

cars

Skoda Fabia. Πλησιάζουμε στην παρουσίαση της νέας γενιάς!

cars

Μοντέλα της Jeep και της Suzuki παραβίασαν τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων.

cars

Ford Transit. Mε νέο αυτόματο κιβώτιο δέκα σχέσεων

cars