CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Hyundai i10. Ένα μεγάλο μικρό

Η αυτοκίνηση βρίσκεται σήμερα σε μία από τις σημαντικότερες καμπές της ιστορίας της. Η βίαιη προσαρμογή, ελέω dieselgate, σε εντελώς νέα και πολύ πιο αυστηρά δεδομένα σε ότι έχει να κάνει με τις εκπομπές ρύπων από τα αυτοκίνητα, οδηγεί πολλές από τις αυτοκινητοβιομηχανίες στην άρδην αλλαγή των σχεδίων τους. Οι καθυστερήσεις στη παραγωγή κάποιων μοντέλων, η αλλαγή στη γκάμα των κινητήρων, ακόμη και η πλήρης κατάργηση κάποιων κατηγοριών, είναι κάποιες από τις επιπτώσεις όλου αυτού που συμβαίνει σήμερα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Και εκεί που κάποιες από τις παραδοσιακές δυνάμεις του χώρου δείχνουν να δυσκολεύονται ιδιαίτερα στην αντιμετώπιση  του θέματος, η Hyundai αποδεικνύεται έτοιμη να απαντήσει με ανάπτυξη, με είσοδο σε νέες, για αυτή, κατηγορίες και με αντικατάσταση των υπαρχόντων μοντέλων της παντού.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η νέα, ολοκαίνουρια σειρά του i10 η οποία έρχεται σε μία στιγμή κατά την οποία πολλοί σκέφτονται, αν δεν το έχουν αποφασίσει ήδη, την απόσυρσή τους από τη συγκεκριμένη κατηγορία. Οι Κορεάτες αποδεικνύουν στη πράξη πως όλα τα προηγούμενα χρόνια έχουν επενδύσει σωστά στη δημιουργία στέρεων βάσεων, κάτι που τους επιτρέπει να ατενίζουν το μέλλον με περισσή αισιοδοξία. Και αυτό είναι έκδηλο σε κάθε περίπτωση, όπως ήταν και κατά τη διάρκεια της στατικής παρουσίασης του i10 από την Ελληνική αντιπροσωπεία. Οι άνθρωποι της Hyundai Ελλάς, γνωρίζοντας τις ικανότητες της μαμάς εταιρίας και στηριζόμενοι αλλά και στηρίζοντας οι ίδιοι τις δυνατότητες του Έλληνα εισαγωγέα, μας παρουσίασαν σε μία πραγματικά ενδιαφέρουσα εκδήλωση τη νέα τους πρόταση στη κατηγορία.



Από την πρώτη του εμφάνιση το 2008, το i10 αποτελεί ένα επιτυχημένο μοντέλο για τη Hyundai στην Ευρώπη. Όπως και η προηγούμενη γενιά του μοντέλου έτσι και το ολοκαίνουργιο i10 σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε στην Ευρώπη. Η εξωτερική του σχεδίαση αναδεικνύει το νεανικό του χαρακτήρα, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα εξαιρετική άνεση, ώστε να υποστηρίξει όλους τους χρήστες στις καθημερινές τους δραστηριότητες.  Το ολοκαίνουργιο i10 θα διατίθεται με δύο κινητήρες: ένα 3-κύλινδρο MPi 1.0lt με 67 PS, καθώς και ένα τετρακύλινδρο MPi 1.2lt με 84 PS Και οι δύο κινητήρες διατίθενται με δύο επιλογές μετάδοσης, οι οποίες αποτελούνται από ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων.

Το νέο Hyundai i10 θα διαθέτει όλα τα τελευταία συστήματα άνεσης και ασφάλειας και πολλά περισσότερα για αυτή τη κατηγορία, ενώ θα υπάρξει και έκδοση N Line η οποία θα συνδυάζεται με κινητήρα 1000 κυβικών turbo με 100 ίππους. Όλα αυτά όμως θα τα δούμε αναλυτικά στις αρχές του 2020 όταν το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει να πωλείται και στη χώρα μας, με τιμές οι οποίες θα ξεκινούν από τα 11.190 Ευρώ.

 

Related Articles

Toyota: Υπάρχουν σχέδια για νέα Celica;

cars

Χατζηδάκης: Η επέκταση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας θα ενισχύσει όλη την Ευρώπη

cars

Η Renntech εκτοξεύει την ιπποδύναμη της Mercedes-AMG A45 S στα 600 άλογα!

cars

Πλησιάζει η ώρα του Hyundai Elantra N.

cars

Είσαι έτοιμος για τη νέα M3; Η BMW είναι!

cars

Toyota και Stanford δημιούργησαν ένα “αυτόνομο” drift-car.

cars

Νέο Ford Ranger Raptor– Μέχρι και η σχεδίασή του είναι τολμηρή

cars

Mazda. Eκκίνηση της παραγωγής του MX-30

cars

Mercedes GLB 200. Πολυσχιδής

cars