CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Isuzu D-Max. Τολμηρό και συνολικά αναβαθμισμένο.

Η νέα γενιά του Isuzu D-Max παρουσιάστηκε στην Ταϊλάνδη και οι πρώτες φωτογραφίες σε συνδυασμό με τις πρώτες πληροφορίες, μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η μικρή ιαπωνική εταιρία μεταμόρφωσε το pickup της σε μία από τις πλέον ελκυστικές προτάσεις στην κατηγορία.

Σε αυτό συντελούν φυσικά οι επεμβάσεις στο αμάξωμα με νέα LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, μεγαλύτερη και πιο επιθετική γρίλια και νέους προφυλακτήρες αλλά όχι τόσο όσο αυτές που έχουν γίνει στο εσωτερικό. Εκεί είναι που το νέο D-Max θυμίζει μοντέλο διαφορετικής κατηγορίας με σύγχρονη τεχνολογία όπως για παράδειγμα το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με την οθόνη 9 ιντσών στο ταμπλό και συνδεσιμότητα τόσο με Apple CarPlay όσο και με Android Auto. Και δεν είναι μόνο αυτό, καθώς η Isuzu εξόπλισε τον πίνακα οργάνων με μία επιπλέον οθόνη 4,2 ιντσών, το τιμόνι είναι πολυλειτουργικό, τα καθίσματα είναι νέα και προστατεύουν καλύτερα τον αυχένα σε περίπτωση σύγκρουσης ενώ τα υλικά είναι πιο ποιοτικά και η συναρμολόγηση καλύτερα.

Αυτό δεν σημαίνει ότι το νέο D-Max γυρνά την πλάτη στις ρίζες του. Οι πελάτες που το θέλουν ως εργαλείο για την δουλειά τους θα μπορούν να επιλέξουν πιο ανθεκτικές επενδύσεις και γενικότερα, ένα pickup σε πιο “βασική” μορφή που θα ικανοποιεί τις ανάγκες τους. Αυτοί (και όχι μόνο) θα εκτιμήσουν και την εκτενή χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής που έχει ως αποτέλεσμα ένα ελαφρύτερο αλλά κατά 20% πιο άκαμπτο πλαίσιο. Ενισχυμένη είναι και η οροφή ενώ βελτιωμένες είναι και οι αντιδιαβρωτικές δυνατότητες, γεγονός που θα αποδειχθεί χρήσιμο αν αναλογιστεί κανείς ότι το μέγιστο βάθος νερού που μπορεί να ξεπεράσει το D-Max αγγίζει τα 800 χιλιοστά.

Ανάλογα με την αγορά, το νέο Isuzu D-Max θα προσφέρεται με δύο υπερτροφοδοτούμενους πετρελαιοκινητήρες: έναν 1,9 λίτρων που παράγει 150 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και 350 Nm ροπής από τις 1.800 έως τις 2.600 σ.α.λ. και έναν 3-λιτρο με 190 ίππους στις 3.600 σ.α.λ. και 450 Nm ροπής από τις 1.600 έως τις 2.600 σ.α.λ. Αμφότεροι συνδυάζονται με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο αλλά ο μικρότερος από τους δύο μπορεί να συνδυαστεί προαιρετικά και με ένα νέο, αυτόματο κιβώτιο. Σύμφωνα με την εταιρία, οι μηχανικοί έχουν προχωρήσει σε αλλαγές στην ανάρτηση, το σύστημα πέδησης και το σύστημα διεύθυνσης ώστε να βελτιώσουν την ευστάθεια και την συμπεριφορά του αυτοκινήτου ενώ οι τετρακίνητες εκδόσεις έρχονται με αλουμινένιο άξονα μετάδοσης για μειωμένο βάρος και ένα ηλεκτρομαγνητικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό που μειώνει τον χρόνο που απαιτείται για την μετάβαση από την πισωκίνηση στην τετρακίνηση και ανάμεσα στις κανονικές και στις “κοντές” σχέσεις.

Related Articles

Η ζήτηση για τον Skyactiv-X ξεπερνά τις προβλέψεις της Mazda!

cars

Porsche 718 Cayman και Boxster GTS 4.0. Άτιμη ατμόσφαιρα…

cars

Το Toyota RAV4 μεταμορφώνεται σε όχημα διάσωσης.

cars

Η McLaren στο πρωτάθλημα Extreme E. Ok, αλλά γιατί;

cars

Απεργία του προσωπικού καμπίνας της Lufthansa σε πτήσεις από Μόναχο και Φρανκφούρτη την επόμενη εβδομάδα

cars

Hennessey Maximus. Γιατί, τι είναι ένα pickup αν δεν έχει 1.000 άλογα;

cars

Jeep Avenger– Διαθέσιμο και στη χώρα μας

cars

Πωλήσεις καινούργιων οχημάτων τον Απρίλιο 2023

cars

Skoda Superb. Οι τιμές του

cars