Το νέο Kia Sorento θα πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο του στην επερχόμενη έκθεση της Γενεύης και για την 4η γενιά του, υιοθετεί έναν πιο τολμηρό σχεδιασμό, εξοπλίζεται με περισσότερη τεχνολογία από ποτέ και γενικότερα, κινείται σε πιο premium μονοπάτια ώστε να ξεπεράσει τους αντιπάλους του και να διεκδικήσει το μερίδιο που του αξίζει.
Όπως είδαμε και από τα teaser που δημοσίευσε η Kia για να μας προετοιμάσει για το νέο Sorento, το μοντέλο διαθέτει έναν… ενδιαφέροντα σχεδιασμό με επιρροές από το μεγαλύτερο και αμιγώς αμερικανικό, Telluride. Η μεγάλη και εντυπωσιακή “tiger nose” γρίλια δημιουργεί μία εικόνα σοβαρότητας και επιβλητικότητας καθώς συνδυάζεται με τα νέα φωτιστικά σώματα, τα οποία αποτελούν και το σημείο έναρξης μίας γραμμής που διατρέχει το μήκος του αμαξώματος για να καταλήξει στα επίσης νέα πίσω φανάρια. Ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του νέου Sorento είναι η μεταβολή των διαστάσεων και των αναλογιών καθώς μπορεί το αμάξωμα να μεγάλωσε κατά 10 χιλιοστά περίπου σε κάθε διάσταση, αλλά το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 35 χιλιοστά. Έτσι, το κορεατικό SUV έχει μικρότερους προβόλους εμπρός και πίσω ενώ οι προσφερόμενοι χώροι για τους επιβάτες, κυρίως των δύο πίσω σειρών καθισμάτων, έχουν βελτιωθεί σημαντικά.
Εμφανής είναι και η αναβάθμιση στο εσωτερικό. Εκεί, την παράσταση κλέβει η μεγάλη οθόνη αφής 10,25 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό σε μία διάταξη που θυμίζει αρκετά το MBUX σύστημα της Mercedes-Benz, ιδίως όταν η οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης συνδυάζεται με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών. Από την μοναδική φωτογραφία που έχουμε προς το παρόν στην διάθεση μας, φαίνεται επίσης ο ατμοσφαιρικός φωτισμός καθώς και το “συγκρότημα” που υπάρχει κάτω από την κεντρική οθόνη με τους κάθετους αεραγωγούς και το πάνελ με τα φυσικά χειριστήρια για το σύστημα εξαερισμού και κλιματισμού.
Σε αυτό το σημείο, η Kia δεν έχει ανακοινώσει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Sorento αλλά οι φήμες κάνουν λόγο για έναν πετρελαιοκινητήρα και ένα υβριδικό σύνολο που αργότερα θα συμπληρωθούν από ένα plug-in υβριδικό powertrain. Αξίζει να σημειώσουμε δε κάποιες τεχνολογικές “πρωτιές” για την Kia, όπως το αναβαθμισμένο cruise control που προσαρμόζεται αυτόματα στις στροφές, το σύστημα αυτόματης στάθμευσης που ενεργοποιείται ακόμα και με το κλειδί καθώς και το blindspot monitoring που προβάλει στην οθόνη στο ταμπλό αυτό που “βλέπουν” οι κάμερες που είναι τοποθετημένες στους καθρέφτες.
Follow @CarsnewsGr