CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Peugeot 3008. Δείχνει τα δόντια του…

Ακριβώς 4 χρόνια μετά το ντεμπούτο της δεύτερης γενιάς του 3008 στην έκθεση του Παρισιού, τον Σεπτέμβριο του 2016, η Peugeot ανανεώνει το δημοφιλές SUV ώστε να συνεχίσει την επιτυχημένη του πορεία. Φρέσκο design που υιοθετεί αρκετά στοιχεία από νεότερα μοντέλα της γκάμας (βλ. 208, 2008 και 508), αναβαθμισμένη τεχνολογία στην καμπίνα και ένα νέο plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο συνθέτουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο που θα επιτρέψουν στο Peugeot 3008 να σταθεί επάξια σε μία πολύ ανταγωνιστική κατηγορία.

Στυλιστικά, η βασική διαφορά σε σύγκριση με την προ-facelift έκδοση εντοπίζεται στο εμπρός μέρος με την εντυπωσιακή γρίλια που δεν διαθέτει πλαίσιο και “σβήνει” προς τα πλάγια, κάτω από τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα που διαθέτουν τα χαρακτηριστικά πλέον, κάθετα LED φώτα ημέρας τα οποία εκτελούν και καθήκοντα φλας. Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι για πρώτη φορά, το όνομα του μοντέλου κοσμεί και το καπό, πάνω από το λιοντάρι της Peugeot. Πίσω, οι αλλαγές είναι πιο διακριτικές: τα φιμέ φανάρια που εκτείνονται προς το κέντρο ώστε να αυξήσουν, οπτικά βεβαίως, το πλάτος του αυτοκινήτου απέκτησαν “σειριακά” φλας ενώ LED είναι και το φως της όπισθεν.

Στο εσωτερικό, η υιοθέτηση της τελευταίας γενιάς του “i-Cockpit” εκσυγχρονίζει σημαντικά την καμπίνα και προσφέρει μία οθόνη 12,3 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με τα εντυπωσιακά γραφικά και μία ακόμα οθόνη, αυτή τη φορά 10,0 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

Όσον αφορά στα μηχανικά, ο τρικύλινδρος 1200άρης βενζινοκινητήρας στην έκδοση Puretech 130 και ο τετρακύλινδρος 1600άρης στην έκδοση Puretech 180 συνεχίζουν να προσφέρονται, όπως και ο πετρελαιοκινητήρας των 1,5 λίτρων που παράγει 130 ίππους. Το 3008 όμως θα είναι πλέον διαθέσιμο με δύο plug-in υβριδικά σύνολα: το κορυφαίο των 300 ίππων που συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης, συμπληρώνεται από ένα entry-level που παράγει 225 ίππους και συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο που στέλνει την ισχύ στους τροχούς του εμπρός άξονα. Κατά τα άλλα, αμφότερες οι δύο εκδόσεις χρησιμοποιούν μία μπαταρία 13,2 kWh που χαρίζει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 56 χιλιομέτρων στην λιγότερο ισχυρή έκδοση και, παραδόξως, 60 χιλιομέτρων στην τετρακίνητη! Οι τιμές για το ανανεωμένο Peugeot 3008 θα ανακοινωθούν με το λανσάρισμα του μοντέλου στην ευρωπαϊκή αγορά, προς τα τέλη του έτους αν και η λογική λέει ότι μπορούμε να περιμένουμε μία μικρή αύξηση.

The post Νέο Peugeot 3008. Δείχνει τα δόντια του… first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Lamborghini Huracan Evo RWD Spyder. Και “καλοκαιρινή” και πισωκίνητη!

cars

Έρχεται ηλεκτρικό Opel Mokka OPC το 2022.

cars

Pininfarina Teorema Concept. Μία ματιά στο μέλλον.

cars

Polestar 0. Το πρώτο πραγματικά “κλιματικά ουδέτερο”!

cars

Το Escort Mk2 περνά ξανά στην παραγωγή… αλλά όχι από την Ford.

cars

Mercedes-Benz: Οι πωλήσεις των diesel αυξάνονται ξανά.

cars

6 ανοιξιάτικες τσάντες που δεν θα θέλετε να αποχωριστείτε

cars

Alpha Motor Ace. Φανταστικά ρετρο-χαριτωμένο.

cars

Η απάντηση της Μαρίας Κορινθίου στον Γιώργο Λιάγκα και οι υπόνοιες για εργασιακό bullying

cars