CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Renault Captur. Με πληθώρα επιλογών

Ο πρωτοπόρος στην κατηγορία των compact SUV (B-SUV), το Renault Captur, από την ημέρα που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013, έχει πουλήσει πάνω από 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα σε 90 χώρες. Έτσι, έγινε πολύ γρήγορα το best-seller της κατηγορίας, τόσο στη Γαλλία, όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη.  Το νέο Captur επανέρχεται εντελώς καινούριο, ενισχύοντας ταυτόχρονα το κορυφαίο DNA του, στο οποίο οφείλει την επιτυχία του. Το νέο μοντέλο βασίζεται στη νέα, αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B του Groupe Renault, που του επιτρέπει να είναι εξηλεκτρισμένο, πάντα δικτυωμένο και εξοπλισμένο με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης. Έτσι ανταποκρίνεται στους τρεις πυλώνες της κινητικότητας του αύριο, όπως αυτοί παρουσιάζονται στο στρατηγικό πλάνο «Drive the Future» (2017-2022) του Groupe Renault.   Παράλληλα, αξιοποιώντας τη νέα πλατφόρμα του, προσφέρεται με την πιο πλούσια γκάμα κινητήριων συνόλων της αγοράς, αφού εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης, diesel και διπλού καυσίμου (βενζίνης – LPG), ενώ, μέσα στη χρονιά, θα είναι διαθέσιμο και στην επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση E-TECH Hybrid Plug-in.

1.0 TCe 100, εισαγωγή σε μία νέα γκάμα κινητήρων

Το νέο Captur είναι το 2ο μοντέλο στη γκάμα της Renault, μετά το Clio, που εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης 1.0 TCe. Με απόδοση 100 ίππων και 160 Nm ροπής, ο συγκεκριμένος κινητήρας νέας γενιάς κάνει το Captur ένα πολυτάλαντο SUV για οδήγηση τόσο μέσα στην πόλη, όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.

1.3 TCe 130 FAP, συνδυάζει το δυναμισμό και την οικονομία

Ο σύγχρονος κινητήρας Energy 1.3 TCe FAP με απόδοση 130 ίππων και 240Nm ροπής, τοποθετείται και στο νέο Captur, αφού απέδειξε την αξιοπιστία και τα προτερήματά του στην προηγούμενη γενιά, αλλά και σε πολλά άλλα μοντέλα της γκάμας Renault. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων, με paddles αλλαγής στο τιμόνι.

1.3 TCe 155 FAP, η υπέρτατη οδηγική απόλαυση

Η έκδοση των 155 ίππων με 270 Nm  ροπής του κινητήρα 1.3 TCe FAP απευθύνεται σε εκείνους που επιθυμούν να εκμεταλλευθούν ακόμα περισσότερο τα δυναμικά χαρακτηριστικά του νέου Captur. Η εμπειρία οδήγησης παρουσιάζεται βελτιωμένη χάρη στο στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων, με paddles αλλαγής στο τιμόνι.

1.5 Blue dCi 95 & 115, κινητήρες τελευταίας γενιάς για περισσότερη οικονομία

Ο κινητήρας 1.5 Blue dCi, έχει υποστεί τις κατάλληλες βελτιώσεις ώστε να πληροί τις καινούργιες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων καθώς διαθέτει σύστημα καταλύτη επιλεκτικής αναγωγής (SCR), διατίθεται σε δύο παραλλαγές προσαρμοσμένες για χρήση εντός και εκτός πόλης: με 95 ίππους / 240 Nm και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων για εξαιρετικά οικονομική οδήγηση και 115 ίππους / 260 Nm με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων, με paddles αλλαγής στο τιμόνι.

1.0 TCe 100 LPG

To νέο Captur διατίθεται, από την έναρξη του λανσαρίσματός του στην Ελλάδα, και με το νέο 3κύλινδρο turbo κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG, που είναι διπλού καυσίμου, καταναλώνοντας βενζίνη και υγραέριο. Το σύνολο προσφέρει αναβαθμισμένη απόκριση στο γκάζι, έχοντας μέγιστη ροπή 170 Nm, που είναι διαθέσιμα μόλις από τις 2.000 σ.α.λ. χαρακτηριστικό που τον καθιστά ικανό για ποικιλία οδηγικών συνθηκών, ενώ έχει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και περιορισμένες εκπομπές ρύπων CO2 (περίπου 8% χαμηλότερους ρύπους, από τον αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης).

Η ενσωμάτωση του συστήματος υγραεριοκίνησης είναι μία διαδικασία που λαμβάνει χώρα κατευθείαν στο εργοστάσιο κατασκευής του μοντέλου. Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης απολαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα ενός εργοστασιακού τελικού προϊόντος που διέπεται από τα ίδια πρότυπα ασφάλειας και αξιοπιστίας, όπως και κάθε άλλου που βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής της Renault. Ο turbo κινητήρας βενζίνης TCe 100 LPG είναι σχεδιασμένος από την αρχή για να δουλεύει και με LPG. Παράλληλα, η δεξαμενή του υγραερίου είναι φτιαγμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής και τοποθετημένη στο χώρο που, στις απλές εκδόσεις, τοποθετείται ο εφεδρικός τροχός (ρεζέρβα), χωρίς να επηρεάζει τη χωρητικότητα του διαμερίσματος των αποσκευών. Έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στην αξιοπιστία των προϊόντων της, η Renault προσφέρει εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών σε όλες τις εκδόσεις του Captur που καίνε υγραέριο, που συνδυάζεται με παροχή 3 ετών δωρεάν οδικής βοήθειας.

E-TECH plug-in

Μέσα στο 2020, το νέο Captur θα είναι διαθέσιμο με τον νέο E-TECH Plug-in υβριδικό κινητήρα, που ενσαρκώνει με τον καλύτερο τρόπο τους τρείς πυλώνες του οράματος του Groupe Renault για το μέλλον της αυτοκίνησης: αυτόνομο, δικτυωμένο και ηλεκτρικό. Ο E-TECH Plug-in κινητήρας των 160 ίππων και η αυξημένη ισχύς της μπαταρίας (9.8 kWh και 400V) σημαίνει ότι το All-new CAPTUR μπορεί να διανύσει 100% ηλεκτροκίνητα έως και 50 χιλιόμετρα, με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα σε μικτές συνθήκες (WLTP) και έως 65 χιλιόμετρα σε αστικές συνθήκες κίνησης (WLTP πόλη). Θα διακρίνεται για την απαράμιλλη ευελιξία του: έχει τη δυνατότητα να κινείται χωρίς καθόλου καύσιμο για μία ολόκληρη εβδομάδα σε καθημερινές διαδρομές, ενώ στη συνέχεια μπορεί να ταξιδεύει εκτός πόλης τα Σαββατοκύριακα χωρίς να προβληματίσει καθόλου για τη φόρτιση της μπαταρίας του. Για να επιτύχει τη μεγιστοποίηση της ηλεκτρικής αυτονομίας του, το αυτοκίνητο πρέπει να φορτίζει τακτικά.

Σε αντίθετη περίπτωση, ο κινητήρας E-TECH Plug-in λειτουργεί σαν σε ένα συμβατικό full hybrid E-TECH μοντέλο, με όλα τα πλεονεκτήματα αυτού του τύπου κίνησης. Σε μικτές συνθήκες, το All-new Renault CAPTUR E-TECH Plug-In αναμένεται να καταναλώνει περίπου 1,5 λ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές του CO2 δεν θα ξεπερνούν τα 32 γρ./χλμ. (τιμές WLTP). Στο εσωτερικό, ο χώρος των επιβατών παραμένει αμετάβλητος με το πίσω κάθισμα να είναι και εδώ συρόμενο κατά μήκος (16 εκ). Επίσης υπάρχει ειδικός χώρος κάτω από το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ για ασφαλή φύλαξη των καλωδίων φόρτισης, ώστε να μην επηρεάζεται ο όγκος του χώρου των αποσκευών.

Βενζίνη
  • 1.0 TCe 100hp Authentic
16.880
  • 1.0 TCe 100hp Expression
17.730
  • 1.3 TCe 130hp Expression
20.800
  • 1.3 TCe 130hp Expression EDC
22.330
  • 1.0 TCe 100hp Dynamic
20.550
  • 1.3 TCe 130hp Dynamic
22.330
  • 1.3 TCe 130hp Dynamic EDC
26.650
  • 1.3 TCe 155hp Initiale Paris EDC
32.880
 

 

Υγραέριο (LPG)

  • 1.0 TCe 100hp Authentic LPG
17.680
  • 1.0 TCe 100hp Expression LPG
19.180
  • 1.0 TCe 100hp Dynamic LPG
21.350
 

Πετρέλαιο

  • 1.5 Blue dCi 95hp Authentic
19.550
  • 1.5 Blue dCi 115hp Authentic
20.850
  • 1.5 Blue dCi 95hp Expression
20.450
  • 1.5 Blue dCi 115hp Expression
21.850
  • 1.5 Blue dCi 115hp Expression EDC
25.650
  • 1.5 Blue dCi 95hp Dynamic
22.190
  • 1.5 Blue dCi 115hp Dynamic
25.490
  • 1.5 Blue dCi 115hp Dynamic EDC
29.850
  • 1.5 Blue dCi 115hp Initiale Paris EDC       32.950

 

Το νέο Captur καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και από 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, ενώ για το λανσάρισμά του το μεταλλικό χρώμα είναι δωρεάν, όπως και οι διχρωμίες, κάτι που σημαίνει όφελος της τάξης των 1000 Ευρώ.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

To Ράλλυ Ακρόπολις στο WRC και το 2024: Θα πραγματοποιηθεί από 5 έως 8 Σεπτεμβρίου

cars

Επιμένει ο Μακρόν: Επιχειρήσεις των Δυτικών στο έδαφος της Ουκρανίας θα είναι απαραίτητες κάποια στιγμή

cars

Μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Είναι νωρίς για ανακύκλωση;

cars

Ford Βροχίδης – Χατζής. Η αγάπη για την τετρακίνηση, πάει στα βουνά

cars

Παύλος Μαρινάκης στη συνάντηση με την ΕΣΗΕΑ: Στόχος να είμαστε αποτελεσματικοί και να θωρακίσουμε θεσμικά τον κλάδο

cars

Jaguar-Land Rover: Ο εξηλεκτρισμός χτυπά την πόρτα της SVO!

cars

Με το Qashqai βλέπετε τα πάντα γύρω σας

cars

Ford Kuga Plug-in Hybrid. Έχει τα πάντα

cars

Η έκθεση της Φρανκφούρτης “μετακομίζει” στο Μόναχο.

cars