CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Subaru BRZ. Πρακτικό, προσιτό αλλά πάνω απ’ όλα, σπορ!

Η Subaru αποκάλυψε επιτέλους το νέο BRZ με έναν μεγαλύτερο, ατμοσφαιρικό, boxer βενζινοκινητήρα, πιο άκαμπτο πλαίσιο και περισσότερο στιλ από ποτέ, είτε μιλάμε για το αμάξωμα είτε για την καμπίνα, αποδεικνύοντας όχι μόνο ότι ακούει την κριτική και βελτιώνει τους τομείς στους οποίους υστερούσε η πρώτη γενιά του sports car της, αλλά και ότι καταλαβαίνει ποια είναι τα προτερήματα της πρότασης της σε μία κατηγορία που μπορεί να μην έχει αδίστακτο ανταγωνισμό αλλά μοιάζει να μικραίνει χρόνο με τον χρόνο. Και με το νέο BRZ, η Subaru φιλοδοξεί να την τονώσει και γιατί όχι, να την μεγαλώσει, δίνοντας στον κόσμο ότι καλύτερο έχει να προσφέρει.

Τι είναι αυτό; Καταρχάς, ένα μοντέλο που παρουσιάζεται μπροστά μας πιο ώριμο και πιο κατασταλαγμένο από ποτέ. Το νέο BRZ έχει αρκετή αυτοπεποίθηση ώστε να απομακρύνεται σχεδιαστικά από την κλισέ, μάτσο “αγριάδα” και να ακολουθήσει τον δρόμο που χάραξε η Mazda με το MX-5. Το coupe της Subaru λοιπόν δεν έχει ανάγκη άγρια “βλέμματα”, περιττές γωνίες και ψεύτικους αεραγωγούς που δημιουργούν μονάχα εντυπωσιασμό. Αντιθέτως, “χαμογελάει” με τη νέα μάσκα του, διαθέτει μεγάλες καμπύλες και καθαρές επιφάνειες και κάθε άνοιγμα που βλέπεις είναι λειτουργικό και εξυπηρετεί κάποιον σκοπό. Ανάλογη είναι η εικόνα και στην καμπίνα, όπου ο εκμοντερνισμός του design γίνεται πιο εμφανής χάρη στον πιο… οριζόντιο προσανατολισμό του σχεδιασμού (ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα-τάση τα τελευταία χρόνια) στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την μεγαλύτερη οθόνη του Starlink συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της Subaru και τους όμορφους διακόπτες στην κεντρική κονσόλα.

Πιο σημαντικά όμως είναι αυτά που κρύβονται κάτω από την επιφάνεια και εδώ, παρότι η Subaru έκανε χρήση της πλατφόρμας της 1ης γενιάς του BRZ, έχουμε αρκετές αλλαγές. Η ακαμψία του εμπρός άξονα αυξήθηκε κατά 60% χαρίζοντας στο νέο μοντέλο πιο ακριβές σύστημα διεύθυνσης και καλύτερη απόκριση στο turn-in ενώ συνολικά, η ακαμψία του πλαισίου αυξήθηκε κατά 50%! Επιπλέον, εν μέρει χάρη στην αλουμινένια οροφή, τα αλουμινένια φτερά και το επίσης αλουμινένιο καπό και εν μέρει χάρη στην δουλειά που έκαναν οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρίας σε ολόκληρο το αυτοκίνητο, η απόσταση του κέντρου βάρους από το έδαφος μειώθηκε ακόμα περισσότερο. Η ανάρτηση δε, αποτελείται όπως και στο παρελθόν από γόνατα McPherson εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω αλλά δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο και για τον κινητήρα, που είναι ο νέος ατμοσφαιρικός boxer των 2,4 λίτρων.  Αυτός είναι η απάντηση για την κριτική που αφορούσε στην έλλειψη ροπής στις μεσαίες στροφές και παράγει 231 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής για να κινήσει το αμάξωμα που ζυγίζει περί τα 1.315 κιλά – ελάχιστα βαρύτερο από τον προκάτοχο του.

Δεδομένου ότι το νέο Subaru BRZ δεν θα λανσαριστεί στην αμερικανική αγορά πριν το φθινόπωρο του 2021, η εταιρία δεν έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, ούτε για τις επιδόσεις ή την κατανάλωση του. Ούτως ή άλλως, αυτά δεν μας ενδιαφέρουν εμάς αφού το BRZ δεν προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά. Εμείς έχουμε να περιμένουμε το νέο Toyota 86 που ως το αδερφό μοντέλο του BRZ, θεωρούμε ότι δεν θα αργήσει πολύ να παρουσιαστεί.

The post Νέο Subaru BRZ. Πρακτικό, προσιτό αλλά πάνω απ’ όλα, σπορ! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Kosmocar. Νέα επιχειρηματική κίνηση με έμφαση στην αστική κινητικότητα

cars

Audi A3 Sportback 35 TFSI MHEV . Κάνοντας το επόμενο βήμα

cars

Πρεσβεία ΗΠΑ: Τα άτομα με αναπηρία έχουν τα ίδια δικαιώματα με όλους τους ανθρώπους

cars

Peugeot 308. Μερικώς ανανεωμένο

cars

Citroen. Διευκολύνει την απόκτηση καινούριου αυτοκινήτου

cars

Seat Arona facelift. Με νέο εσωτερικό και ανανεωμένο αμάξωμα.

cars

Ford Mustang Mach-E. Η επανάσταση στην αυτοκίνηση

cars

Μήπως η Hyundai teasάρει το “καυτό” i20 N;

cars

Skoda Enyaq iV. Διαθέσιμο σε δελεαστική τιμή

cars