Μετά από αρκετά χρόνια που βρίσκεται στην αγορά, το X-Trail της Nissan πρέπει πλέον να περάσει στην επόμενη, τέταρτη γενιά του. Μία γενιά η οποία δεν θα έχει καμία απολύτως σχέση με την υπάρχουσα, τόσο σε ότι αφορά στη σχεδίαση του, όσο φυσικά και σε σχέση με την τεχνολογία που θα το χαρακτηρίζει. Όπως είναι φυσικό, η εικόνα του θα δανείζεται κάποια από τα στοιχεία που είδαμε για πρώτη φορά στο καινούριο Juke.
Αιχμηρά LED, έντονες ακμές, η μάσκα V-Motion σε πρωταγωνιστικό ρόλο, η και γενικά μία έντονη τάση δυναμισμού και χαρακτηριστικής σχεδίασης, η οποία δεν θα περνάει απαρατήρητη. Η νέα γενιά του X-Trail θα Βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-C/D και είναι αξιοσημείωτο το γεγονός πως το αυτοκίνητο, σε αντίθεση με τη τάση της εποχής, θα είναι μικρότερο σε διαστάσεις από τον προκάτοχο του.
Το μήκος φτάνει στα 4.648 χλστ. (-38,1 χλστ.), το ύψος στα 1.722 χλστ. (-5,08 χλστ.), το μεταξόνιο στα 2.702 χλστ. (-2,54 χλστ.), ενώ η οροφή είναι κοντύτερη κατά 53,3 χλστ. Η διαμόρφωση της οροφής, δε, δημιουργεί την ψευδαίσθηση του κουπέ SUV, καθότι η τρίτη κολόνα χωρίζεται χρωματικά στα δύο, με το χρώμα του αμαξώματος να κλίνει έντονα προς τα μπροστά. Στο X-Trail, όμως, τα φωτιστικά σώματα συνδράμουν σαφώς περισσότερο στη δημιουργία έντασης, όντας πιο μακρόστενα από πριν και με γωνιώδες μοτίβο.
Περνώντας στο εσωτερικό, από τις φωτογραφίες και μόνο φαίνεται πως χώροι και ποιότητα υλικών θα είναι από τα δυνατά σημεία του, με τον χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών να παρουσιάζεται αυξημένος κατά 1,52 χλστ. και αυτόν για το κεφάλι κατά 1,78 χλστ. Η τρίτη σειρά καθισμάτων καταργήθηκε, οπότε το X-Trail πλέον είναι αποκλειστικά 5θέσιο και χωρίς δυνατότητα συρόμενου μεσαίου καθίσματος. Επίσης, ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί στα 1.033 λίτρα (από 1.112), όμως εξακολουθεί να είναι τεράστιος. Το σύστημα πολυμέσων έρχεται με στάνταρ οθόνη αφής 8 ιντσών, που προαιρετικά γίνεται 9, ενώ δεν λείπουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, το head-up display των 10,8 ιντσών και οι δερμάτινες επενδύσεις (επίσης προαιρετικά).
Βεβαίως και το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Στα δικίνητα μοντέλα ένας διακόπτης στην κονσόλα περιλαμβάνει τις λειτουργίες Sport, Standard και Eco, ενώ στα τετρακίνητα υπάρχουν επιπλέον οι επιλογές Off Road και Snow. Τέλος σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα, το πιο πιθανό είναι ότι θα υπάρχουν και πάλι το γνωστό βενζινοκίνητο των 1.3 λίτρων και το πετρελαιοκίνητο των 1.7 λίτρων.
Follow @CarsnewsGr