Πέρασαν δύο χρόνια από τότε που οι Ford και Volkswagen ανακοίνωσαν επισήμως την συνεργασία του σε ένα ευρύ φάσμα τεχνολογιών και ένας χρόνος από τότε που αποφάσισαν να την επεκτείνουν. Τώρα, έχουμε στα χέρια μας περισσότερες λεπτομέρειες για το πλάνο με το οποίο σκοπεύουν να “καλύψουν τις ταχύτατα εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών τους στην Ευρώπη και άλλες περιοχές εκμεταλλευόμενες τις συμπληρωματικές δυνάμεις τους στην κατηγορία των μεσαίων pickups και των επαγγελματικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων”.
Πιο συγκεκριμένα και με σαφώς πιο απλά λόγια, η “συμμαχία” των δύο κολοσσών της αυτοκίνησης περιλαμβάνει ένα νέο, μεσαίο pickup το οποίο θα εξελιχθεί και θα κατασκευάζεται από την Ford (μιλάμε προφανώς για τον αντικαταστάτη του Ranger) αλλά θα πωλείται και ως Amarok από την Volkswagen από το 2022. Η Ford επίσης θα αναλάβει την εξέλιξη ενός cargo van 1 τόνου (λέγε με Transit) ενώ από την άλλη, θα “κερδίσει” ένα μικρό van το οποίο θα βασίζεται στο VW Caddy. Εξίσου σημαντικά, η αμερικανική εταιρία θα χρησιμοποιήσει την MEB, αμιγώς ηλεκτρική αρχιτεκτονική της Volkswagen ώστε να λανσάρει στην Ευρώπη μέχρι το 2023 ένα “σημαντικά διαφοροποιημένο ηλεκτρικό μοντέλο”.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των εταιριών, κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής των επερχόμενων μοντέλων θα κατασκευαστούν περί τα 8 εκατομμύρια vans και pickups, χωρίς να υπολογίζουμε τα 600.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα συναρμολογήσει η Ford πάνω στην MEB πλατφόρμα της VW. Αυτό που ξεκάθαρα και καταληκτικά δεν περιλαμβάνεται στην συμφωνία, είναι οποιαδήποτε μορφή κοινής ιδιοκτησίας. Ford και Volkswagen θα παραμείνουν ανταγωνιστές και δεν πρόκειται να ανταλλάξουν μετοχές ώστε η μία να κατέχει μερίδιο στην άλλη.
Follow @CarsnewsGr