Από τότε που εξαγόρασε την Mini το 2994, η BMW έχει λανσάρει 3 γενιές του εμβληματικού μοντέλου με την κάθε γενιά να παραμένει στην αγορά για 6 χρόνια περίπου. Αυτό θα αλλάξει με το τρέχον μοντέλο, όπως αποκάλυψε ο εκπρόσωπος της γερμανικής φίρμας, Maximilian Schoeberl, καθώς η BMW αναζητά τρόπους να μειώσει τα κόστη που σχετίζονται με την παραγωγή του Mini και παράλληλα, περιμένει να δει πώς θα εξελιχθούν οι διαπραγματεύσεις που θα ακολουθήσουν το Brexit.
Βλέπεις, η πλειοψηφία των Mini, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρικής έκδοσης, παράγοντας στο εργοστάσιο της φίρμας στην Οξφόρδη με πολλά από τα εξαρτήματα να εισάγονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτό μέχρι και τα τέλη του 2020 δεν αποτελεί πρόβλημα αλλά οι διαπραγματεύσεις σχετικά με τους κανόνες του εμπορίου δεν έχουν καταλήξει σε κάποια συμφωνία και όταν αυτό συμβεί, ενδεχομένως να αλλάξουν πολλά πράγματα.
Όταν φτάσουμε στο σημείο να πάρει το πράσινο φως η επόμενη γενιά του Mini πάντως, αναμένεται να δούμε και μία ουσιαστική μείωση στις διαστάσεις του, καθώς και την μετάβαση σε μία διαφορετική πλατφόρμα αντί της UKL1 που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή. Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό ποια θα είναι αυτή η πλατφόρμα αλλά οι πληροφορίες αναφέρουν πως είτε θα γίνει χρήση της FAAR της BMW, είτε κάποιας εντελώς νέας που εξελίσσεται εδώ και λίγο καιρό σε συνεργασία με την κινεζική Great Wall.
Follow @CarsnewsGr