Πριν από λίγα χρόνια γινόταν λόγος στο εσωτερικό της Ferrari αν η εταιρεία έπρεπε να βάλει ως στόχο ή όχι τις 10.000 πωλήσεις ετησίως προκειμένου να μην επηρεαστεί η σπανιότητα των μοντέλων της και κατά συνέπεια και το κύρος τους. Το 2019 πάντως το ερώτημα αυτό απαντήθηκε από μόνο του, μιας και η χρονιά που μας πέρασε ήταν η πρώτη που η διάσημη ιταλική εταιρεία πούλησε περισσότερα από 10.000 αυτοκίνητα.
Πιο συγκεκριμένα 10.131, όπως δημοσίευσε στα οικονομικά της αποτελέσματα, νούμερο που είναι κατά 9,5% πιο μεγάλο από το αντίστοιχο του 2018. Μεγαλύτερη, της τάξης του 10,1%, ήταν η αύξηση των καθαρών κερδών που έφτασαν τα 3,766 δισεκατομμύρια ευρώ.
Η μεγαλύτερη αγορά της Ferrari ήταν η EMEA -Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική- με συνολικά 4.895 πωλήσεις, 16% περισσότερες σε σχέση με το 2018. Οι 2.900 Ferrari που παραδόθηκαν στις ΗΠΑ ήταν 3% λιγότερες σε σχέση με πέρυσι, ενώ στην Κίνα, το Χονγκ Κόνγκ και την Ταιβάν πουλήθηκαν 896 που είναι 20% περισσότερες σε συγκριτικά με την περσινή χρονιά.
Αυξημένες κατά 13% σε σχέση με το 2018 ήταν και οι πωλήσεις στις υπόλοιπες χώρες της Ασίας και του Ειρηνικού, μιας και έφτασαν τις 1.500 μονάδες. Από τα μοντέλα αύξηση των πωλήσεών τους κατά 11,2% σημείωσαν τα οκτακύλινδρα και κατά 4,6% τα δωδεκακύλινδρα.
Follow @CarsnewsGr