Ο δρόμος προς τα εμπρός είναι αυτός του downsizing και του εξηλεκτρισμού. Το πρώτο ακούγεται και υλοποιείται ως στρατηγική εδώ και αρκετά χρόνια ενώ το δεύτερο μπαίνει στη ζωή μας δειλά-δειλά τον τελευταίο καιρό. Με αυτό ως δεδομένο και το γεγονός ότι ο ολοκαίνουριος, M139 υπερτροφοδοτούμενος, δίλιτρος βενζινοκινητήρας της Mercedes-AMG είναι υπερβολικά καλός για να περιοριστεί στα “μικρά” μοντέλα της φίρμας, ο επικεφαλής της γερμανικής εταιρίας, Tobias Moers, επιβεβαίωσε ότι το εν λόγω σύνολο θα χρησιμοποιηθεί και σε μεγαλύτερες AMG.
“Ο λόγος [για τον οποίον ο κινητήρας είναι τόσο ισχυρός] είναι ότι θα τον χρησιμοποιήσουμε σε περισσότερες εφαρμογές που δεν είναι απαραιτήτως ανατολή-δύση.“
Δήλωσε ο Moers αναφερόμενος στην εγκάρσια τοποθέτηση του συνόλου που απ’ ότι φαίνεται, δεν αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την χρήση του M139. Προφανώς ο κινητήρας έχει εξελιχθεί και με την προοπτική διαμήκους τοποθέτησης σε μεγαλύτερα, πισωκίνητα μοντέλα, αν και δεν αποκαλύφθηκε από το μεγάλο αφεντικό της AMG πότε θα γίνει αυτό.
Όσον αφορά στο “μέτωπο” του εξηλεκτρισμού, ο Moers πρόσθεσε ότι η ιπποδύναμη των μελλοντικών “63” (βλ. C63, E63 κ.ο.κ.) θα συνεχίσει να κυμαίνεται στην περιοχή των 600 ίππων και το πιο πιθανό είναι αυτό να γίνει εφικτό χάρη σε ειδικά εξελιγμένα υβριδικά συστήματα. Έτσι και οι νομοθέτες θα είναι ευχαριστημένοι με τις μειωμένες εκπομπές ρύπων και οι πελάτες που θα απολαμβάνουν την ισχύ της νέας Mercedes-AMG τους. Ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε καιρό για να δούμε την στρατηγική της εταιρίας να εφαρμόζεται στην πράξη.