CARSNEWS
NEW MODELS

Ο Gordon Murray, το T.50 και η συμμετοχή στο Le Mans

Το T.50, το καινούργιο supercar που δημιούργησε ο κ. Gordon Murray, ήδη έχει προκαλέσει αίσθηση με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του και την αεροδυναμική του αμαξώματός του. Προφανώς, υπό την επίβλεψη του Βρετανού ιδρυτή της «Gordon Murray Automotive», το αποτέλεσμα θα είναι κορυφαίο, ιδίως έπειτα από τη δήλωσή του ότι θεωρεί το Τ.50 ως τον διάδοχο της McLaren F1.

Σε συνέντευξή του στο «Road and Track», o κ. Murray αποκάλυψε την πρόθεσή του να συμμετέχει με αυτό στο Le Mans. Όπως είπε: «Το να ακούς αυτόν τον κινητήρα να ουρλιάζει στην πίστα –και μόνο να τον ακούς– θα είναι πολύ καλό. Έχουμε κάνει ήδη συζητήσεις με τη FIA και την ACO (σημ.: «Automobile Club de l’Ouest»), και εξακολουθούμε να κάνουμε, για την πιθανότητα να συμμετέχουμε στο Le Mans στο μέλλον».

Στις φωτογραφίες του T.50 που δημοσιεύτηκαν φαίνεται να υπάρχει μια φτερωτή στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου η οποία ρουφώντας αέρα κάτω από το όχημα συμβάλλει στην αύξηση της κάθετης δύναμης, μέσω του φαινομένου «ground effect». Όταν ρωτήθηκε γι’ αυτό, ο κ. Murray δήλωσε: «Φυσικά, δεν νομίζω ότι θα μας επιτρέψουν να χρησιμοποιήσουμε τον ανεμιστήρα (σημ.: στα αγωνιστικά αυτοκίνητα). Όμως, αυτό δεν είναι πρόβλημα, καθώς το T.50 έχει αποτελεσματικό ground effect και χωρίς αυτόν».

Ωστόσο, η συμμετοχή του T.50 στο Le Mans –μεταξύ άλλων– προϋποθέτει και την τήρηση ενός ελάχιστου ορίου βάρους. Για την κατηγορία «LM-GTE», το αυτοκίνητο πρέπει να ζυγίζει τουλάχιστον 1.245 kg. Όμως, το βάρος του T.50 είναι 980 kg. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αποκτήσει βάρος για να πληροί τον κανονισμό και να του επιτραπεί η συμμετοχή. Απαντώντας σχετικά, ο κ. Murray δήλωσε: «Όπως μπορείτε να φανταστείτε, είναι αδύνατον να προσθέσουμε 300 kg μετάλλου στο αυτοκίνητο. Θα μπορούσαμε να συμμετέχουμε στην κατηγορία “Le Mans Hypercar” αλλά θα εξαρτηθεί από τον κανονισμό. Ακόμα δεν έχει οριστικοποιηθεί αυτός».

Τέλος, ο κ. Murray ρωτήθηκε τι θα κάνει εάν τελικά δεν καταφέρει να συμμετέχει στο Le Mans. Η απάντησή του ήταν η εξής: «Θα ήθελα να συμμετέχει το Τ.50 σε αγώνες. Στη χειρότερη περίπτωση, θα κατασκευάσουμε 25 αγωνιστικά και θα δημιουργήσουμε έναν θεσμό. Σε αυτή την περίπτωση θα μπορούμε να διατηρήσουμε τον ανεμιστήρα στο πίσω μέρος. Αυτά τα 25 οχήματα θα δύνανται να ζυγίζουν λιγότερο από 910 kg και θα κατασκευαστούν μετά τις 100 μονάδες του Τ.50 που προορίζονται για πώληση σε ιδιώτες».

ΠΗΓΗ: ROAD AND TRACK.

Related Articles

Το νέο SUV της Bentley θα μπαίνει στην πρίζα

cars

Οδηγοί προσοχή: Έρχεται κακοκαιρία την Παρασκευή

cars

Δοκιμάζουμε το πολυδιάστατο KIA XCeed 1.0 T-GDi 120 PS

cars

Στην πίστα με τον Nissan GT-R50 του 1 εκατομμυρίου δολαρίων (Video)

cars

Τέλος ο Vettel από τη Ferrari

cars

Θα αγοράζατε το νέο VW Polo Sedan με τα 550 λίτρα αποθηκευτικού χώρου;

cars

Aehra SUV: Η μιλανέζικη πρόταση στα πολυτελή EV είναι γεγονός (photos)

cars

Δοκιμάζουμε τη Mercedes-Benz X-Class Rock Εdition 250d 4Matic

cars

Tεχνολογία από τη Formula 1 για την Aston Martin

cars