Ο Horacio Pagani είναι ένας ξεχωριστός άνθρωπος και αυτό αντικατοπτρίζεται στις δημιουργίες του. Από το πρώτο βήμα στην πολύ απαιτητική κατηγορία των supercars (λέγε με Zonda) μέχρι και την σημερινή Huyara η εμμονή του στην λεπτομέρεια και την ποιότητα είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς. Δεν διαπραγματεύεται “εκπτώσεις” και το τελικό αποτέλεσμα επαναπροσδιορίζει τον όρο exclusive. Παράλληλα, είναι μεθοδικός και αρκετά ανοιχτόμυαλος ώστε να μην αποκλείει τίποτα.
Μιλώντας σε αγγλικό μέσο, ο Οράτιος αποκάλυψε ότι στην Pagani όλα βαίνουν καλώς: η εταιρία παράγει κέρδη και η εξέλιξη του αντικαταστάτη της Huyara είναι μπροστά από το πρόγραμμα. Αποκάλυψε επίσης ότι το εν λόγω μοντέλο χρησιμοποιεί έναν νέο, twin-turbo V12 της Mercedes-AMG και πως αυτός ο κινητήρας θα είναι ομολογκαρισμένος μέχρι το 2026. Το εντυπωσιακό της όλης υπόθεσης είναι ότι η Pagani δεν μένει εμμονικά προσκολλημένη σε μία τεχνολογία, αλλά προγραμματίζει να λανσάρει και ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο θα χρησιμοποιεί τον ίδιο “πυρήνα” της αρχιτεκτονικής με τον αντικαταστάτη της Huyara. Όσο για τον ελέφαντα στο δωμάτιο (βλ. SUV), ο Horacio Pagani είχε το εξής να δηλώσει:
“Αν έπρεπε να δημιουργήσω ένα SUV, θα έπρεπε να κοστίζει περί τα 3 εκατομμύρια ευρώ ή παραπάνω για να συμβαδίζει με την τρέχουσα στρατηγική μας. Δεν ξέρω αν υπάρχει αυτού του είδους η αγορά αλλά δεν θα μπορούσα να συμβιβαστώ. Αν υπάρχει το σήμα της Pagani σε ένα αυτοκίνητο, πρέπει να είναι κορυφαίας ποιότητα. Αλλά αυτό είναι κάτι που έχουμε συζητήσει πολλάκις με συλλέκτες.
Θα μπορούσαμε να έχουμε πρόσβαση στην τεχνολογία της Mercedes-Benz καθώς αυτή παράγει SUVs και απολαμβάνουμε μία στενή συνεργασία που ενδεχομένως να μας επέτρεπε να χρησιμοποιήσουμε την μεγάλη πλατφόρμα SUV. Είναι κάτι που υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού μου αλλά το ταξίδι από το concept στην πραγματικότητα για κάτι τέτοιο, είναι μακρύ.“