Υπάρχουν δύο βασικοί τρόποι να αυξήσεις την αυτονομία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Ο ένας περιλαμβάνει την αύξηση του μεγέθους της μπαταρίας και μαζί με αυτό, του βάρους, πιθανώς κοντά στους 3,0 τόνους αν ο στόχος όσον αφορά στην εμβέλεια είναι αρκετά υψηλός. Ο δεύτερος, περιλαμβάνει την βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής και της συνολικής απόδοσης του οχήματος και αυτός φαίνεται να έχει επιλεχθεί από την Mercedes-Benz για το νέο πρωτότυπο της: την Vision EQXX.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε στη διάθεση μας, η Vision EQXX θα είναι ένα one-off πρωτότυπο που δημιουργήθηκε για την επίδειξη της τεχνολογίας και της τεχνογνωσίας που διαθέτει αυτή τη στιγμή η Mercedes-Benz, πριν αυτά περάσουν στην παραγωγή σε κάποιο μελλοντικό μοντέλο. Δυστυχώς όμως, η γερμανική μάρκα δεν έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες. Μονάχα μία παρουσίαση με ρητορικά ερωτήματα όπως “Πεκίνο-Σαγκάη με μία φόρτιση” ή “Νίκαια-Στουτγάρδη με μία φόρτιση” που υπαινίσσονται πως το concept θα έχει εμβέλεια της τάξης των 1.200 χιλιομέτρων. Η υπόσχεση για αυτονομία αυτού του επιπέδου είναι σίγουρα ελκυστική αλλά περισσότερο ενδιαφέρον θα έχει να δούμε αν και πώς είναι εφικτή σε ένα μοντέλο παραγωγής χωρίς την δυσανάλογη αύξηση του βάρους και του κόστους. Για να δούμε λοιπόν, τι ετοιμάζουν οι Γερμανοί;
The post Πεκίνο-Σαγκάη με μία φόρτιση; Mercedes Vision EQXX. first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr