Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της BMW (το i3) κυκλοφόρησε μόλις το 2013 αλλά παρότι έχουν περάσει μόνο 8 χρόνια, η πρόοδος που έχει σημειώσει η γερμανική εταιρία στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης δεν θα μπορούσε να είναι περισσότερο εμφανής απ’ όσο είναι στην ολοκαίνουρια iX. Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV παρουσιάστηκε επίσημα στις 15 Νοεμβρίου του 2020 και όσο πλησιάζουμε στον Νοέμβριο, οπότε είναι προγραμματισμένο το λανσάρισμα του στην αγορά, τόσο περισσότερες πληροφορίες θα μαθαίνουμε σχετικά. Τώρα για παράδειγμα, η BMW αποφάσισε πως είναι η κατάλληλη στιγμή να μας μιλήσει για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του iX…
Αρχικά, το μεγάλο, ηλεκτρικό SUV θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: την xDrive40 και την xDrive50. Αμφότερες τετρακίνητες όπως υποδηλώνει και το όνομα τους, αλλά η πρώτη προσφέρει 326 ίππους και 630 Nm ροπής και εξοπλίζεται με μία μπαταρία 71 kWh η οποία χαρίζει αυτονομία της τάξης των 425 χιλιομέτρων και η δεύτερη παράγει 523 άλογα και 765 Nm ροπής και διαθέτει μία μπαταρία 105.2 kWh που αυξάνει την εμβέλεια στα 630 χιλιόμετρα. Έτσι, η xDrive40 είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 6.1 δευτερόλεπτα και η xDrive50 δεν χρειάζεται περισσότερα από 4.6 για την ίδια δοκιμασία και αν αυτά τα νούμερα δεν αρκούν, τότε θα πρέπει να περιμένεις λίγο για την προσθήκη της iX M60 στην γκάμα. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε πότε ακριβώς θα γίνει αυτό αλλά η BMW επιβεβαίωσε ότι η κορυφαία έκδοση θα προσφέρει περισσότερα από 600 άλογα και υπόσχεται μία “εξαιρετικά σπορ οδηγική εμπειρία”.
Κατά τα άλλα, αξίζει να αναφέρουμε πως σε standard μορφή, το iX έρχεται με διπλά ψαλίδια στους τροχούς του εμπρός άξονα και μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω και πως το σύστημα διεύθυνσης έχει ηλεκτρική υποβοήθηση με Servotronic λειτουργία και μεταβλητή σχέση. Προαιρετικά, οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση, το “Integral Active Steering” σύστημα και το “Sport” σύστημα πέδησης ενώ θα μπορούν να αναβαθμίσουν και τις ζάντες ελαφρού κράματος από τις 20 ίντσες της βασικής έκδοσης στις 21 ή ακόμα και 22 ίντσες. Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείπουν και συστήματα όπως η ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας που προσφέρει την επιλογή ανάμεσα σε high, medium ή low Brake Energy Regeneration ανάλογα με τις συνθήκες αλλά και η υπερπλήρης σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης που βασίζεται σε 5 κάμερες, 5 radar και 12 αισθητήρες υπερήχων για να προστατεύει τους επιβάτες και να διευκολύνει την οδήγησης, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο αναβάθμισης στο 3ο επίπεδο αυτονομίας στο προσεχές μέλλον.
Στην BMW iX θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της και η νέα γενιά του iDrive λειτουργικού συστήματος της εταιρίας που σύμφωνα με την ίδια, έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την λειτουργία μέσω της κυρτής οθόνης αφής και στην προφορική επικοινωνία με τον BMW Intelligent Personal Assistant. Από το σύστημα δεν θα μπορούσε να απουσιάζει η λειτουργία over-the-air αναβαθμίσεων ενώ οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να “ξεκλειδώνουν” επιπλέον λειτουργίες με την αγορά τους από το BMW ConnectedDrive Store ακόμα και μετά την… απομάκρυνση από το ταμείο της αντιπροσωπείας, χωρίς την ανάγκη να την επισκεφτούν ξανά. Σε όλα αυτά, πρόσθεσε και την δορυφορική πλοήγηση επαυξημένης πραγματικότητας, την συνδεσιμότητα 5G και την δυνατότητα φόρτισης των μπαταριών έως τα 200kW (από το 10 στο 80% σε 35 λεπτά στην xDrive50 και σε 31 λεπτά στην xDrive40) και έχεις ένα πλήρες πακέτο που δεν θα αφήσει κανέναν ανικανοποίητο!
The post Περισσότερες πληροφορίες για την BMW iX. first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr