CARSNEWS
F1 & RACES

Ποια ήταν η Αχίλλειος Πτέρνα της Ferrari SF90;

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2019 ολοκληρώθηκε με το ταμείο για τη Scuderia Ferrari να είναι και φέτος απογοητευτικό.

Η ιταλική ομάδα έμεινε δεύτερη στη βαθμολογία κατασκευαστών, χωρίς ουσιαστικά να απειλήσει τη μόνιμη στην υβριδική εποχή της Formula 1 πρωταθλήτρια, Mercedes. Όμως και στους οδηγούς, οι Charles Leclerc και Sebastian Vettel περιορίστηκαν στις θέσεις 4 και 5 της τελικής βαθμολογίας. Πίσω από τους ομολόγους τους στη γερμανική ομάδα αλλά και τον Max Verstappen της Red Bull Racing.

Σύμφωνα με τον Mattia Binotto, τον επικεφαλής της Scuderia Ferrari, ο τίτλος χάθηκε πριν καν ξεκινήσει το πρωτάθλημα του 2019 – στις λάθος επιλογές στο σχεδιασμό της SF90 (διαβάστε όσα είπε ο Ιταλός πατώντας εδώ).

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και η άποψη του Vettel στην ερώτηση για την «Αχίλλειο Πτέρνα» της Ferrari το 2019, στο πλαίσιο συνέντευξής του στην ελβετική εφημερίδα Blick.

«Όλη τη σεζόν ήταν φανερό πως πονούσαμε στον τομέα της αεροδυναμικής απόδοσης. Απλά δεν ήμασταν όσο σταθεροί έπρεπε, δεν μπορούσαμε να κουβαλήσουμε την απαιτούμενη ταχύτητα στην είσοδο των στροφών. Ειδικά στον πίσω άξονα και τη συμπεριφορά του, είχαμε μεγάλη διαφορά από άλλες ομάδες. Αυτή ήταν η Αχίλλειος Πτέρνα μας. Στις αργές στροφές και στις καμπές μεσαίων ταχυτήτων, χάναμε πάντα χρόνο, τον οποίο συνήθως δεν καλύπταμε με την ταχύτητά μας στις ευθείες», παραδέχθηκε ο 34χρονος οδηγός.

Ο τελευταίος τίτλος κατασκευαστών που κατέκτησε η Ferrari, ήταν στο μακρινό πια 2008. Όσο για τον τελευταίο τίτλο οδηγών, ήταν αυτός του Kimi Raikkonen μία σεζόν νωρίτερα.

Διαβάστε επίσης:

Τελευταίο F1 Vlog της σεζόν με «συνοδηγό» την Αριάνα Παπαγιάννη

Pit Stop σε συνθήκες μηδενικής βαρύτητας (video)

Έχει δρόμο ακόμα μπροστά του ο Schumacher

--

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η σοκαριστική απάντηση της Mercedes στον Χάμιλτον όταν τους παρακάλεσε για αλλαγές

cars

Williams: Ο James Vowles νέος επικεφαλής

cars

Τι θα κρατήσει τη Mercedes στη Formula 1;

cars

Alpine bolster engine division with appointment of new power unit Technical Director Eric Meignan

cars

F1 GP Σιγκαπούρη: Smooth operator και αντίο Red Bull

cars

Θεσσαλονίκη: Η Formula 1 δονεί την πόλη – Πίστα σε 2 μέρες η Νέα Παραλία

cars

Όλο και πιο κοντά στην F1 η Audi και η Porsche

cars

Mercedes εναντίον Ferrari: Με το βλέμμα στο 2025;

cars

Formula1: Τα νέα πρόστιμα θα μας …στραγγαλίζουν

cars