CARSNEWS
NEW MODELS

Ποια διάσταση τροχών να διαλέξω για το αυτοκίνητο μου; (Video)

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσφέρουν ένα μοντέλο τους με διαφορετικής διάστασης τροχούς, μεταξύ άλλων. Κι εδώ το δίλημμα είναι ουσιαστικό. Ξεκινά με το ερώτημα «ποια από αυτές να διαλέξω για το αυτοκίνητό μου;» και η επιλογή δεν καταλήγει πάντα σε αυτό που αναμέναμε σε ό,τι αφορά την πρόσφυση ή την άνεση που θα μας προσφέρει. Μικρότερης διάστασης τροχοί εξασφαλίζουν πιο ήσυχη μετακίνηση αλλά δεν έχουν την απόδοση που πρέπει σε συγκεκριμένες συνθήκες πρόσφυσης. Αυτοί με μεγαλύτερη διάσταση θα τα καταφέρουν καλύτερα αλλά παράγουν περισσότερο θόρυβο και επηρεάζουν την αποσβεστικότητα της ανάρτησης.

Την απάντηση στο ερώτημα που θέτουμε σε εαυτόν, γνωστούς και φίλους προσπάθησαν να δώσουν οι συντελεστές του «Tyre Review» δοκιμάζοντας τροχούς διάστασης 17 ιντσών, 18 ιντσών και 19 ιντσών, αντίστοιχα. Για το τεστ, επέλεξαν ένα Volkswagen Golf GTI και ελαστικά Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3, στις προτεινόμενες διαστάσεις από την γερμανική εταιρεία, δηλαδή, 225/45-R17, 225/40-R18 και 225/35-R19, αντίστοιχα. Βλέπουμε ότι η διάσταση του πέλματος ήταν η ίδια και στις τρεις περιπτώσεις.

Η δοκιμή έγινε στην πίστα της Goodyear (στη νότια Γαλλία), περιελάμβανε έξι διαφορετικές δοκιμασίες τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο οδόστρωμα και αφορούσε σε επιτάχυνση, φρενάρισμα και οδηγική συμπεριφορά του οχήματος σε διάφορες συνθήκες πρόσφυσης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι τροχοί (και τα ελαστικά) των 17 ιντσών τα κατάφεραν καλύτερα στο βρεγμένο οδόστρωμα όπως και σε ό,τι αφορά στον θόρυβο κύλισης και την άνεση απ’ ό,τι αυτοί των μεγαλύτερων διαστάσεων. Αντιθέτως, αυτοί των 19 ιντσών απέδωσαν καλύτερα σε στεγνό οδόστρωμα.

Ποια ήταν η επιλογή τους έπειτα από την ολοκλήρωση των δοκιμασιών και την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων; Οι τροχοί των 18 ιντσών, οι οποίοι συνδυάζουν σε μεγαλύτερο βαθμό τα θετικά στοιχεία είτε των 17 ιντσών είτε των 19 ιντσών. Βεβαίως, το τεστ αφορά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και σε τρεις συγκεκριμένες διαστάσεις τροχών, όμως μπορούν να εξαχθούν κάποια ασφαλή συμπεράσματα.

Παρακάτω μπορούμε να δούμε τη διαδικασία των δοκιμασιών που πραγματοποίησαν οι συνάδελφοι του «Tyre Review».

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ανακοινώθηκε το Βέλγιο αντί της Ιαπωνίας

cars

Στους 300 ίππους το νέο Renault Megane R.S.

cars

Πέντε σβέλτα supermini για “διακριτικούς” οδηγούς

cars

Στο στόχαστρο ελεγκτικών αρχών η Tesla

cars

Το νέο Hyundai Tucson αλλάζει επίπεδο

cars

Η Υπουργός Δικαιοσύνης της Ιαπωνίας απαντά στον Carlos Ghosn

cars

“Δεν είναι αυτός που φαντάζεστε” λέει για τον M. Schumacher Ιταλός νευροχειρουργός

cars

Νέα Mercedes S-Class: Τελευταίο επίσημο σκίτσο πριν τα αποκαλυπτήρια

cars

Αυτό είναι το ηλεκτρικό Toyota των 23.000 ευρώ

cars