CARSNEWS
NEW MODELS

Ποιος θα πληρώσει τη νύφη για το VW ID.3;

Το λογισμικό είναι ένα από τα βασικότερα στοιχεία λειτουργίας για ένα συμβατικό κινητήρα. Σκεφτείτε πόσο σημαντικό είναι σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο όπου όλες οι πληροφορίες και τα δεδομένα τρέχουν ψηφιακά και πως η παραμικρή λεπτομέρεια μπορεί να στοιχίσει σε χρόνο και χρήμα.

Όπως έγινε στην περίπτωση του ID.3 του οποίου η παραγωγή καθυστέρησε για πολλές εβδομάδες λόγω ενός προβλήματος στο software. Και σύμφωνα με την εφημερίδα Handelsblatt υπεύθυνος είναι ο επικεφαλής του τμήματος λογισμικού Christian Senger, τον οποίο η γερμανική εταιρία έχει σκοπό να αντικαταστήσει.

Τα προβλήματα με το λογισμικό δεν αφορούν μόνο στο ID.3, αλλά και στην όγδοη γενιά του Golf. Πάντως, ο Senger κάθε άλλο παρά τυχαίος είναι αφού προέρχεται από την BMW όπου είχε δουλέψει πάνω στην εξέλιξη του i3. Στην Volkswagen συμμετείχε στην εξέλιξη της πλατφόρμας MEB.

Σύμφωνα πάντα με την γερμανική Handelsblatt, ο Sengel όχι μόνο θα αποχωρήσει από επικεφαλής του τμήματος λογισμικού της VW αλλά και από μέλος του διοικητικού συμβουλίου αφού το πρόβλημα ήταν τεράστιο για την γραμμή παραγωγής. Και τέτοια προβλήματα μεταφράζονται σε απώλειες εκατομμυρίων ευρώ. Η VW αρνείται να επιβεβαιώσει και το σχετικό δημοσίευμα της Automotive News Europe.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 3.500 ευρώ που πουλά σαν τρελό στην Κίνα

cars

H Nissan τελειώνει -ξανά- την Datsun

cars

Σωτήρης Κοντιζάς: Όχι ένας απλός Chef

cars

Τι θα λέγατε για ένα… χωμάτινο VW Golf;

cars

Τα Skoda αποκτούν νέες infotainment τεχνολογίες

cars

Ατελείωτη δράση και drifts από την Pennzoil

cars

Κορωναϊός: μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και του CO2 όσο εξαπλώνεται η πανδημία!

cars

Η Porsche μάς μαθαίνει να τραβάμε σωστές φωτογραφίες με το κινητό μας

cars

Η Polestar επεκτείνει το δίκτυό της στην Κίνα

cars