CARSNEWS
AUTONEWS

Ποιο είναι το όριο της Ford Mustang Mach-E; 7 κινητήρες και 1.400 άλογα!

Η κορυφαία Mustang Mach-E που μπορεί να αγοράσει οποιοσδήποτε από την Ford προσφέρει 459 ίππους και 830 Nm ροπής και κινείται χάρη σε μία μπαταρία που μπορεί να φτάσει σε χωρητικότητα τις 98,8 kWh.

Όλα αυτά, είναι εντυπωσιακά νούμερα όπως εντυπωσιακός είναι και ο τρόπος που το ηλεκτρικό SUV της αμερικανικής εταιρίας τα μεταφράζει στον δρόμο. Η Mustang Mach-E 1400 Prototype όμως, βλέπει αυτά τα νούμερα και γελά γιατί εξοπλίζεται όχι με έναν, ούτε δύο, ούτε καν τέσσερις ηλεκτροκινητήρες αλλά με 7! Ναι, σωστά διάβασες. Επτά ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι παράγουν συνδυαστικά 1.400 ίππους και χαρίζουν στο θηριώδες πρωτότυπο εξωπραγματικές επιδόσεις!

Καταρχάς, να αναφέρουμε ότι η Mustang Mach-E 1400 Prototype είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Ford Performance με την RTR Vehicles και περίπου 10.000 ωρών εξέλιξης ώστε να φτάσει στο σημείο που την βλέπεις. Όλα ξεκίνησαν με μία standard Mustang Mach-E GT αλλά από εκεί και πέρα, όπως γίνεται εύκολα εμφανές από τις φωτογραφίες, λίγα πράγματα έμειναν ανέγγιχτα. Ο εμπρός άξονας για παράδειγμα, φιλοξενεί 3 ηλεκτροκινητήρες και ο πίσω άλλους 4 ενώ ένας και μοναδικός άξονας μετάδοσης συνδέει όλους τους ηλεκτροκινητήρες με τα διαφορικά. Η συγκεκριμένη διαμόρφωση κάνει εύκολη την προσαρμογή της Mustang Mach-E 1400 Prototype σε διαφορετικές συνθήκες και επιτρέπει στο πρωτότυπο να λειτουργεί ως τετρακίνητο, πισωκίνητο ή μπροστιοκίνητο ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού. Ανάλογη προσαρμοστικότητα έχει εφαρμοστεί και στην ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης με σημαντικές αλλαγές να είναι εφικτές με μία μικρή ομάδα μηχανικών.

Για να φρενάρει όπως φανταζόμαστε ότι επιταχύνει, η Mustang Mach-E 1400 Prototype εξοπλίζεται με ένα πανίσχυρο σύστημα πέδησης της Brembo και ένα υδραυλικό χειρόφρενο για την διευκόλυνση της έναρξης του… drift ενώ το σύστημα προσφέρει λειτουργία ανάκτησης ενέργειας, ABS και φυσικά, σύστημα ελέγχου ευστάθειας – όποια και αν είναι η χρησιμότητα του σε ένα τέτοιο όχημα.

Η ουσία της υπόθεσης όμως, είναι ότι το πρωτότυπο που βλέπουμε δεν είναι ένας άσκοπος “κράχτης” αλλά ένα πεδίο δοκιμών με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα την χρήση οργανικών συνθετικών υλικών και όχι… συμβατικών ανθρακονημάτων ενώ για την μπαταρία των 56,8 kWh χρησιμοποιούνται κυψέλες νικελίου μαγγανίου κοβαλτίου, με την Ford να υποστηρίζει ότι προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις. Αυτή είναι λοιπόν η Ford Mustang Mach-E 1400 Prototype. Ένα τεχνολογικό demo. Ένα πανίσχυρο πεδίο δοκιμών για μελλοντικές τεχνολογίες και ένα θηρίο που χάρη στο εντελώς νέο αμάξωμα, μπορεί να παράγει έως και 1.000 κιλά downforce στα 260 km/h! Καθόλου, μα καθόλου άσχημα. Έτσι, για να μην ξεχνάμε για τι είναι ικανή η τεχνολογία του εξηλεκτρισμού!

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Honda: 70 χρόνια και 400 εκατομμύρια μοτοσυκλέτες μετά, συνεχίζει ακάθεκτη!

cars

Το εντυπωσιακό Audi E-Tron GT “παίζει” με τον φακό.

cars

Volkswagen Golf GTI Clubsport 45. Δώρο επετείου!

cars

Dacia Spring: Το φθηνότερο ηλεκτρικό της αγοράς που έχει κερδίσει πολλά βραβεία στον τομέα της κατανάλωσης

cars

Alfa Romeo GTelectric. Μία ηλεκτρική… ιεροσυλία 430.000+ ευρώ!

cars

Νέο Audi A3. Premium και σπορ συνδυάζονται αρμονικά…

cars

Ford. Φροντίζει για την ασφάλεια όλων

cars

Volkswagen ID.4. Το αναπόφευκτο ηλεκτρικό SUV.

cars

22η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου: Έρχεται στις 22 και 23 Ιουλίου με 69 συμμετοχές

cars