CARSNEWS
NEW MODELS

Πως σχεδίασα την πρώτη BMW X5 (βίντεο)

Πόσο πιστεύετε ότι χρειάζεται για την κατασκευή ενός νέου αυτοκινήτου; Ένα έτος; Δύο; Σίγουρα για τους κινητήρες χρειάζεται κάτι παραπάνω. Για το κομμάτι του σχεδιασμού, όμως; Πατώντας το play, στην προκειμένη περίπτωση, θα ακούσετε τον Frank Stephenson να σας διηγείται το πως κατάφερε, αυτός και η ομάδα του, να σχεδιάσουν την πρώτη Χ5 σε ένα διάστημα μόλις 6 εβδομάδων, από λευκό χαρτί μέχρι το τελικό προϊόν!

Αυτά τα πράγματα, προφανώς, δεν είναι φυσιολογικά. Ποιος όμως δεν έχει έρθει κάποια στιγμή αντιμέτωπος με μία ασφυκτική προθεσμία στη δουλειά του; Επί εποχών Chris Bangle στο σχεδιαστικό τιμόνι της BMW, η εν λόγω ιστορία παραείναι καλή για να μείνει στην αφάνεια. Πρακτικά, εκείνη την εποχή η εταιρία ήθελε να δει πως θα δείχνει μία BMW-Land Rover, καθώς είχε στην κατοχή της ολόκληρη τη Rover και την ιντρίγκαρε η ιδέα να δώσει μία απάντηση στη Mercedes ML, το συντομότερο δυνατό.

Με μία μικρή ομάδα σχεδιαστών και βοηθών, με εργασία 18 ωρών την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα και βάθος αυτές τις έξι εβδομάδες, το έργο ήρθε σε πέρας. Κατασκευάστηκε ένα ομοίωμα της πρώτης Χ5, σε φυσικό μέγεθος. Όσο για τα υπόλοιπα, είναι ιστορία. Ενημερωτικά για τον Frank Stephenson, είναι ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από τη στιλιστική αναβίωση του νέου Mini, καθώς και αυτός που μας έδωσε την άγρια αεροτομή του Ford Escort Cosworth.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Κορωνοϊός: Τι θα αλλάξει στην σχεδίαση των αυτοκινήτων;

cars

Το Giugiaro Vision 2030, παρολίγον στη… Γενεύη (video)

cars

Σχέδιο απόσυρσης αυτοκινήτων από τις γερμανικές εταιρείες

cars

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Αναβάλλονται τα πρώτα τρία Grand Prix της σεζόν στη Formula 1

cars

Mercedes: Με τα σήματα του FTX στη Βραζιλία παρά την κατάρρευση του χορηγού

cars

H νέα Mercedes-Benz S-Class αποκαλύπτεται σταδιακά

cars

Η τελευταία Porsche 911 σειράς «991»

cars

Ωραία μετατροπή: Δείτε ένα Ford Focus σε έκδοση Speedster!

cars

BMW Isetta V8: Ένα Hot Wheels σε πραγματικό μέγεθος

cars