CARSNEWS
NEW MODELS

Πόσο «αλλοιωμένο» θα ήταν ένα Πρωτάθλημα με τους μισούς αγώνες;

Η ιστορία δείχνει πως την τελευταία δεκαετία σε πέντε περιπτώσεις θα είχαμε διαφορετικό Παγκόσμιο Πρωταθλητή, εάν η σεζόν είχε ολοκληρωθεί στους πρώτους δέκα αγώνες. Το 2021, για παράδειγμα, μετά από το βρετανικό γκραν πρι ο Lewis Hamilton είχε 145 βαθμούς, ενώ ο μετέπειτα Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sebastian Vettel 119. Το καταστροφικό δεύτερο μισό της σεζόν άφησε τον Βρετανό τέταρτο με 240 βαθμούς, δηλαδή 16 λιγότερους απ’ αυτούς του Vettel.

Ο Vettel θα είχε χάσει τον τίτλο και του 2012 από τον Alonso. Στους πρώτους δέκα αγώνες ο πιλότος της Ferrari είχε συγκεντρώσει 154 βαθμούς με τρεις νίκες, ενώ ο Γερμανός είχε 110. Στο τέλος της σεζόν, όμως ο Vettel πήρε τον τίτλο με τρεις βαθμούς διαφορά από τον Alonso (281-278).

Διαφορετικά εξελίσσονταν τα πράγματα στους πρώτους δέκα αγώνες και του 2014, δηλαδή τη σεζόν που ο Hamilton κατέκτησε τον πρώτο από τους πέντε τίτλους του με τη Mercedes με 384 πόντους, αντί 317 του Nico Rosberg. Μετά τους πρώτους δέκα αγώνες ο Γερμανός είχε 190 βαθμούς και ο Βρέτανός 176.

Το 2017 ο Vettel είχε 179 βαθμούς μετά το τέλος του βρετανικού γκραν πρι, ήτοι έναν παραπάνω από τους 178 του Hamilton> Στο φινάλε της σεζόν ο Βρετανός είχε 363 βαθμούς, με τον Vettel να είναι δεύτερος με 317.

Το 2018, τέλος, στους πρώτους δέκα αγώνες της σεζόν ο Sebastian Vettel είχε 169 βαθμούς, έναντι 153 του Lewis Hamilton, όμως στο τέλος της σεζόν ο Hamilton πήρε τον τίτλο με διαφορά 88 βαθμών από τον Γερμανό (408-320)

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Nissan Qashqai: Όσα αξίζει να γνωρίζετε για την επόμενη γενιά του ιαπωνικού best seller

cars

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα είναι μαζί μας για πολλά χρόνια ακόμη

cars

Η Bosch αναπτύσσει εφαρμογές φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα

cars

Δείτε αεροσκάφος να προσγειώνεται και να τυλίγεται στις φλόγες (Video)

cars

Ακυρώθηκε η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης του 2021

cars

H Merkel αρνείται μεγαλύτερη βοήθεια στις αυτοκινητοβιομηχανίες

cars

Τα σαλόνια του αύριο: Υλικά και τεχνολογίες

cars

Toyota: Αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές η ηλεκτρική ενέργεια των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων για το 2019!

cars

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κρούει τον κώδικα του κινδύνου

cars