CARSNEWS
MARKET

Πόσο πάει η συντήρηση της Bugatti Chiron στη 10ετία;

Δεν περιμένει κανείς να είναι οικονομικό στη συντήρηση ένα hypercar εκατομμυρίων, όπως η Bugatti Chiron. Τα πάντα σε τέτοιες κατασκευές, από την τεχνολογία και την ισχύ μέχρι την τιμή αγοράς και τα πάγια έξοδα, απαντώνται σε υπερθετικό βαθμό. Ωστόσο, παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον το πόσο στοιχίζει η συμβίωση με ένα τέτοιο αυτοκίνητο, ειδικά σε βάθος δεκαετίας.

Ο Steve Hamilton είναι γνωστός συλλέκτης αυτοκινήτων, οπότε δεν θα μπορούσε να λείπει η διάδοχος της Veyron από το γκαράζ του. Οικονομικές ένδειες εννοείται δεν τον ταλαιπωρούν, συνεπώς η κουβέντα για το κόστος συντήρησης της Chiron έχει περισσότερο φιλολογικό χαρακτήρα και για τον ίδιο, δίχως βέβαια να σημαίνει πως οι αριθμοί δεν είναι εντυπωσιακοί. Καταρχάς, το μεγάλο σέρβις έρχεται κάθε δυο χρόνια. Όπερ εστί, σε 10 χρόνια θα πρέπει το αυτοκίνητο να επισκεφτεί το συνεργείο 2 φορές για αλλαγή λαδιών/φίλτρων παντού (καμπίνας, βενζίνης, λαδιού, κιβωτίου κλπ), μπουζί, ψυγείου κλιματισμού και υδραυλικών. Κόστος: 34.000 δολάρια το ένα

Η Chiron έχει και ετήσια ραντεβού στο συνεργείο, που κοστίζουν 11.500 δολάρια έκαστο. Συνολικά δηλαδή, συμπεριλαμβανομένων των δυο σέρβις τετραετίας, είμαστε στα 68.000 δολάρια για τα δυο μεγάλα και τις 23.000 δολάρια για τα δυο ετήσια. Όπερ εστί 91.000 δολάρια στη δεκαετία. Αλλαγή χρειάζονται τουλάχιστον μια φορά και τα πολύπλοκα ενιαία πίσω φωτιστικά σώματα, που αποτελούνται από 5 κομμάτια κόστους 9.639 δολαρίων το ένα. Άλλως, 48.197 δολάρια για ολόκληρο το πίσω φανάρι!

Επίσης τουλάχιστον μια αλλαγή θα χρειαστούν και τα ελαστικά, που στοιχίζουν περί τις 42.000 δολάρια. Οπότε, μέχρι τώρα, είμαστε στα 91.000 δολάρια για τα σέρβις, συν τις 48.197 δολάρια για το πίσω φανάρι, συν 42.000 δολάρια για τα λάστιχα. 181.197 δολάρια μόνο για ανταλλακτικά, δίχως να υπολογίζουμε το ετήσιο κόστος της ασφάλειας, που κυμαίνεται από τις 25.000 μέχρι τις 45.000 δολάρια. Η «σούμα»; Από 207.000 μέχρι 226.000 δολάρια (192.615 – 210.295 ευρώ), χωρίς τις βενζίνες! Αν στραβώσει κιόλας κάτι;

H αλλαγή του 8.0 W16 quadturbo φέρνει δάκρυα σε μάτια και τραπεζικό λογαριασμό, καθώς τιμάται στις 856.406 δολάρια (797.057 ευρώ)! Ευτυχώς η Bugatti προσφέρει τετραετή εγγύηση -έναντι 204.000 δολαρίων- αλλά αν προκύψει σημαντική ζημιά πέραν αυτής, τότε ο ιδιοκτήτης «κλαίει» (μπορεί και χωρίς εισαγωγικά).

Related Articles

Οδηγούμε το Seat Arona 1.6 TDI 95 PS

cars

Αυτή είναι η ουσιαστική διαφορά μεταξύ βενζίνης και ντίζελ

cars

Το πιο «καθαρό» Astra όλων των εποχών έρχεται

cars

To σεντάν των 1.500 αλόγων

cars

Στους χτύπους της καρδιάς τα φλας των Mazda

cars

Η Volvo επιδοτεί την ηλεκτροκίνηση σε όλα τα νέα plug-in υβριδικά της

cars

Το ανακατασκευασμένο τζιπ των 82.000 ευρώ

cars

Δεν θα πιστεύετε πόσο στοίχισε η αποκατάσταση μιας κλασικής Ferrari

cars

Το νέο 2020 Nissan Titan XD τραβάει… τρένα

cars