CARSNEWS
NEW MODELS

Πόσο πιο χαμηλά μπορεί να φτάσει η Ferrari;

Τελικά η Ferrari έχει έναν μαγικό τρόπο να μας εκπλήσσει δυσάρεστα. Εντάξει, ότι η ιταλική ομάδα φέτος δεν είναι στα καλύτερά της, το γνωρίζουμε. Άλλωστε, «χωριό που φαίνεται, κολαούζο δεν θέλει» κι από τις δοκιμές της Βαρκελώνης πριν από… έξι μήνες, ήταν φως-φανάρι πως η κόκκινη ομάδα είχε πρόβλημα. Σοβαρό πρόβλημα.

Όμως αυτά που συμβαίνουν πλέον στο «στρατόπεδο» της «σκουντερία» δεν έχουν προηγούμενο. Αφήνοντας εκτός… συζήτησης τα όσα γίνονται στις κατατακτήριες του Σαββάτου και την σχεδόν… μόνιμη μονή παρουσία της Ferrari στο Q3, ας εστιάσουμε την προσοχή μας στα όσα έλαβαν χώρα στο Μονμελό.

Μονοθέσιο γεμάτο προβλήματα, αδύναμο και κακοσχεδιασμένο, το οποίο δεν επιτρέπει στους πιλότους να ολοκληρώσουν μια προσπέραση της… προκοπής, κινητήρες που σβήνουν στα καλά του καθουμένου, καταστρέφοντας τις προσπάθειες των πιλότων, διχογνωμία –και μάλιστα σε… απευθείας μετάδοση- ανάμεσα σε πιλότο και μηχανικό για τη στρατηγική και εν τέλει μια εικόνα που δεν τιμά κανέναν στο Μαρανέλο.

Μια εικόνα, αυτή των μηχανικών της Ferrari να… ψαχουλεύουν το μονοθέσιο του Leclerc, με τον Binotto να τους κοιτάζει σχεδόν αποσβολωμένος και μη μπορώντας να συνειδητοποιήσει όσα κωμικοτραγικά συμβαίνουν στην ομάδα του. Τι έψαχναν; Τοξν τρόπο να ξανασφίξουν τις ζώνες του Μονεγάσκου, ο οποίος μέσα στην απογοήτευσή του είχε «λυθεί» και οδηγούσε σχεδόν… παράνομα!

Μια άλλη εικόνα, συνοδευόμενη από ήχο αυτή τη φορά, με τον Vettel να ρωτά της ομάδα αν αξίζει να προσπαθήσει να τερματίσει τον αγώνα με το σετ που έβαλε στο μοναδικό πιτ στοπ του, την ομάδα να του απαντά κάνοντάς του την ίδια ερώτηση και τους παρατηρητές να απορούν εάν στο pit wall της Ferrari ξέρουν τι τους γίνεται.

Μια τρίτη εικόνα με τον Vettel να παλεύει με νύχια και με δόντια μέσα στην πίστα, με ελαστικά 39 γύρων, στη Βαρκελώνη που «τρώει λάστιχο» όσο λίγες πίστες. Και να δείχνει, έστω και με αυτόν τον τρόπο ο Γερμανός, πως δεν έχει ξεχάσει να οδηγεί καλά, γρήγορα, με στόχο.

Και ακόμα μία εικόνα, αυτή εντός πίστας, με τον Hamilton να κάνει ακόμα ένα βήμα προς τον έβδομο τίτλο, τον οποίον σχεδόν έχει… ακουμπήσει ήδη, τον Verstappen να είναι επί της ουσίας ο μοναδικός που μπορεί να απειλήσει τον Βρετανό, τον Bottas να είναι συμβιβασμένος με τη μοίρα του και τις Racing Point να κερδίζουν κατά κράτος τη μάχη του midfield.

Η Formula 1 παίρνει πλέον μερικές ανάσες, πριν επιστρέψει τις τελευταίες ημέρες του Αυγούστου για το Βελγικό grand prix στο Σπα…

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Συνεχίζεται η εξέλιξη του Mercedes-AMG One

cars

Στη Volkswagen παραδέχονται την υπεροχή της Tesla στο software

cars

‘Ενας λόγος για τους «τζαμπατζήδες»

cars

Στην Ελλάδα το νέο VW Golf. Τιμές και εξοπλισμοί

cars

Η Polestar θα χρησιμοποιεί πλήρως ανακυκλωμένα υλικά για τα εσωτερικά των μοντέλων της

cars

Το σύγχρονο Audi Quattro είναι ένα καλογυμνασμένο SUV

cars

Που ‘ναι το Tesla Roadster, οέο;

cars

H Nikola παρουσίασε τον ηλεκτρικό τράκτορα Tre 4×2 (video)

cars

Συγκλονίζει η επιστροφή του Juan Manuel Correa στη δράση!

cars