Διαβάζοντας τον τίτλο και με δεδομένο το περιβάλλον συνεργασιών και συγχωνεύσεων στην βιομηχανία αυτοκινήτου θα περίμενε κανείς ότι η συγκεκριμένη είδηση εντάσσεται σε αυτή την κατηγορία αλλά δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Το νέο της έμμεσης “χρηματοδότησης” του νέου εργοστασίου της Tesla στην Ευρώπη εντάσσεται στην άλλη “δημοφιλή” κατηγορία, αυτή των εκπομπών ρύπων και της συμμόρφωσης των εταιριών με τους αυστηρότερους κανονισμούς. Μία συμμόρφωση που αναλόγως του προβλήματος που έχει η εκάστοτε εταιρία, ενδεχομένως να περιλαμβάνει την εξαγορά “super-credits” από μάρκες σαν την Tesla.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η συμφωνία της Fiat-Chrysler Automobiles με την Tesla για τον συνυπολογισμό των αυτοκινήτων της τελευταίας στον στόλο της πρώτης για τους σκοπούς του υπολογισμού του μέσου όρου εκπομπών CO2 δεν ήταν μία μοναδική περίπτωση αλλά πρόκειται για μία συνεχιζόμενη περίπτωση που θα κοστίσει στην FCA περί τα 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2023. Αυτό σημαίνει, πρακτικά, ότι η Fiat-Chrysler θα χρηματοδοτήσει την κατασκευή του εργοστασίου που ανακοίνωσε η Tesla στο Βερολίνο, πληρώνοντας κυριολεκτικά και μεταφορικά την διστακτικότητα και την αργοπορία της αναφορικά με το λανσάρισμα της τεχνολογίας του εξηλεκτρισμού στην αγορά. Το πρώτο βήμα έγινε μόλις πριν από λίγο καιρό με την ανακοίνωση των plug-in υβριδικών εκδόσεων των Jeep Compass, Renegade και Wrangler ενώ θα ακολουθεί η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Fiat 500 αργότερα μέσα στο 2020.
Follow @CarsnewsGr