CARSNEWS
AUTONEWS

Ράλι Στερεάς Ελλάδας: Με επίκεντρο την Θήβα και μερικά από τα πλέον επιτυχημένα πληρώματα των τελευταίων ετών

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Χώματος συνεχίζεται το διήμερο 3 και 4 Ιουνίου με το Ράλι Στερεάς Ελλάδας, το οποίο συγκέντρωσε 55 συμμετοχές, ανάμεσα στις οποίες μερικά από τα πλέον επιτυχημένα πληρώματα ράλι των τελευταίων ετών. Ο αγώνας προσμετράει επίσης στο Πρωτάθλημα Ράλι Ιστορικών αυτοκινήτων, στο Κύπελλο Ράλι Χώματος Ιστορικών αυτοκινήτων και στο Κύπελλο Legends.

Την οργάνωση του αγώνα έχει αναλάβει το Σωματείο «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής» (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) και χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Πολύτιμη βοήθεια στους οργανωτές του Ράλι Στερεάς Ελλάδας παρέχει ο Δήμος Θηβαίων.

Ανάμεσα στις πολλές συμμετοχές ξεχωρίζουμε αυτές των Αλέξανδρου Τσουλόφτα – Στέλιου Ηλία, με το Volkswagen Polo R5, τωνΓιώργου Κεχαγιά – Χρήστο Κουζιώνη με Skoda Fabia Rally2 Evo, των Ιωάννη Παπαδημητρίου – Νίκου Πετρόπουλου επίσης με Fabia, αλλά και του «παγκόσμιου» Ιορδάνη Σερδερίδη με συνοδηγό τον Γάλλο Andy Malfoy σε ένα Skoda Fabia Rally2 Evo, λίγο πριν την συμμετοχή τους (με Ford Puma Rally1) στο Ράλι Σαφάρι.

Υψηλός αναμένεται να είναι ο συναγωνισμός στην κατηγορία των Ιστορικών, καθώς 19 αυτοκίνητα του παρελθόντος έχουν δηλώσει συμμετοχή στον τρίτο γύρο του θεσμού. Ανάμεσά τους οι νικητές των πρώτων αγώνων του θεσμού φέτος Αλέξανδρος Χαλιβελάκης – Θάνος Παπαγεωργίου (Ford Escort RS2000 MKII) και Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Αθανάσιος Σαμαράς (Lancia 037 Rally Beta), ενώ οι Γιώργος Παραδείσης – Πλούταρχος Στεργίου (Ford Escort RS2000 MKII) και Ιωάννης Τσαλαματάς – Νίκος Μπαμπαλής (Ford Escort MKII) ελπίζουν να ολοκληρώσουν την προσπάθειά τους ψηλά στην κατάταξη.

Το πρωί του Σαββάτου 3 Ιουνίου και συγκεκριμένα από τις 11:00 έως τις 15:30 θα λάβει χώρα στη Θήβα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του αγώνα, με τα πληρώματα να ανεβαίνουν στη ράμπα της εκκίνησης στις 19:00 στην Κεντρική Πλατεία Θήβας. Στη συνέχεια, θα κατευθυνθούν στην εκκίνηση της πρώτης ειδικής διαδρομής, «Μουσείο Θήβας» (6.43 χλμ), η οποία θα ξεκινάει εντός του αστικού ιστού και αφού διέλθει σε χωμάτινη επιφάνεια, θα ολοκληρώνεται πλησίον του χωριού Αμπελοχώρι. Σημειώνουμε ότι, τα αγωνιστικά θα φέρουν χωμάτινα ελαστικά, γεγονός που εξασφαλίζει εγγυημένο θέαμα για τους θεατές.

Την Κυριακή 4 Ιουνίου, τα πληρώματα θα αγωνιστούν στις 11:03 στη διαδρομή Κλειδί 1, σε μια Ακροπολική ειδική, η οποία επιστρέφει μετά από πολλά χρόνια, μήκους 18.62 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Το πρωινό loop ειδικών ολοκληρώνεται με την γνωστή κλασική ειδική διαδρομή Θήβα (11:36), μήκους 22.79 αγωνιστικών χιλιομέτρων, η οποία για πολλά χρόνια αποτελούσε μέρος του Ράλλυ Ακρόπολις. Ύστερα από το ενδιάμεσο 30λεπτο Service, οι αγωνιζόμενοι θα επανέλθουν στις ειδικές διαδρομές Κλειδί και Θήβα και θα τερματίσουν στις 16:00 στην πόλη της Θήβας. Τα συνολικά αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα ανέρχονται σε 89.25 χλμ. και τα συνολικά χιλιόμετρα του αγώνα είναι 214.58 χλμ.

Να σημειωθεί πως για τα πληρώματα που θα αγωνιστούν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων, στο Κύπελλο Ράλι Ιστορικών αυτοκινήτων και στο Κύπελλο Legends, ο αγώνας ξεκινάει το Σάββατο 3 Ιουνίου από το ΣΕΧ 0 και ολοκληρώνεται στο Μουσείο Θήβας την Κυριακή 4 Ιουνίου στο ΣΕΧ 3Β, έχοντας ολοκληρώσει το πρώτο σκέλος του αγώνα και το πρώτο τμήμα του δεύτερου σκέλους (3 ειδικές διαδρομές).

Όλες οι πληροφορίες για τον αγώνα είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του Σωματείου ΕΛΛΑΔΑ (www.ellada-racingclub.com) και στη σελίδα του Σωματείου στο facebook ενώ τα «ζωντανά» αποτελέσματα θα προβάλλονται εδώ

Related Articles

Επίσημο: Fiat Chrysler Automobiles και PSA Group συμφώνησαν στην συγχώνευση!

cars

Συγκλονιστικές μαρτυρίες ατόμων που σώθηκαν από το μακελειό στη Μόσχα – «Έπεσα στο πάτωμα και προσποιήθηκα την νεκρή»

cars

Honda Civic 1.5 VTEC Turbo. Καμουφλαρισμένο GTi

cars

Nέο Ford Kuga.  Σύστημα τετρακίνησης με τεχνητή νοημόσυνη

cars

Fiat  Ducato 2021. Αναβαθμίστηκε

cars

Φορολογικές δηλώσεις 2023: Μυστικά και παγίδες για τα τεκμήρια των αυτοκινήτων

cars

Ανακύκλωση μπαταριών στο… σπίτι!

cars

Η Genesis γυρνά την πλάτη στα υβριδικά!

cars

Η Aston Martin “τελειώνει” τα χειροκίνητα κιβώτια.

cars