Για να πουλήσει ένα μοντέλο πρέπει να καλύπτει όσο το δυνατόν περισσότερες ανάγκες. Αν αυτό δεν είναι εφικτό με την standard διαμόρφωση, τότε γίνονται διαθέσιμες επιπλέον εκδόσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Volkswagen, που είναι σχεδόν έτοιμη να λανσάρει στην αγορά το ID. Buzz και για να καλύψει το μεγαλύτερο δυνατό μέρος της αγοράς, θα κάνει διαθέσιμες 3 διαφορετικές εκδόσεις.
Η πρώτη αφορά κατά κύριο λόγο εταιρίες τύπου Lyft και Uber. Είναι μία 6-θέσια διαμόρφωση του ηλεκτρικού μοντέλου της γερμανικής εταιρίας με 6 μεμονωμένα, άνετα καθίσματα και οθόνες μπροστά από κάθε θέση ώστε να προβάλλονται πληροφορίες σχετικά με την διαδρομή ή άλλου είδους ψυχαγωγία. Η δεύτερη δεν απέχει πολύ από αυτήν καθώς πρόκειται για άλλη μία επιβατική έκδοση αλλά αυτή τη φορά, το ID. Buzz μπορεί να φιλοξενήσει λιγότερα άτομα με τα δύο πίσω καθίσματα να κοιτούν προς το μπροστά μέρος του αυτοκινήτου και τα άλλα δύο, προς τα πίσω.
Η τρίτη και τελευταία έκδοση θα είναι η επαγγελματική “Cargo” που στοχεύει κυρίως σε εταιρίες διανομής δεμάτων – ένας κλάδος που γνωρίζει άνθιση με την μεγέθυνση του online shopping. Η Volkswagen βλέπει ξεχωριστές προοπτικές στην εξέλιξη ενός εντελώς αυτόνομου οχήματος διανομής και ισχυρίζεται πως ένα σύστημα που θα είναι ικανό για αυτονομία Επιπέδου 4, τόσο για ανθρώπους όσο και για εμπορεύματα, θα είναι έτοιμο μέχρι το 2025.
The post Σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις το ID. Buzz! first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr