CARSNEWS
AUTONEWS

Τα αυτοκίνητα θα ορίζονται από το λογισμικό τους.

Δεν το λέω εγώ, αλλά ο συνιδρυτής, πρόεδρος και CEO του τεχνολογικού κολοσσού Nvidia και όταν ένας άνθρωπος με τόσο βαθιά γνώση της βιομηχανίας στην οποία δραστηριοποιείται κάνει προβλέψεις, ο έξυπνος άνθρωπος ακούει. Τι είπε λοιπόν ο επικεφαλής της Nvidia, που σημειωτέον ότι συνεργάζεται με διάφορους μεγάλους κατασκευαστές για την εξέλιξη της τεχνολογίας και προμηθεύει, μεταξύ άλλων, την Audi με το εντυπωσιακό και δημοφιλές “Virtual Cockpit”;

Καταρχάς, όταν ρωτήθηκε πόσα πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα προβλέπει πως θα κυκλοφορούν σε δημόσιους δρόμους μέχρι το 2030, ο Huang έδωσε ένα ποσοστό της τάξης του 20%.

Τα οχήματα αυτού του 20% θα κάνουν το 50% των συνολικών διανυθέντων χιλιομέτρων στις περιοχές όπου θα είναι διαθέσιμα και αυτό γιατί τα αυτόνομα οχήματα μπορούν να πάρουν διάφορες μορφές (επιβατικά, φορτηγά, ταξί, ρομποτικό delivery κ.ά) και όλα τους θα μπορούν να δουλεύουν αδιάκοπα.

Αναφορικά με το επίπεδο αυτοματισμού της οδήγησης, ο Huang αναφέρει πως το “Level 4” θα υπάρχει μόνο για delivery σε μέρη που είναι αποκομμένα από το υπόλοιπο δίκτυο ή μπορούν να αποκοπούν από αυτό καθώς είναι η πιο ασφαλής και συμφέρουσα συνθήκη  και πως στα επιβατικά, το υψηλότερο επίπεδο που περιμένει μέχρι το 2030 είναι το “Level 2”, αν και σαφώς πιο προηγμένο από αυτό που έχουμε σήμερα.

Θα είναι σαν να οδηγείς με το μυαλό. Θα το σκέφτεσαι και το αυτοκίνητο θα το κάνει ενώ παράλληλα θα σε κρατάει ασφαλή. Μέχρι τότε, η στάθμευση και το ξεπαρκάρισμα, η οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους ή σε μποτιλιάρισμα θα είναι πλήρως αυτοματοποιημένη. Ακόμα και το Level 2 θα είναι μία τρομερή εμπειρία οδήγησης.

Και συμπλήρωσε:

Η τεχνητή νοημοσύνη και η ρομποτική δεν προορίζονται για την αντικατάσταση των ανθρώπων. Θα βελτιώσουν την δουλειά μας. Δεν θα αντικαταστήσουν την οδήγηση αλλά θα την αναβαθμίσουν και ενώ απολαμβάνω πραγματικά να οδηγώ, λατρεύω την λειτουργία Autopilot στο Tesla μου. Είναι χαλαρωτική.

Ενδιαφέρουσα είναι και η άποψη αναφορικά με την ηλεκτροκίνηση, αφού ο Huang θεωρεί πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν να κάνουν περισσότερο με την πολυτέλεια και λιγότερο με την προστασία του περιβάλλοντος – αν και αυτό εξακολουθεί να είναι ένας σημαντικός παράγοντας. Έχει να κάνει με την εμπειρία που προσφέρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, την ησυχία στην καμπίνα, την απουσία δυσάρεστων οσμών και το γεγονός ότι είναι “γεμάτο” το πρωί γιατί το φορτίζεις στο σπίτι. Όλα αυτά είναι εκφάνσεις της πολυτέλειας και οι κατασκευαστές το έχουν συνειδητοποιήσει. Κρατήσαμε για το τέλος το απόσπασμα του τίτλου γιατί είναι ενδεχομένως η πλέον αμφιλεγόμενη άποψη του Huang, ο οποίος πιστεύει ότι οι κατασκευαστές θα είναι αναγκασμένοι να εξελίξουν το δικό τους λογισμικό καθώς “δεν κατασκευάζουν αυτοκίνητα, αλλά διατηρούν στόλους”. Η μετάβαση λοιπόν είναι αναπόφευκτη και πρόκειται να συμβεί μέσα στα επόμενα χρόνια.

The post Τα αυτοκίνητα θα ορίζονται από το λογισμικό τους. first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

SLR vs GTC4 vs DBS. Η αναμέτρηση των δυνατών GT!

cars

Πρωτογενής τομέας: 135 εκατ. ευρώ για στήριξη της μεταποίησης αγροτικών προϊόντων

cars

Ford. Και με προηγμένη εμπειρία ήχου

cars

Το νέο DS 4 είναι το premium hatchback που ήθελε η DS Automobiles.

cars

Η Edition Noire Sportive είναι η 250η Bugatti Chiron!

cars

Η Aston Martin Vantage Roadster έχει την ταχύτερη οροφή στον κόσμο!

cars

Kimera EVO37. Η Lancia 037 του 2021.

cars

Nέο Volkswagen Golf. Έτοιμη η όγδοη γενιά του

cars

Νέο Ford Bronco: Πλησιάζει…

cars