16 Dec 2022
Η Porsche αποκάλυψε μια νέα τεχνολογία για τα φώτα των αυτοκινήτων της, που θα εφαρμοστεί στη γκάμα από το 2023 και θα ανοίξει νέους ορίζοντες στην ορατότητα των οδηγών.
Η νέα τεχνολογία HD Μatrix LED εφαρμόζεται τόσο στη «μεσαία» όσο και τη «μεγάλη» σκάλα, μέσα από δυο διαφορετικές διατάξεις στο φωτιστικό σώμα. Κάθε μια από τις τέσσερις συστοιχίες (2 ανά φανάρι) έχει 16.384 LED, αντί των 84 που έχει έκαστο ένα τυπικό φανάρι LED. Η συνδυαστική δύναμη των εμπρός σωμάτων κυμαίνεται από 160lx (στη «μεσαία») έως 300lx (στη «μεγάλη»). Στη δεύτερη περίπτωση, η Porsche αναφέρει πως η εμβέλεια μπορεί να ανέλθει μέχρι τα 600 μέτρα! Όχι μόνο αυτό, αλλά οι Γερμανοί δηλώνουν πως η διασπορά της δέσμης είναι η πιο αποτελεσματική σε αυτοκίνητο παραγωγής, λόγω της τετραπλής (αντί διπλής κανονικά) διάταξης των φωτιστικών σωμάτων.
Τα νέα φανάρια της Porsche συνοδεύονται από φαντασμαγορικά γραφικά καλωσορίσματος και αποχαιρετισμού του οδηγού (όταν ξεκλειδώνει/κλειδώνει το αυτοκίνητο), αυτόματη ρύθμιση δέσμης και φωτεινότητας, ειδική λειτουργία ώστε να μην αντανακλούν στις πινακίδες σήμανσης και αυτοκινητοδρόμων, αλλά και αυτόματη μείωση φωτεινότητας για την αποφυγή τύφλωσης των απέναντι διερχόμενων οδηγών. Η τεράστια διαφορά στην παρουσία LED οφείλεται στην τεχνολογία micro-LED, με πάχος ίσο μιας ανθρώπινης τρίχας.
Το Τσουφενχάουζεν δεν ανακοινώνει ποια μοντέλα θα έχουν το προνόμιο να αποκτήσουν πρώτα τα νέα φωτιστικά σώματα, αλλά θα μας έκανε τεράστια εντύπωση να μην είναι η 911 και η Taycan ανάμεσά τους.
Genesis GV60 με τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου
Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για ηλεκτρικά από τη Hyundai …
Τα μυστικά της τεχνολογίας e-4ORCE της Nissan
Πειστικότατο χειροκίνητο της Lexus για ηλεκτρικά ( video) …
Η Toyota εξελίσσει υδρογονοκίνητο Hilux
Ορόσημο στην αυτόνομη στάθμευση από τη Mercedes
Η Nissan θέλει να εξαφανίσει τα μποτιλιαρίσματα …
Έρχονται οι «πράσινες» δαγκάνες στα φρένα
Η Ferrari αλλάζει τα πάντα στην τετραδιεύθυνση