CARSNEWS
F1 & RACES

Τι θα γινόταν αν ο Eddie Irvine επέστρεφε στη Jordan;

Εν μέσω κορωνοϊού ο Eddie Irvine φαίνεται πως επανεξέτασε αποφάσεις του παρελθόντος, όπως το γεγονός πως το 2003 δεν επέστρεψε στη Jordan Grand Prix!

Ο δαιμόνιος Ιρλανδός είχε ξεκινήσει την καριέρα του από την ομάδα του Eddie Jordan, τρέχοντας με αυτή στα δυο τελευταία Grand Prix της σεζόν του 1993 αλλά και τις δύο σεζόν που ακολούθησαν.

Έπειτα πήρε μεταγραφή στη Scuderia Ferrari με την οποία πανηγύρισε τέσσερις νίκες και ανέβηκε 18 φορές στο βάθρο, φτάνοντας μάλιστα να διεκδικεί στο τέλος της σεζόν του 1999 τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή.

Ακολούθησαν τρία χρόνια στη μέτρια Jaguar, με το ιαπωνικό Grand Prix του 2002 να είναι το τελευταίο στην καριέρα του 54χρονου σήμερα Irvine. Θα μπορούσε όμως να είχε συνεχίσει έστω για μία ακόμα σεζόν στη Formula 1;

«Αναρωτιόμουν, γιατί δεν ενώσαμε τις δυνάμεις μας με την ομάδα του Eddie Jordan για τη σεζόν του 2003», έγραψε μεταξύ άλλων στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter, όντας σίγουρος πως η συνεργασία αυτή θα απέδιδε. Οκ, δεν το είπε τόσο κομψά αλλά το πιάσατε το νόημα.

O Irvine πίσω από το τιμόνι της Jordan 195 στο GP Ειρηνικού το 1995

Η ιστορία λέει πως οι δύο πλευρές βρίσκονταν σε συζητήσεις για την επιστροφή του Irvine, ο οποίος ήταν διατεθειμένος να δεχθεί σημαντική μείωση αποδοχών. Ωστόσο αυτό δεν ήταν αρκετό καθώς έχοντας ήδη στις τάξεις της τον Giancarlo Fisichella, η Jordan-Ford χρειαζόταν οδηγό-χορηγό, ρόλος στον οποίο εναλλάχθηκαν ο Ralph Firman και ο Zsolt Baumgartner.

Βέβαια εκείνη δεν ήταν μία καλή σεζόν για τη συμπαθή ομάδα. Πέραν της νίκης που απονεμήθηκε εκ των υστέρων στον Fisichella για το χαοτικό Grand Prix Βραζιλίας, είχε μόλις δύο ακόμα τερματισμούς στη βαθμολογούμενη οκτάδα, κλείνοντας τη χρονιά στην ένατη και προτελευταία θέση στη βαθμολογία των κατασκευαστών.

Πάντως, ο Irvine φημολογείται πως είχε κάνει μία ακόμα προσπάθεια να «συνδεθεί» με τη Jordan Grand Prix, όταν το 2005 φέρεται να ήταν πίσω από μία κοινοπραξία που προσπάθησε να εξαγοράσει την ομάδα. Εκείνη ήταν η τελευταία της σεζόν στο μαγικό κόσμο της Formula 1.

Στιγμιότυπο από συνέντευξη μας στα paddock της Μόντσα, στο πλαίσιο του GP Ιταλίας του 2011

Διαβάστε ακόμα:

Ποιος θα κέρδιζε αυτή τη στιγμή στη F1 αν…

Εκθειάζει Schumi, κατακεραυνώνει Vettel o Irvine

Είναι υπερεκτιμημένος ο Sebastian Vettel;

--

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Formula 1: “Βασιλιάς” Μαξ Φερστάπεν με τρία στα τρία και νέα επιβλητική pole position στο GP της Αυστραλίας!

cars

MotoGP Misano Test – Ταχύτατος ο Marini, όσο τα βλέμματα πέφτουν σε Honda και Yamaha

cars

Russell expects Mercedes to give new F1 team-mate equal treatment

cars

Χρησιμοποίησε και τις 3 γόμες στη Μόντσα ο Gasly!

cars

Formula 1: Φερστάπεν και Αλόνσο αναμετρήθηκαν στο padel πριν την “μάχη” τους στο GP του Μπαχρέιν

cars

Λεκλέρκ: «Ήταν φρικτό…»

cars

Ferrari’s first major updates of 2024

cars

Formula 1: Στα… μανταλάκια ο Horner – Διέρρευσαν συνομιλίες και φωτογραφίες

cars

Ιορδανία – Ελλάδα LIVE η πρεμιέρα της Εθνικής μπάσκετ στο Mundobasket 2023

cars