CARSNEWS
NEW MODELS

Το ένα και μοναδικό πρόβλημα που έβγαλε η Porsche Taycan μετά από 190.000 km

Στις 7 Νοεμβρίου, μία Porsche Taycan Turbo S βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της γερμανικής εταιρείας. Δεν ήταν απλά άλλο ένα αντίγραφο του ηλεκτρικού sportscar, αλλά αυτό με το οποίο συμπληρώθηκαν 100.000 από την έναρξη της παραγωγής, τον Σεπτέμβριο του 2019, στο κεντρικό εργοστάσιο του Zuffenhausen.

Με δεδομένα τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, ιδίως όσον αφορά τους ημιαγωγούς, αλλά και τους περιορισμούς που επέβαλε η πανδημία του Covid-19, ο απολογισμός είναι εντυπωσιακός για το διάστημα των 3 ετών. Το συγκεκριμένο αντίγραφο, μία Neptune Blue Turbo S, κατευθύνθηκε προς το Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο, μαζί με τις Κινα και ΗΠΑ συγκροτούν την κορυφαία τριάδα αγορών για την Taycan.

Για να γιορτάσει το γεγονός, η Porsche επέλεξε να χρησιμοποιήσει παραδείγματα ιδιοκτητών της Taycan, προκειμένου να αναδείξει την αξιοπιστία και τη χρηστικότητα του μοντέλου σε σκληρή χρήση με αμέτρητα χιλιόμετρα. Και επέλεξε πελάτες που έχουν ξεπεράσει τα 100.000 km οδηγώντας το αυτοκίνητό τους.

Ο Jean-Hubert Revolon από τη Λιόν της Γαλλίας, επιχειρηματίας στον κλάδο των μεταφορών, έχει διανύσει 188.119 km ταξιδεύοντας σε όλη την Ευρώπη με την Taycan 4S του, καλύπτοντας μερικές φορές έως και 1.200 km την ημέρα. Αριθμός εντυπωσιακός για τα 2 χρόνια που έχει στην κατοχή του το αυτοκίνητο, το οποίο αγόρασε τον Αύγουστο του 2020. Όπως τόνισε, η μόνη επισκευή που χρειάστηκε η Porsche του ήταν η αντικατάσταση ενός αισθητήρα ανάρτησης.

Ο φαρμακοποιός Guillaume Takvorian έχει στην κατοχή του μία Taycan 4S από τον Ιούνιο του 2020 και δηλώνει εντυπωσιασμένος από τις επιδόσεις και την εμφάνιση του EV. Έχει «φορτώσει» το sportscar του με 113.977 km, κυρίως σε επαγγελματικά ταξίδια στη Νότια Γαλλία. «Η μεγαλύτερη διαδρομή ήταν από τη Μασσαλία στο Megève στις Άλπεις της Σαβοΐας. Το ταξίδι των 440 km ήταν ανηφορικό σε όλη τη διαδρομή», θυμάται ο 41χρονος, που είναι ιδιοκτήτης και μιας 911 Targa, αλλά προτιμά την Taycan στα ταξίδια επειδή είναι αθόρυβη.

Και η Porsche έχει το δικό της «βασιλιά» των μετακινήσεων με μία Taycan. Πρόκειται για τον επικεφαλής Σχεδιασμού Αμαξώματος της εταιρείας, Markus Kreutel. Σε 18 μήνες, ξεκινώντας τον Φεβρουάριο του 2021, ο Kreutel κάλυψε 134.911 χλμ. με το εταιρικό του αυτοκίνητο Taycan Turbo, ταξιδεύοντας για επαγγελματικούς λόγους. Εκτός από τις δυνατότητές για μεγάλες αποστάσεις, το κράτημα ακόμα και σε κακές καιρικές συνθήκες και τον ακριβή χειρισμό, ο Kreutel επαινεί το χαμηλότερο κόστος λειτουργίας της Taycan σε σύγκριση με ένα μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Εκτός από τους πελάτες και τους υπαλλήλους της Porsche, το ηλεκτρικό sportscar δοκιμάστηκε και από δημοσιογράφους. Μία Frozen Blue Taycan 4S ολοκλήρωσε 100.000 km σε δοκιμές αντοχής του γερμανικού περιοδικού αυτοκινήτου «Auto Bild». Από την πλευρά του, το «auto motor und sport», πήρε στα χέρια του μία Taycan Cross Turismo 4 και κατά τη διάρκεια περίπου δύο ετών, ο χιλιομετρητής έφτασε το εξαψήφιο νούμερο.

Η Porsche έχει να υπερηφανεύεται για την ανθεκτικότητα της Taycan, την ευχαρίστηση που προκαλεί στους ιδιοκτήτες της, αλλά και τον τίτλο του ταχύτερου ηλεκτρικού αυτοκινήτου παραγωγής, με την επίδοση των 7 λεπτών και 33 δευτερολέπτων που σημείωσε η Taycan Turbo S στην «Πράσινη Κόλαση» του Nurburgring Nordschleife.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Δοκιμάζουμε το πολυδιάστατο KIA XCeed 1.0 T-GDi 120 PS

cars

Μία κούκλα Lamborghini Countach LP500 βγαίνει στο σφυρί

cars

Η Hertz κήρυξε πτώχευση λόγω κορωνοϊού

cars

Αισθητική ανανέωση για το Ford GT

cars

Συγκρίνουμε τα πανίσχυρα Audi RS6 Avant και Tesla Model S 100D

cars

O Sylvester Stallone πουλά την προσωπική του Cadillac!

cars

Άδεια κυκλοφορίας για αυτόνομη κάψουλα μεταφοράς προϊόντων

cars

Το νέο Toyota Yaris στην Ελλάδα: Από 13.600 ευρώ

cars

Πως… σκοτώνουν την ώρα τους οι πιλότοι της Formula 1! (video)

cars