CARSNEWS
F1 & RACES

Το μεγάλος λάθος του Michael Schumacher

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν λανθασμένη την απόφαση του Michael Schumacher να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση, «πληγώνοντας» την εικόνα του.

Παρότι η δική μου ταπεινή άποψη είναι πως η επιστροφή του μετά από τρία χρόνια απουσίας, έχοντας μπει στην πέμπτη δεκαετία της ζωής του και με μία ομάδα που έψαχνε τα βήματά της, ήταν ηρωική και πρέπει να αξιολογηθεί με διαφορετικά κριτήρια σε σχέση με την περίοδο που έκανε πρωταθλητισμό με τη Ferrari, πολλοί βλέπουν το νόμισμα από την αντίθετη όψη του.

Ανάμεσά τους είναι ο πρώην μάνατζερ του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή της Formula 1, Willi Weber, που αποκάλυψε τις συζητήσεις τους ενόσω ο σπουδαίος Schumi ζύγιζε το ενδεχόμενο να φορέσει ξανά την αγωνιστική του στολή και το κράνος του.

«Η επιστροφή ήταν και αποδείχθηκε, το πιο ανόητο πράγμα που μπορούσε να κάνει. Μου είπε πως βαριόταν, πως έπρεπε να οδηγήσει. Του απάντησα: “Michael, τι θες; Το μόνο που μπορεί να συμβεί είναι να χάνεις. Δεν μπορείς να κερδίζεις ξανά. Έχει κατακτήσει τα πάντα. Είσαι ο καλύτερος οδηγός αγώνων στον κόσμο. Μπορείς να στέκεσαι στο ψηλότερο σκαλί που υπάρχει. Αν γυρίσεις τώρα, μπορείς μόνο να χάνεις”. Όμως δεν άκουγε τίποτα», είπε ο Weber στο Motorsport-Total.com.

Πέραν της αγωνιστικής πορείας που σε ένα βαθμό ήταν προδιαγεγραμμένη, ο 78χρονος έβλεπε μπροστά του κι άλλα εμπόδια, τα οποία ανέφερε στον Schumacher και που ουσιαστικά έφεραν τη διακοπή της συνεργασίας τους.

«Μετά από τόσα χρόνια στη Formula 1, δεν ήθελα να μπω ξανά στη διαδικασία να φτιάχνω συνέχεια βαλίτσες, δεν ήθελα να έχω πια jet lag, δεν ήθελα να περνάω ατελείωτες ώρες σε αεροπλάνα. Όλο αυτό ήταν υπερβολικό πια για μένα. Δεδομένου αυτού του πρότεινα να μην τον ακολουθώ στους μακρινούς αγώνες αλλά να είμαι μαζί του στους ευρωπαϊκούς. Δεν άλλαζε όμως γνώμη και μου είπε: “Willi, το σκέφτηκα, θα το κάνω μόνος μου. Θα τα κάνω όλα μόνος μου”. Απάντησα “Michael, αυτό είναι επίσης μεγάλο λάθος. Άσε τα πράγματα όπως είναι” αλλά επέμεινε πως αν δεν ήθελα να τον ακολουθήσω, θα τα έκανε μόνος του. Πρότεινα λοιπόν να χωρίσουν οι δρόμοι μας ως φίλοι», είπε ο Γερμανός.

Ο Schumacher πέρασε τρεις σεζόν με τη Mercedes, βάζοντας τα θεμέλια ενός οργανισμού που τελικά βρέθηκε στην κορυφή και τα τελευταία έξι χρόνια έχει σαρώσει τα πάντα. Όμως την περίοδο 2010-2012 τα ασημί βέλη μάχονταν στο midfield κι έτσι ο Schumi σημείωσε μία pole position (στο Μονακό το 2012, την οποία δεν κράτησε γιατί κουβαλούσε από τον προηγούμενο αγώνα ποινή στο grid) και ανέβηκε μία τελευταία φορά στο βάθρο (Βαλένθια, 2012).

Διαβάστε ακόμα:

Φημολογία για νέα επέμβαση στον Michael Schumacher

Ο Ralf Schumacher δεν αποκαλύπτει την κατάσταση του αδερφού του

Η διαφορά της Ferrari του Vettel από τη Ferrari του Schumacher

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Πότε θα διεξαχθούν οι χειμερινές δοκιμές της F1

cars

F1 GP Μονακό: Ο Verstappen μπροστά από τις Ferrari στο FP3

cars

Το Ιντερλάγκος ετοιμάζεται για GP με θεατές!

cars

Πού θα γίνει ο πρώτος αγώνας του Χάμιλτον με τα κόκκινα της Ferrari

cars

Formula 1 Stake C44 «σχεδόν ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο» μάθε τα πάντα

cars

F1 star Ricciardo hits WA roads in global tourism campaign

cars

GP ΗΠΑ: Απάντηση Perez και Red Bull Racing στο FP2 (video)

cars

Σπάνιες Mercedes SLR McLaren γιορτάζουν το ορόσημο του γερμανικού supercar

cars

Μέχρι το 2027 στην Ουγγαρία η F1

cars