Θυμάστε το Cupra Raval; Ή καλύτερα, ο Urban Rebel; Ακολουθεί η τελευταία ματιά στο αστικό ηλεκτρικό σουπερμίνι της Cupra, που καταγράφηκε σε δοκιμή από τους κατασκόπους φωτογράφους καθώς πλησιάζει επιτέλους στην παραγωγή.
Είδαμε για πρώτη φορά το Urban Rebel ή το Raval στην εκδήλωση Cupra’s Impulse πριν από λίγα χρόνια, όπου κυκλοφόρησε μαζί με τα Terramar, Tavascan και άλλα ανανεωμένα μοντέλα. Το Terramar μόλις αποκαλύφθηκε επίσημα και φαίνεται ότι πλησιάζουμε τώρα στην επίσημη αποκάλυψη του ισπανικού σουπερμίνι που λειτουργεί με μπαταρία.
Τι είναι αυτό;
Το Raval – που πήρε το όνομά του από ένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικό μέρος της Βαρκελώνης – θα βρίσκεται ακριβώς κάτω από το Born ως προς το μέγεθος, καθιστώντας το το μικρότερο Cupra EV που πωλείται. Όπως το Born, θα μοιράζεται μια πλατφόρμα με ένα προϊόν VW ID – σε αυτήν την περίπτωση το junior ID.2. Θα χρησιμοποιεί την πιο συμπαγή πλατφόρμα MEB Entry και θα έχει μήκος λίγο πάνω από τέσσερα μέτρα.
Υπάρχει μια άλλη διαφορά μεταξύ της σχέσης Raval/ID.2 και της σχέσης ID.3/Born: το Raval θα έρθει πριν από το προϊόν της Volkswagen αυτή τη φορά, με το Cupra να έρχεται το 2025 και το VW να έρχεται λίγο αργότερα. Ίσως οι ισχυρές πωλήσεις της Cupra της έδωσαν το δικαίωμα να πάει νωρίτερα από πριν.
Κάτι άλλο;
Όπως και το ID.2, το Raval θα είναι προσθιοκίνητο, με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει περίπου 200 ίππους στον μπροστινό άξονα. Η αυτονομία θα πρέπει να είναι περίπου 280 μίλια, κάτι που είναι λίγο μικρότερο από το Born, αλλά σε συμφωνία με το κοινό-στόχο του Raval με επίκεντρο την πόλη.
Ένα σπριντ 0-62 μίλια/ώρα θα πρέπει να διαρκεί 6,9 δευτερόλεπτα, αν και ο πραγματικός αριθμός εδώ θα είναι τα 0-30 μίλια/ώρα.
Η Cupra σχεδιάζει να παραδώσει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Cupra Raval για λίγο περισσότερο από τη ζητούμενη τιμή των 25.000 ευρώ του ID.2 (περίπου 21.500 £), σύμφωνα με πληροφορίες.